Gå til innhold

Forlag til profiltekst på dating sider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du skrevet om deg selv som profiltekst på dating profil?

Anonymkode: 6d60a...519

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Null og niks, alle "studier" tyder på at menn får langt færre likes hvis de har tekst enn hvis de ikke har tekst 😊

Anonymkode: fc019...f44

Skrevet

Hvis jeg sier hva du skal skrive er det jo meg de bør bør gå på date med? Gudene vet jeg trenger det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Null og niks, alle "studier" tyder på at menn får langt færre likes hvis de har tekst enn hvis de ikke har tekst 😊

Når det ikke er tekst opplever jeg ofte at det er noen som er ute etter ligg. Så ser litt på profilene slik. Er man seriøs står det litt der 🤷‍♀️

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det studier som viser om de likesne du får, er mer eller mindre relevante?  Det er jo sluttresultatet som teller,  med mindre du konkurrerer i antall likes. 

Anonymkode: 7fe1c...30b

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er det studier som viser om de likesne du får, er mer eller mindre relevante?  Det er jo sluttresultatet som teller,  med mindre du konkurrerer i antall likes. 

Anonymkode: 7fe1c...30b

Ingen eller nesten ingen likes gir alltid mye dårligere sjans enn om man har flere likes.

Skrevet

Jeg er kvinne. Nå har jeg gitt opp alle datingsider, men jeg skrev noe som hintet til politisk standpunkt, tre ting som tar mest plass i livet (inkl interesser), at jeg har barn og et spørsmål til slutt. 

Hvis du er mann, så kan jeg i allefall forsikre deg om at det finnes en haug av damer som sveiper venstre på profiler med intetsigende eller dårlige bilder, samt null tekst. De kvinnene som dater med formål å finne noe varig, ønsker oftere en tekst. En fyr kan være smellvakker, men uaktuell for meg likevel fordi han har interesser som bare ikke passer meg og min livsstil. Eller han kan være helt ordinær, men fanger interessen likevel med noe i teksten sin. Jeg har f.eks vært på date med en som lærer seg samme fremmedspråk som meg, og med en som driver med samme idrett. Begge var veldig hyggelige, men ingen love match. Men hadde aldri blitt date med dem om jeg kun var på tinder for å velge menn etter utseende. 

Anonymkode: 584c7...ded

• Liker 3
Skrevet

Dette avhenger jo veldig etter hva du er ute etter da.

Er du etter noe varig og seriøst: Du bør skrive kort info om interesser, hva du ser etter (varig forhold, uforpliktende osv), om du har barn, og høyde. Hold teksten lett og positiv, gjerne med litt humor.

Enig med flere her, vi som ser etter noe varig sveiper alle profiler uten tekst rett til venstre. Min erfaring tilsier at liten innsats i profilen=lite seriøsitet. dvs de er stort sett bare ute etter sex. Så igjen, her kommer det veldig an på hva du er ute etter.

Anonymkode: 9c5de...898

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er bare tull! Er man seriøs og litt dyktig kan man skrive en tekst som fanger oppmerksomheten til andre seriøse potensielle partnere. Beskrive seg selv med litt interesser og verdier. Så legge til noen gode bilder som ikke lyger, men viser din beste side. Dette genererer bare litt treff på profilen og gjør andre nysgjerrige. Så er det praten som ikke bør gå for lenge på datingsiden som avgjør om du drar inn dater. Sortere ut og ta seg god tid og ikke være desperat. Dater du så finner man ut kjemien aldri før, for dette er totalt umulig på en datingside. Her kan mange skrive mye som ikke stemmer i praksis. Omtrent det samme om man møter noen på byen. Der er det bare utseende man ikke kan bløffe på, alt det andre kan fakes der også. Det tar lang tid og bli seriøst godt kjent med en partner, og se både de gode og dårlige sidene. For dette har absolutt alle!

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ingen eller nesten ingen likes gir alltid mye dårligere sjans enn om man har flere likes.

Sjanse til hva? Er det et seriøst varig forhold du snakker om tar du helt feil. Hva er poenget med mange likes om det kommer fra en  drøss useriøse klovner? Kvantitet foran kvalitet er alltid galt. Det å finne den rette som passer med deg tar litt tid, og da er det de som ser deg ut i fra hvordan du beskriver deg, og ikke bare et bilde som er interessante. Alt annet er støy og useriøst. For det er faktisk noen i dette systemet som er ute etter et varig fast forhold.

Har selv sett en dame jeg datet som var veldig hyggelig og et fint menneske, men jeg hadde ikke kjemi med henne mente jeg. Hun hold på ganske lenge, og nå er hun gift! Følte meg så glad da jeg så dette, for hun fortjente det så enormt mye. Og det sa meg en ting at når jeg ble glad for at hun lykkes, hadde ikke jeg de rette følelsene for henne. Men et fint menneske var hun.

Skrevet

Jeg ville skrevet noe i som:

«Søker fast forhold. Jeg vil anse meg selv som rolig og snill, jeg er 164cm om det betyr noe.

Liker å tilbringe tiden hjemme med å spille litt spill, har ps5, ps4, gaming laptop, N64, Switch, og spiller litt diverse spill; Skylanders, Life is Strange, Kena Bridge of Spirit, The Sims 4, Planet Zoo, Pokemon.

Er også veldig glad i film og tv. Jeg har hatt mange maraton opp gjennom. Har en del merch på utstilling i stua, finner ikke masse pynteputer og annet pent pynte stesj hos meg. Vil klassifisere meg som en nerd.

Jeg er glad i god mat, og finner ofte på å prøve med på nye oppskrifter.

Jeg har en katt, derfor må en evt. match også like katter og ønske dem i livet sitt for alltid.

Jeg ser etter en mann som er snill og hyggelig, som har førerkort, og er klar til å kjøpe seg hus, gifte seg og få barn.

Er du en mann som tilbringer mye tid i skog og mark og/eller på treningssenter så er vi ikke en match.

Jeg er alltid klar for en Pokemon GO date»

Dette er noe mange ikke vil sveipe like på, men det er også de som vil synes at dette er midt i blinken for dem. Jeg er på utkikk etter en mann som er for meg, og ikke å få mest mulig likes 😄

Anonymkode: d8090...bd0

• Liker 2
Skrevet

Nå er ikke jeg aktiv på datingsider akkurat nå fordi jeg dater en fast, men min profil inneholder basic infotags samt en liten profiltekst + 3 bilder. Infotaggene mine forteller høyde, religiøst- og politisk ståsted, stjernetegn, treningsvaner, at jeg ønsker forhold, at jeg stiller meg litt usikker til barn i fremtiden, mine alkoholvaner og utdanning. Alle brukere på denne appen har disse infotagsa og jeg liker dem veldig godt. 

Av profiltekst nevner jeg at jeg ikke er den beste til matlaging, men at jeg elsker å bake, at jeg gjerne møtes over en øl, og at det er viktig for meg at vi har samme humor.

Humor og latter = kjemi for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...