AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #101 Del Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Nei jeg skriver om min partner og hvorfor han har fått kreft, og om det har sammenheng med det han har gjort mot meg og vår familie. Jeg tror overhodet ikke at små barn blir alvorlig syke fordi de har gjort noe galt, dette innlegget handlet kun om min partner og utroskapen. Ts Anonymkode: 90f8e...397 Så at kreft er en slags straffedom over dårlige handlinger, gjelder kun din partner og ingen andre? Snakk om å tro at man er en viktig person i universet! Anonymkode: 89775...f74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #102 Del Skrevet 22. oktober 2021 Lawyam skrev (13 timer siden): Du tenker at vi skal tenke at 'her er det noen som har gjort noe galt' om alle som blir er syke? Det er faktisk en del religiøse mennesker som mener det. Jeg husker ei jeg gikk på skole med på videregående, vi hadde en diskusjon i en religionstime, hvor hun sa at sykdom er Guds straffedom over syndige mennesker. Hissig som jeg er, fikk jeg virkelig vann på mølla, og satte henne skikkelig til veggs. Spurte henne hva hun mente jeg hadde gjort som var så syndig at jeg fortjente å bli straffet med den sykdommen jeg hadde. Å, nei, det var jo ikke sånn det var ment...og ro, ro til fiskeskjær. Men det var akkurat sånn det var ment, og den tanken gjør meg fortsatt fly forbanna. Min mor døde av kreft i alt for ung alder. Hun hadde sikkert gjort noe forferdelig mot noen... Anonymkode: 89775...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #103 Del Skrevet 8. november 2021 Hannah80 skrev (På 21.10.2021 den 21.09): Nei. Har 0 tro på karma. Hvorfor svarer du på alle spørsmål om alternativt, karma og klarsyn når du er negativ til det? Hva er målet ditt? Å henge ut de som tror? Anonymkode: 41d2e...1dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 8. november 2021 #104 Del Skrevet 8. november 2021 Jeg har en annen teori. Han fikk kreft som straff for at han var sammen med deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #105 Del Skrevet 8. november 2021 Om man tror på karma så kan det jo hende. Anonymkode: 538d7...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #106 Del Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (På 21.10.2021 den 21.46): Herregud Nå får du roe deg ned, Jeg bare lufter en tanke her inne om man får som fortjent. Blir litt overrasket over mange av dere som svarer meg som mener at det å være utro er jo helt greit Ts Anonymkode: 90f8e...397 Jeg forstår deg, ts, og tenker at dette er tanker du må få lov til å ha. Du har all rett til å være forbannet på mannen din her. Alle moralens voktere her inne kan ta seg en bolle. Anonymkode: 037a3...b56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #107 Del Skrevet 9. november 2021 Tough cookie skrev (På 21.10.2021 den 21.01): Det kan godt hende han blir straffet med kreft, men det kan også være helt tilfeldig. Uansett så er utroskap mot sin kjære for jævlig. Nei, det kan ikke hende! Dokumenter gjerne i såfall! Anonymkode: ffc07...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #108 Del Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (På 21.10.2021 den 20.08): Min partner over flere år fikk kreft i vår, og det var en aggressiv type kreft som legene mente var vanskelig å bli frisk av. Noen måneder senere oppdaget jeg tilfeldigvis at min partner har vært utro mot meg i perioder over flere år. Jeg sitter nå og lurer på om dette er straffen han har fått for å ha vært utro bak ryggen min over lang tid. Kan legge til at vi ikke har hatt noen store problemer i forholdet, har hatt mye sex,krangler nesten ikke og jeg kan ikke forstå hva som er motivet for å ha vært utro mot meg, siden han viser at han er glad i meg nesten daglig. Hva tenker dere om denne nemesis teorien min? Anonymkode: 90f8e...397 🤣🙄🤯 Anonymkode: ffc07...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie88 Skrevet 15. november 2021 #109 Del Skrevet 15. november 2021 Altså er du så dum som du fremstår? Du kan jo ikke være annet enn et jevli smålig menneske! Tror du ikke andre også har blitt såret og sviktet av mennesker? Ikke alle har opplevd utroskap, men det finnes jaggu meg mange måter å være slem på mot andre mennesker. Skal garantere deg at jeg har vært bitter selv, og ønsket karma til mange. Men ALDRI i livet kunne jeg ønsket et annet menneske sykdom eller død. Det er bare ikke greit. Gå i deg selv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #110 Del Skrevet 20. november 2021 Nei vil ikke si kreft har noe å gjøre med utroskap. Kreft er noe som utvikles over tid. Det kan hende han hadde allerede celler i seg som var på forstadie til kreft fordi han har levd et ubalansert liv. Anonymkode: d1a16...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #111 Del Skrevet 20. november 2021 Det er lov å tro på ting. Skjønner at du er skuffet over hans oppførsel, men han(eller henne?) lider. Likevel, vi vet aldri om det er noen «der ute», «der oppe» eller «på den andre siden» som «trekker i noen tråder». (Det er mer mellom himmel og jord enn vi vet) Fordi, tilfeldigheter eller ikke, jeg har opplevd åtte tilfeller hittil hvor folk som har gjort meg virkelig ille, har det gått veldig dårlig med. Og alltid innen to år. Det er ikke små ting, mange er ikke tilstede mer i dag. Man kan gjøre seg noen tanker. Men vær forsiktig med hva du ønsker, i et hett moment. Skjønner du kunne få en kraftig reaksjon da du oppdaget utroskapen og sikkert ønsket vedkommende dit pepperen gror… Vel… Anonymkode: b90e7...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 20. november 2021 #112 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (På 21.10.2021 den 21.07): Nei det er ikke smittsom kreft, men jeg tenker av og til at man får som fortjent hvis man har oppført seg veldig dårlig, og det har min partner gjort. Ts Anonymkode: 90f8e...397 Nei, livet fins ikke rettferdig. Som regel er det drittsekkene som går fri for de vonde tingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #113 Del Skrevet 20. november 2021 Jeg tenker at det kan være godt for deg å tenke dette og at ingenting i livet er tilfeldig. Karma is a bitch Anonymkode: b77b7...0da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #114 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (På 21.10.2021 den 21.26): Men hvis dere hadde blitt utsatt for utroskap over flere år og bedratt på det groveste, hadde dere ikke da ønsket at deres partner skulle få svi for det han har utsatt deg og din familie for? Ts Anonymkode: 90f8e...397 Jeg hadde da ikke ønsket han død! Anonymkode: d8370...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 20. november 2021 #115 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (På 21.10.2021 den 21.04): Ja, det er akkurat sånn kreft fungerer. Anonymkode: a718f...fd2 Man tror faktisk at HPV viruset kan gi en rekke former for kreft, og det sprer seg jo gjennom seksuell aktivitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. november 2021 #116 Del Skrevet 22. november 2021 KARMA FUNGERER IKKE SÅNN. Kreft fungerer heller ikke sånn, men det forstår vel alle oppegående mennesker så det skulle være unødvendig å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå