Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Noen andre enn meg som kjenner at det knyter seg i magen når sjefen kaller inn til møte. 
Fikk mld fra sjefen idag at vi måtte ha en prat. Skulle ha det idag, men blir imorgen. 
Har snakket med henne på telefon angående jobbrelatert og har ikke virket som det var noen dårlig stemning, likevel blir jeg jo livredd.

Anonymkode: 2d4b1...f45

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Det kan jo like gjerne være udelt positivt! 

Sist jeg ble kalt inn på sjefens kontor ble jeg tilbudt å bytte avdeling, noe jeg da hadde ønsket i lengre tid☺️👍

Du kan ikke få gjort noe til eller fra frem til møtet, enten så går det bra eller så går det over er min filosofi😬😅 ikke alltid jeg klarer å leve etter det da😅

Skrevet
Ominous skrev (33 minutter siden):

Det kan jo like gjerne være udelt positivt! 

Sist jeg ble kalt inn på sjefens kontor ble jeg tilbudt å bytte avdeling, noe jeg da hadde ønsket i lengre tid☺️👍

Du kan ikke få gjort noe til eller fra frem til møtet, enten så går det bra eller så går det over er min filosofi😬😅 ikke alltid jeg klarer å leve etter det da😅

Joda, kan jo også det.
Håper ikke jeg mister jobben, hehe trodde ikke jeg hadde gjort noe galt

Anonymkode: 2d4b1...f45

Skrevet

Man kan fint spørre hva det gjelder, og hvis det er noe "du har gjort", så kan du f. eks. ta med deg tillitsvalgt. Det er utrolig dårlig å bare innkalle til møte med "ta en prat", det bør være en agenda for hva møtet handler om slik at du evt. kan forberede deg hvis det er noe du har gjort. 

Anonymkode: 8486a...e81

• Liker 1
Skrevet

Hvordan gikk det, Ts?

Anonymkode: 8d06c...ac1

• Liker 1
Skrevet

Da hadde jeg svart "om hva da?". Det er det helt greit å lure på. Ofte dreier det seg også om noe helt annet enn deg, etter min erfaring. 

Anonymkode: d41eb...abc

Skrevet

Pleier å spør hva det dreier seg om, da slipper man å gå å lure

• Liker 1
Skrevet

Oh Yes! Jeg har det på samme måte. Jeg blir bekymret med en gang! 
Fikk en telefon en gang hvor sjefen spurte om jeg kunne komme innom da og da. 
Jeg bekymret meg skikkelig. Viste seg at han ville gi meg en bukett blomster og et gavekort fordi jeg hadde giftet meg 🙈

Jeg burde kanskje begynne å spørre «om hva da» jeg også. 

Anonymkode: 0a90b...790

Skrevet

Alltid lurt å spørre om hva det gjelder. Jeg liker å møte forberedt til møter så jeg kan bidra til temaet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...