AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Skrevet 21. oktober 2021 Er dette noe man må ha elektriker for å gjøre? Vi har per i dag en ladeboks koblet opp på veggen og skal selge bilen. Skal også fjerne ladeboksen fra veggen og trodde man selv kunne ta denne ned? Anonymkode: 16bb0...7b2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #2 Skrevet 21. oktober 2021 Litt rart å fjerne ladeboksen? Skal dere ikke ha ny bil? Anonymkode: f08d7...67c
Memira Skrevet 21. oktober 2021 #3 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Litt rart å fjerne ladeboksen? Skal dere ikke ha ny bil? Anonymkode: f08d7...67c Det var ikke det jeg spurte om? Vi skal jo åpenbart ikke ha ny elbil når vi skal fjerne ladeboksen.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #4 Skrevet 21. oktober 2021 Memira skrev (37 minutter siden): Det var ikke det jeg spurte om? Vi skal jo åpenbart ikke ha ny elbil når vi skal fjerne ladeboksen. Fornuftig å velge noe anna enn det som er ubrukelig her på berget. Anonymkode: 4f7d2...b71
nomore82 Skrevet 21. oktober 2021 #5 Skrevet 21. oktober 2021 Memira skrev (41 minutter siden): Det var ikke det jeg spurte om? Vi skal jo åpenbart ikke ha ny elbil når vi skal fjerne ladeboksen. Åpenbart er det ikke. For alt alle vi andre vet så trodde du at det måtte følge bilen. Dette er uansett fast installasjon og krever elektriker. Koster fort et par tusenlapper å få gjort. Anbefaler deg egentlig til å bare la den stå selv om dere bytter til fossil bil. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå