Gå til innhold

Si jeg vil skilles i parterapi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for feigt? Det har vært for mye vold, jeg karer ikke å være sammen med ham og jeg er bekymret for reaksjonen hans. Skal jeg si det til ham på tomannshånd eller i parterapi?

Anonymkode: 1d545...f80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dere er i terapi nå, så kan det være en grei løsning ja. 

Hvis dere ikke er i terapi, kan du komme deg ut mens han er på jobb eller ute på noe annet? Du trenger da ikke å si noe før du er ute og på en trygg plass.

Anonymkode: 6b492...69f

• Liker 9
Skrevet

Du skal i hvert fall ikke si det på tomannshånd hvis det er sånn at han er voldelig. Skriv et brev og legg igjen hjemme, og så drar du ut. Ta inn på hotell en natt eller to, eller sov hos en venninne et par netter, sånn at han får roet seg ned litt.

Anonymkode: 01e4d...123

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du skal i hvert fall ikke si det på tomannshånd hvis det er sånn at han er voldelig. Skriv et brev og legg igjen hjemme, og så drar du ut. Ta inn på hotell en natt eller to, eller sov hos en venninne et par netter, sånn at han får roet seg ned litt.

Anonymkode: 01e4d...123

Vet ikke om det går, har to små barn som trenger stabilitet nå, så keg prøver å få ham til å flytte ut. Han har skjerpet seg noen mnd nå (men kjærligheten er død) så det kan hende det går bra

Anonymkode: 1d545...f80

Skrevet

Ville absolutt brukt en terapitime til å fortelle det i denne situasjonen. 

Anonymkode: f35d1...e17

• Liker 1
Skrevet

Det er vel meningen at man skal være ærlig i parterapi? Hvis det er det du vil, og sånn du føler det, så er jo det en ærlig sak.

Anonymkode: beb8b...d58

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...