tenage Skrevet 11. mars 2002 #1 Skrevet 11. mars 2002 hei! jeg er gutt på 14 år å liker ei på samme alder. hun kommer vell ikke fra den "beste" familien for å si det sånn å har ganske så gal søskenbarn. søskenbarnet har mye sex har jeg hørt fra broren til søskenbarnet. Jeg lurer på on det er mulig jenta jeg liker kan bli påvirket å få råd av søskenbarnet? åsså lurer jeg på hva beste måten er å få denne jente VELDIG interesert i meg sånn at det kansje kan utvikle seg til litt mere. hvordan? jeg lurer åsså på hva de fleste 14 årig jenter bruker til å stimulere seg selv? jeg har mange fantasier om jenta å er det noe jeg kan bruke til å stimulere meg selv?
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #2 Skrevet 11. mars 2002 Hvis du har masse fantasier, så kan du vel bruke de du vil, da, uten å spørre oss?
Guess What! Skrevet 11. mars 2002 #3 Skrevet 11. mars 2002 Jenter stimulerer seg selv ,akuratt sånn som gutter gjør.. Og jeg tror faktisk alle gutter og jenter begynner samtidig/like tidlig.Men det er forskjellig vet du ! Ha de fantasiene dine du har du ! Kan du ikke be henne med på kino eller noe i den dur? Spandere på henne, og del snop med henne. Det setter hun sikkert pris på. Lykke til!12
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #4 Skrevet 5. juni 2017 Hvis ho vil ha deg så tar ho deg, hjelper nok ikke hva du gjør om ho ikke er Interessert i deg desverre, men lykke til Anonymkode: 3492c...d3f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5 Skrevet 5. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis ho vil ha deg så tar ho deg, hjelper nok ikke hva du gjør om ho ikke er Interessert i deg desverre, men lykke til Anonymkode: 3492c...d3f Tråden er fra 2002!!!! Anonymkode: 72488...8fe 1
Gjest Nordavind Skrevet 5. juni 2017 #6 Skrevet 5. juni 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis ho vil ha deg så tar ho deg, hjelper nok ikke hva du gjør om ho ikke er Interessert i deg desverre, men lykke til Anonymkode: 3492c...d3f Hyggelig av deg å hjelpe gutten på 14 men vedkommende er 29 nå og jeg tror han fant ut av dette for lengst....
Hanako Skrevet 5. juni 2017 #7 Skrevet 5. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tråden er fra 2002!!!! Anonymkode: 72488...8fe 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå