AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Skrevet 21. oktober 2021 Hei. Jeg er en 21 år gammel jente som er fulltidsstudent, jeg har et forhold til en mann i slutten av 20åra som har samboer, og det forholdet er i ferd med drive meg til galskap. Vi har hatt et hemmelig forhold i 2 år, helt siden jeg flyttet til byen for å studere, og på den ene siden er det ikke noe jeg heller vil enn å være med han, på den andre siden sårer og skuffer han meg igjen og igjen. Han har lovet meg 5-6 ganger å ordne opp og forlate samboeren, men det blir aldri, jeg har flere ganger prøvd å kutte all kontakt med ham, men hver gang, etter litt overtalelse fra hans side er jeg tilbake. Vi møttes gjennom felles idrett, og ble kjent på et bli-kjent opplegg. Vi kysset litt en kveld, deretter forventet jeg ikke at det ville bli mere, men ha ga seg ikke og vi lå sammen etter å ha møttes ute et par dager senere. Jeg tror ikke jeg er første dame han er utro med. Han har vært i samboerskap før, som det er kommet barn ut av, og tror hans nåværende samboer også var et resultat av utroskap. Når jeg konfronterer ham med dette prøver han å berolige meg med at jeg er hand store kjærlighet og at han bare vil være med meg resten av livet. Sånn har han aldri følt det før, han sier han ikke hat interesse for andre kvinner. Men når han aldri skjærer igjennom overfor samboeren så er det vanskelig å stole på ham, skjønner dere det? finnes det en sjans for at han velger meg til slutt? Anonymkode: 987fc...0e1 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #2 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg har et hemmelig forhold til sjokolade. Ingen vet. Anonymkode: eabc2...4f7 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #3 Skrevet 21. oktober 2021 Han kommer aldri til å velge deg. Finn deg en mann som ikke er i forhold. Anonymkode: a5b31...5ce 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #4 Skrevet 21. oktober 2021 Han har jo interesse for andre damer, han er jo samboer. Hun er vel dame. Så det er vel den største løgnen han serverer deg. Resten sier seg selv. Vær elskerinnen frem til samboeren evt kaster ham ut, og du rykker frem i køen. Da får du æren av å være den bedratte samboeren etter en stund. Eller du kutter ham ut nå, å finner en bedre mann enn ham, det siste burde ikke være så vanskelig Anonymkode: f8f75...efe 6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #5 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Jeg er en 21 år gammel jente som er fulltidsstudent, jeg har et forhold til en mann i slutten av 20åra som har samboer, og det forholdet er i ferd med drive meg til galskap. Vi har hatt et hemmelig forhold i 2 år, helt siden jeg flyttet til byen for å studere, og på den ene siden er det ikke noe jeg heller vil enn å være med han, på den andre siden sårer og skuffer han meg igjen og igjen. Han har lovet meg 5-6 ganger å ordne opp og forlate samboeren, men det blir aldri, jeg har flere ganger prøvd å kutte all kontakt med ham, men hver gang, etter litt overtalelse fra hans side er jeg tilbake. Vi møttes gjennom felles idrett, og ble kjent på et bli-kjent opplegg. Vi kysset litt en kveld, deretter forventet jeg ikke at det ville bli mere, men ha ga seg ikke og vi lå sammen etter å ha møttes ute et par dager senere. Jeg tror ikke jeg er første dame han er utro med. Han har vært i samboerskap før, som det er kommet barn ut av, og tror hans nåværende samboer også var et resultat av utroskap. Når jeg konfronterer ham med dette prøver han å berolige meg med at jeg er hand store kjærlighet og at han bare vil være med meg resten av livet. Sånn har han aldri følt det før, han sier han ikke hat interesse for andre kvinner. Men når han aldri skjærer igjennom overfor samboeren så er det vanskelig å stole på ham, skjønner dere det? finnes det en sjans for at han velger meg til slutt? Anonymkode: 987fc...0e1 Nei absolutt ingen sjanse for at han velger deg til slutt, da hadde han gjort det for lenge siden. Anonymkode: 73648...0cc 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #6 Skrevet 21. oktober 2021 Ligger du med alle som ikke gir seg? Tenker du at fitta di er en premie for de som holder ut en stund? Anonymkode: d4c6b...b7a 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #7 Skrevet 21. oktober 2021 Om han velger deg til slutt, så er det en stor sjanse for at du havner i samme situasjon som hans nåværende samboer. Han går lei av deg, og blir utro med en ny «stor kjærlighet». Sjeldent disse karene som bedriver slikt forandrer seg Anonymkode: 4eed4...f1a 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #8 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ligger du med alle som ikke gir seg? Tenker du at fitta di er en premie for de som holder ut en stund? Anonymkode: d4c6b...b7a 😂 * 10 Anonymkode: 1c7a4...975
Virrevirrevapp Skrevet 21. oktober 2021 #9 Skrevet 21. oktober 2021 Ord er billige. Se på handlingene. 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #10 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har et hemmelig forhold til sjokolade. Ingen vet. Anonymkode: eabc2...4f7 Jeg også Bak ryggen på mannen min. Jeg sa at jeg hadde slutta med de hemmelige stevnemøtene med sjokoladen, men det er løgn. Anonymkode: c9c5a...591 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #11 Skrevet 21. oktober 2021 Troll. Kvinner liker snille menn. Anonymkode: 455c7...bb7
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #12 Skrevet 21. oktober 2021 Hvordan sårer han deg? Med å love å lyge? virker det slik at han vil være med deg resten av livet? Han vil ha deg på si resten av livet. Så ja, han vil ha deg resten av livet. Han kommer til å få et barn til også. Vent å se. Anonymkode: 6f85f...e83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå