Gå til innhold

Låne vekk mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som er i et dårlig ekteskap. De krangler hele tiden, og han river henne ned med stygge kommentarer. Hun er pen men han har totalt ødelagt selvbildet hennes. Han jobber i olja og er mye vekke og er veldig egen med pengene og vil ha delt økonomi. Sexlivet deres er heller ikke på topp og hun er ganske sikker på at han er utro. Han legger ihvertfall ikke skjul på at han er interessert i andre jenter.

Har så vondt av henne og lurte på å la henne låne mannen min en kveld. Hun er ikke interessert i å ut å date pga dårlig selvbildet. Mannen min et kjekk og jeg stoler på han 100 prosent. Har ikke snakket med han om det enda, men vi har alltid hatt et halvåpent forhold.

Noen som har lånt vekk mennene sine før og har erfaring, eller som har tenkt som meg?

Anonymkode: 5627c...0b4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser INGEN annen grunn enn dine egne fetisher for at dette skulle vært en god idé.

• Liker 34
Skrevet
Veggdyret skrev (19 minutter siden):

Ser INGEN annen grunn enn dine egne fetisher for at dette skulle vært en god idé.

Helt enig.. Jeg tror det er veldig lurt at det er en utenforstående mann i alle fall. Men hun bør jo heller gå når de har det såpass dårlig.

• Liker 4
Skrevet

Venninnen din har etter din mening det kjipt i ekteskapet sitt. Det får deg til å tro at å knulle mannen din vil fikse problemet hennes? 

Anonymkode: 40ac7...159

• Liker 23
Skrevet

Hvorfor skulle et veldedighetsknull med mannen din hjelpe på selvtilliten hennes? Med mindre det ikke skal fremstå som det, men da ser han jo ut som bare enda en utro slask. Om hun er noe til venninne så sier hun ifra om at mannen din la an på henne.

Anonymkode: 36f16...b9e

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ei venninne som er i et dårlig ekteskap. De krangler hele tiden, og han river henne ned med stygge kommentarer. Hun er pen men han har totalt ødelagt selvbildet hennes. Han jobber i olja og er mye vekke og er veldig egen med pengene og vil ha delt økonomi. Sexlivet deres er heller ikke på topp og hun er ganske sikker på at han er utro. Han legger ihvertfall ikke skjul på at han er interessert i andre jenter.

Har så vondt av henne og lurte på å la henne låne mannen min en kveld. Hun er ikke interessert i å ut å date pga dårlig selvbildet. Mannen min et kjekk og jeg stoler på han 100 prosent. Har ikke snakket med han om det enda, men vi har alltid hatt et halvåpent forhold.

Noen som har lånt vekk mennene sine før og har erfaring, eller som har tenkt som meg?

Jeg bare krysser fingrene og håper du er kona jeg...😂😬

Skrevet

Lån ut mannen din du TS. D u vet best hva alle dere tre trenger.

Hold oss orientert i denne tråden. 

Anonymkode: a5856...b2b

• Liker 5
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Bare å låne han ut :) Jeg har lånt ut mannen min flere ganger. men da til å fikse ting, sånn handyman jobber 😂 Har ikke hørt at han har fikset noen orgasmer for de enda da men :P 

Skrevet
Mysticgirl skrev (1 minutt siden):

Bare å låne han ut :) Jeg har lånt ut mannen min flere ganger. men da til å fikse ting, sånn handyman jobber 😂 Har ikke hørt at han har fikset noen orgasmer for de enda da men :P 

Har du noen gang hørt at han har fått betalt? Ikke? 😂

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du noen gang hørt at han har fått betalt? Ikke? 😂

Nei, aldri fått høre det. Kanskje de har tilbudt å betale i natura 😂

Skrevet

Det var jo en litt underlig løsning på hennes problem, ser virkelig ikke helt hvordan det gjør ting bedre for henne. Og har du tenkt over hva det kan gjøre med deres vennskap. Greit nok at det er en tanke og et konsept du tenner på, men vet du om relasjonen deres tåler det, og vet du om hun i det hele tatt er åpen for ideen, eller ønsker det? Sååå mange spørsmål! 

Anonymkode: 9c8a4...e16

• Liker 2
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Hvorfor skulle dette øke selvfølelsen hennes noe som helst egentlig? 

Jeg vil da at noen skal begjære meg for den personen jeg er, ikke fordi de syntes synd på meg🙄 vil tro hun føler det samme, eller? 

Selvfølelse og selvbildet bør jobbes med uten at det legges opp til at det er andre som skal gi henne det. 

Skrevet
20 hours ago, Veggdyret said:

Eller en ide i det hele tatt....

Anonymkode: 3055e...7c8

• Liker 2
Skrevet

Æsj.

Anonymkode: f980f...c2b

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner at du er glad i mannen din altså, men jeg tror ikke han er SÅ fantastisk at et ligg med han vil gjøre livet til venninnen din noe lettere.. Prøv heller å hjelp henne ut av ekteskapet hennes. Inviter henne på besøk, ta hun med på trening, vis at du er der for henne. 

• Liker 4
Skrevet

Låne bort og låne bort... Om de tar en tur ut, prater - om de har kjemi for slikt. Kan det sikkert være mer enn nok. Har nok av egen erfaring og sett andre, som på ulike måter sitter ensomme i sitt forhold.

• Liker 1
Skrevet

Haha, vi skulle alle hatt en så raus og omtenksom venninne :ler:
Jeg skjønner ikke helt hvordan dette skal løse hennes problemer, men hva vet vel jeg. Kanskje hun og mannen din finner tonen, og slår seg sammen, slik at hun blir kvitt den håpløse mannen hun allerede har.

Anonymkode: 72411...f0a

• Liker 2
Gjest Jmcclane
Skrevet

Hva med oss single menn? Du kunne jo slengt oss inn i miksen😅

Skrevet
Jmcclane skrev (1 minutt siden):

Hva med oss single menn? Du kunne jo slengt oss inn i miksen😅

Du får klage litt mer på dårlig selvfølelse til TS, så låner hun ut seg selv.

Helt seriøst TS, jeg hadde lurt på hva som feilte venninna mi om hun kom med et sånt forslag. Og ikke snakk om at jeg hadde tatt i mot tilbudet, bare tanken på hvor den penisen hadde vært før😳

Anonymkode: a9210...fe0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får klage litt mer på dårlig selvfølelse til TS, så låner hun ut seg selv.

Helt seriøst TS, jeg hadde lurt på hva som feilte venninna mi om hun kom med et sånt forslag. Og ikke snakk om at jeg hadde tatt i mot tilbudet, bare tanken på hvor den penisen hadde vært før😳

Anonymkode: a9210...fe0

Fingeren din har jo vært i fua di og i nesa di en eller anna gang men du putter den jo i munnen, tar på på personer og ting.

Har vel ikke noe med hvor penis har vært før, den blir jo vaska den og. Er jo ikke sånn at folk slutter å vaske seg for å bevare et varig inntrykk...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...