AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Skrevet 21. oktober 2021 Min partner over flere år fikk kreft i vår, og det var en aggressiv type kreft som legene mente var vanskelig å bli frisk av. Noen måneder senere oppdaget jeg tilfeldigvis at min partner har vært utro mot meg i perioder over flere år. Jeg sitter nå og lurer på om dette er straffen han har fått for å ha vært utro bak ryggen min over lang tid. Kan legge til at vi ikke har hatt noen store problemer i forholdet, har hatt mye sex,krangler nesten ikke og jeg kan ikke forstå hva som er motivet for å ha vært utro mot meg, siden han viser at han er glad i meg nesten daglig. Hva tenker dere om denne nemesis teorien min? Anonymkode: 90f8e...397 3
Tough cookie Skrevet 21. oktober 2021 #2 Skrevet 21. oktober 2021 Det kan godt hende han blir straffet med kreft, men det kan også være helt tilfeldig. Uansett så er utroskap mot sin kjære for jævlig. 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #3 Skrevet 21. oktober 2021 Ja, det er akkurat sånn kreft fungerer. Anonymkode: a718f...fd2 38
Whistler Skrevet 21. oktober 2021 #4 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): ..................... Jeg sitter nå og lurer på om dette er straffen han har fått for å ha vært utro bak ryggen min over lang tid. ...................... Anonymkode: 90f8e...397 Bare hvis det er en smittsom kreftform han har fått av den/de han har vært utro med. Ellers er det en ren tilfeldighet. 14
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #5 Skrevet 21. oktober 2021 Whistler skrev (1 minutt siden): Bare hvis det er en smittsom kreftform han har fått av den/de han har vært utro med. Ellers er det en ren tilfeldighet. Nei det er ikke smittsom kreft, men jeg tenker av og til at man får som fortjent hvis man har oppført seg veldig dårlig, og det har min partner gjort. Ts Anonymkode: 90f8e...397 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #6 Skrevet 21. oktober 2021 Hvis det hjelper deg å tenke sånn så tenk sånn Dessverre er det ikke slik at slemme mennesker blir syke og gode mennesker holder seg friske. Noen av de fineste folka jeg har kjent har dødd eller kommer til å dø av kreft. Anonymkode: 58ebd...a6a 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #9 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg har hatt kreft (og er pr nå heldigvis frisk), men har ALDRI vært utro eller gjort andre slemme ting. Så hvorfor fikk jeg kreft? Derimot var kjæresten min utro til de grader og påførte meg et enormt svik. Kan sorgen og påkjenningen ha gitt meg kreft? Anonymkode: a4610...430 12 1
Whistler Skrevet 21. oktober 2021 #10 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei det er ikke smittsom kreft, men jeg tenker av og til at man får som fortjent hvis man har oppført seg veldig dårlig, og det har min partner gjort. Ts Anonymkode: 90f8e...397 Jaha, så da tenker du at de som får kreft eller utsettes for ulykker ofte får det fordi de har oppført seg dårlig? 4
Michaelhe Skrevet 21. oktober 2021 #11 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min partner over flere år fikk kreft i vår, og det var en aggressiv type kreft som legene mente var vanskelig å bli frisk av. Noen måneder senere oppdaget jeg tilfeldigvis at min partner har vært utro mot meg i perioder over flere år. Jeg sitter nå og lurer på om dette er straffen han har fått for å ha vært utro bak ryggen min over lang tid. Kan legge til at vi ikke har hatt noen store problemer i forholdet, har hatt mye sex,krangler nesten ikke og jeg kan ikke forstå hva som er motivet for å ha vært utro mot meg, siden han viser at han er glad i meg nesten daglig. Hva tenker dere om denne nemesis teorien min? Anonymkode: 90f8e...397 Jeg hadde tenkt å vitse om dette. Men det er jo så trist. Ingen får kreft for noe de har gjort mot andre? Dette er jo vanvittig. Hvor viktig er du? Andre dør fordi de har såret deg? 11
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #12 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei det er ikke smittsom kreft, men jeg tenker av og til at man får som fortjent hvis man har oppført seg veldig dårlig, og det har min partner gjort. Ts Anonymkode: 90f8e...397 Årsak/virkning står særdeles svakt i denne sammenheng. Synes du det ville vært en rettferdig straff at din mann fikk aggresiv kreft fordi han var utro? Anonymkode: f21ad...7a6 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #13 Skrevet 21. oktober 2021 Og små barn får selvsagt kreft og dør fordi de er så jævlig kjipe og holder foreldrene våkne med skriking og faenskap. *ironi* Anonymkode: a718f...fd2 14
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #14 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei det er ikke smittsom kreft, men jeg tenker av og til at man får som fortjent hvis man har oppført seg veldig dårlig, og det har min partner gjort. Ts Anonymkode: 90f8e...397 Hvis du tror på karma kan du velge å tro på det. Men ingenting vitenskapelig bevist tilsier at det er sånn verden fungerer. Anonymkode: dce35...706 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #15 Skrevet 21. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva tenker dere om denne nemesis teorien min? Anonymkode: 90f8e...397 At ikke alle tanker behøver å deles med offentligheten. Anonymkode: de6fd...7e9 11
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #16 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og små barn får selvsagt kreft og dør fordi de er så jævlig kjipe og holder foreldrene våkne med skriking og faenskap. *ironi* Anonymkode: a718f...fd2 Måtte vel snarere vært motsatt, at foreldrene straffes med å miste et barn fordi de var kjipe småbarnsforeldre og ikke tilstrekkelig verdsatte det de hadde?🤔 Anonymkode: 58ebd...a6a 2
Michaelhe Skrevet 21. oktober 2021 #17 Skrevet 21. oktober 2021 Det meste som hender i livet har liten mening. Du får ta det som det kommer. 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #18 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei det er ikke smittsom kreft, men jeg tenker av og til at man får som fortjent hvis man har oppført seg veldig dårlig, og det har min partner gjort. Ts Anonymkode: 90f8e...397 Så alle de som har fått kreft var gjort noe galt da? Det er en fryktelig stygg ting å insinuere Anonymkode: 6cea2...0a7 4
Tone83 Skrevet 21. oktober 2021 #19 Skrevet 21. oktober 2021 Ja, universet har innført dødsstraff for utroskap👍 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #20 Skrevet 21. oktober 2021 Michaelhe skrev (10 minutter siden): Jeg hadde tenkt å vitse om dette. Men det er jo så trist. Ingen får kreft for noe de har gjort mot andre? Dette er jo vanvittig. Hvor viktig er du? Andre dør fordi de har såret deg? Jeg har ikke sagt at min partner skal dø, han er i behandling og prognosene ser gode ut men ingen vet jo hva som skjer. Ts Anonymkode: 90f8e...397 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå