Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei! jeg er gutt på 14 år å liker ei på samme alder.

hun kommer vell ikke fra den "beste" familien for å si det sånn å har ganske så gal søskenbarn.

søskenbarnet har mye sex har jeg hørt fra broren til søskenbarnet.

Jeg lurer på on det er mulig jenta jeg liker kan bli påvirket å få råd av søskenbarnet?

åsså lurer jeg på hva beste måten er å få denne jente VELDIG interesert i meg sånn at det kansje kan utvikle seg til litt mere.

hvordan?

jeg lurer åsså på hva de fleste 14 årig jenter bruker til å stimulere seg selv?

jeg har mange fantasier om jenta å er det noe jeg kan bruke til å stimulere meg selv?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du har masse fantasier, så kan du vel bruke de du vil, da, uten å spørre oss?

Skrevet

Jenter stimulerer seg selv ,akuratt sånn som gutter gjør.. Og jeg tror faktisk alle gutter og jenter begynner samtidig/like tidlig.Men det er forskjellig vet du ! Ha de fantasiene dine du har du !

Kan du ikke be henne med på kino eller noe i den dur? Spandere på henne, og del snop med henne. Det setter hun sikkert pris på.

Lykke til!12

• 15 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvis ho vil ha deg så tar ho deg, hjelper nok ikke hva du gjør om ho ikke er Interessert i deg desverre, men lykke til

Anonymkode: 3492c...d3f

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ho vil ha deg så tar ho deg, hjelper nok ikke hva du gjør om ho ikke er Interessert i deg desverre, men lykke til

Tråden er fra 2002!!!!

Anonymkode: 72488...8fe

• Liker 1
Gjest Nordavind
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hyggelig av deg å hjelpe gutten på 14 men vedkommende er 29 nå og jeg tror han fant ut av dette for lengst....

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tråden er fra 2002!!!!

Anonymkode: 72488...8fe

75258f71ed5ec11e6f2e1b20cdecdc40ff7493f0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...