Gå til innhold

INCELs vil alltid bli sett på med frykt av samfunnet. Og her er forklaringen på hvorfor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Incels er som standard terrorister, fordi uavhengige menn uten tilknytning til samfunnet er skremmende og skaper frykt i det etablerte samfunnet. F. eks. her: https://www.independent.co.uk/life-style/women/laura-bates-misogyny-terrorism-plymouth-b1903889.html

I den babylonske legenden om Enkidu, var Enkidu en mann som bodde i skogen. Han var utrolig sterk, han kunne snakke med dyr, planter og til og med jorden og vinden, og han brukte all sin tid på å tenke på sin egen virksomhet og kommunisere med naturen. At babylonere som bodde i byen var livredde for ham og hatet ham, for bokstavelig talt ingen grunn i tillegg til at "han bor ikke hos oss, han er ikke en del av samfunnet vårt." Så de klekket ut en plan om å stjele kreftene og styrken hans. De sendte en tempelprostituert for å forføre ham. Etter at de hadde sex, mistet han evnen til å høre naturens stemmer og snakke tilbake til dem, og visdommen forlot ham. Han ble tvunget til å komme ned fra fjellene og bo sammen med babylonerne.

Denne historien er viktig fordi den formidler en grunnleggende sannhet om samfunnet, spesielt dekadente samfunn som forfaller og begynner å kollapse. Deltagelse er OBLIGATORISK. Hvis du ikke deltar, hater de deg og frykter deg, og de planlegger aktivt måter å enten slavebinde deg eller drepe deg. Bare for forbrytelsen ved å tenke på din egen virksomhet.

De vil aldri innrømme dette. Spesielt ikke kvinner. Men de frykter enhver mann som ikke har sex og bruker all sin inntekt for å konsumere. De frykter det faktisk. Ideen om at noen ikke deltar i tingene de gjør, forstyrrer dem, og det er derfor de aggressivt prøver å tvinge alle til å følge med.

Incel er en sjargong som er født av frykt. For å forstå incel, forstå Enkidu. Fordi du er Enkidu. Og de kommer for deg. Kanskje ikke i dag, kanskje ikke i morgen. Men selve eksistensen din forstyrrer dem, og de lar det ikke stå.

Så til dere incels. Husk at så lenge dere forblir incels, vil samfunnet alltid hate dere, fordi dere ikke føyer dere til samfunnsnormene. Slik har det alltid vært, helt siden begynnelsen av menneskehetens eksistens.

Anonymkode: ceaad...829

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er incels?

Anonymkode: c4f7e...876

Skrevet

Hvor mange ganger har du dusjet i dag?

Anonymkode: 2c465...9f0

• Liker 5
Skrevet

🤣

Anonymkode: f3c59...d75

• Liker 1
Skrevet

Hvem er igjen «de»? De mystiske «de» du liker å snakke om? Bare alle andre mennesker unntatt deg, liksom ? Du har seriøst tro på at de alle tenker om deg i det hele tatt, og ønsker at du har sex (med DEM da eller?). Nei, den triste sannheten er jo nok motsatt, det er ingen som bryr seg. Men du kunne hatt godt av å komme deg mer ut ja, blant folk. Altså, det trenger da ikke være kvinner, for all del, men det må jo da finnes folk i verden som du liker nok til å kunne henge litt med. For du trenger det. 

Anonymkode: 456b5...9bd

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner ingen som hater incels.

• Liker 1
Skrevet

Hva er incels for noe?

Skrevet

Incel prøver å knytte sin identitet opp til en karakter i verdens eldste skjønnlitterære fortelling, faktisk. Den var ny.

Nei TS, ingen frykter incels.

Alle forakter incels.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.10.2021 den 23.05):

Hva er incels for noe?

Incels er noe damer har funnet på for og forklare  hvorfor enkelte menn holder seg borte fra alt som har med damer og gjøre. Handler ikke om at de  har blitt såra, utnyttet og lurt og nå tenker at dette gidder jeg ikke mer jeg forblir heller singel og innrømmer for meg selv at jeg ikke er flink nokk til å skille mellom gode og dårlige damer, nei det handler ( i følge mange damer) kunn om at de hater damer uten noen som helst grunn og ønsker de vondt.

Anonymkode: 39f25...ddd

Skrevet

Hva er incels for noe?

En mann som ikke får seg damer og sex og utvikler hat mot kvinner. En mann som kan bli farlig.

Anonymkode: 367ca...a58

• Liker 1
Skrevet

Var en episode om incels på Nrk på Trygdekontoret. En ung mann ble intervjuet. Han hadde gitt opp damer og trodde at damer ikke var interessert i ham. Etter programmet ble han nedringt av damer som var interessert og han fikk kjæreste. 

Skrevet
On 10/23/2021 at 8:08 AM, AnonymBruker said:

En mann som ikke får seg damer og sex og utvikler hat mot kvinner. En mann som kan bli farlig.

Anonymkode: 367ca...a58

Det vanlige er vel ikke hat. Mer likegyldighet.

At man tar pause på noen måneder eller år, eller utelukker det helt å tenke på og prøve å få seg kjøreste når man uansett ikke har hellet med seg. Da kan det friste.

Anonymkode: ac498...14c

Skrevet

Hva er incels for noe?

Ett SJW konstruert ord!

Gjest Jaconandersen
Skrevet (endret)

Alle har behov for samboerskap/ekteskap og sex. Det er et såpass grunnleggende behov hos mennesket at det ikke betyr noe hvor godt du skulle hatt det ellers. Du havner nede på lykkeskalaen uansett.

Når mennesker har et sterkt behov som ikke blir møtt, er det en kilde til mye desperasjon og vonde følelser. Som igjen kan føre med seg dårlig oppførsel i visse tilfeller.

Men jeg føler ikke at folk ser ned på meg fordi jeg er en taper på dette punktet. Eller har noe i mot meg på grunn av det.

Endret av Jaconandersen
Skrevet
Jaconandersen skrev (50 minutter siden):

Alle har behov for samboerskap/ekteskap og sex. Det er et såpass grunnleggende behov hos mennesket at det ikke betyr noe hvor godt du skulle hatt det ellers. Du havner nede på lykkeskalaen uansett.

Feil, har ikke hatt sex på 15-17 år eller noe, savner jeg sexen? egentlig ikke, jeg savner smaken og lukten av kvinne nå og da men det plager meg ikke. Lykkelig? Nja, Mer lykkelig nå enn de gangene jeg var i et forhold. Du kan si at da har ikke jeg funnet den rette og det er sikkert sant, kommer den rette er hun velkommen men jeg har ikke trua på at det er noe for alle der ute, jeg har bomma stygdt og lært av det.

Betyr det at jeg hater kvinner? Nei, jeg forguder kvinner og deres skjønnhet jeg orker bare ikke løpe etter de på jakt lengre for de jeg klarer fange er ikke de som gir meg annet enn ting og følelser jeg ikke trenger.

Anonymkode: 39f25...ddd

Skrevet

Gjorde det bare enda mer patetisk....kremt, jeg mener...skummelt.

Anonymkode: 3a0d9...47e

Skrevet

Jeg verken frykter eller hater dem. De får bare holde på med sitt. Jeg kunne helt seriøst ikke brydd meg mindre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...