AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Skrevet 21. oktober 2021 Hei! Har vert gjennom ivf pga anovulasjon.. Har nå (11 mnd etter fødsel) hatt en del slim nedentil. Kan strekkes osv akkurat som eggløsningsslim beskrives.. Har likevel negativ eggløsningstest og har hatt det i over en uke nå.. Har noen erfaringer med dette? Ønsker å bli gravid.. Ammer bittelitt enda vis det har noe å si Anonymkode: a8653...f6d
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #2 Skrevet 21. oktober 2021 Negativ som i blendahvit eller som for svak strek? Anonymkode: a8a1f...bac
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #3 Skrevet 21. oktober 2021 Blendahvit.. Anonymkode: a8653...f6d
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #4 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Negativ som i blendahvit eller som for svak strek? Anonymkode: a8a1f...bac Glemte å sitere deg.. Men helt hvit ja Anonymkode: a8653...f6d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #5 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei! Har vert gjennom ivf pga anovulasjon.. Har nå (11 mnd etter fødsel) hatt en del slim nedentil. Kan strekkes osv akkurat som eggløsningsslim beskrives.. Har likevel negativ eggløsningstest og har hatt det i over en uke nå.. Har noen erfaringer med dette? Ønsker å bli gravid.. Ammer bittelitt enda vis det har noe å si Anonymkode: a8653...f6d Man kan ha slimete utflod uten å ha eggløsning. Husk også at har dere hatt sex vil også spermen se ut som elslim dagen etterpå. Anonymkode: 23a8f...8af
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #6 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Man kan ha slimete utflod uten å ha eggløsning. Husk også at har dere hatt sex vil også spermen se ut som elslim dagen etterpå. Anonymkode: 23a8f...8af Det tenker jeg også, men har vart i over en uke nå, sist samleie for 1,5 uker siden.. Skal det være så slimete og tøyelig uten eggløsning altså? Helt blank jeg.. Anonymkode: a8653...f6d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #7 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det tenker jeg også, men har vart i over en uke nå, sist samleie for 1,5 uker siden.. Skal det være så slimete og tøyelig uten eggløsning altså? Helt blank jeg.. Anonymkode: a8653...f6d Fins ingen fasit på utflod, noen har jo mer slimete utflod og det kan og være et tegn på at livmorhalsen holder på å åpne seg, men om det er for å klrgjlre til el eller mens er ikke godt å vite. Slim er dessverre ingen indikasjon på el selv om man ofte har slim før el. Anonymkode: 23a8f...8af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå