Gå til innhold

Tarotleser sa han ikke liker meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Og dette kan like gjerne være et resultat av at dere begge trodde på det. Hadde spådommen gått andre veien og spådd giftermål så hadde dere sikkert prøvd enda lenger.

Jeg synes forøvrig at dette med å se ting, bli spådd osv er litt spennende, men mitt møte med det har vært skuffende. Ringte en spådame på tlf fordi katten min var borte, hun sa den kom hjem, men den var død. Var på en messe en gang, der det var flere og hun spådde meg ang barn og ingenting stemte.

Men jeg har flere ganger opplevd at jeg får en sterk magefølelse av noe, sånn at du bare «vet» og at det har stemt. Og da mener jeg om ting man ikke har mulighet til å selv påvirke. Ene gangen det skjedde så hadde jeg en misses abortion (før uke 12) selv om prøvene (hcg) var stigende og graviditetstegnene var der. Jeg bare visste at noe var galt. Dette var før jeg visste hva MA var og trodde at spontanabort med blødning var det eneste «tegnet» på at svangerskapet var «avbrutt». Og det var ikke en frykt for at noe var galt, som mange føler på før uke 12, det var en visshet. Hadde ikke noen sånne følelser i de to andre svangerskapene. 

Men det går vel mer på intuisjon enn på spådom og overtro generelt.

Anonymkode: fba71...e6b

Han vet heldigvis ingenting om disse kortene 😅 Men kan være tilfeldig ja. Intuisjon er sterke saker, hatt noen ganske sprø tilfeller med det selv. Man bør virkelig aldri undervurdere den, er overbevist om at man går glipp av mye eller gjøre store feil ved å overse den. Liker uttrykket at angsten skriker og intuisjonen hvisker. Hvis man noen gang er usikker på hva som er hva. Den lille følelsen innerst inne som bare vet.

Anonymkode: d7bd0...ce1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...