AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Skrevet 21. oktober 2021 Har ei venninne som leser kort, og for gøy har hun lest for meg og min nye flamme. Hun sa at han er i ferd med å miste interessen og at jeg bør trekke meg unna. Vet det er tull å ta sånt seriøst men nå ble jeg litt lei meg egentlig og lurer på om jeg skal trekke meg unna likevel. Har noen fått slike kort om andre og så har det bare vært tull og feil? Anonymkode: d7bd0...ce1 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #2 Skrevet 21. oktober 2021 Hva pokker. Derfor er tarot, astrologi og generelt pseudovitenskap skadelig. Det er så forbanna dumt og bevist feilaktig på hvert punkt det er mulig å teste, men nå tar du et valg basert på dette? Skjerp deg. Voks opp. Men ja jeg syns du skal trekke deg ut. Han har det bedre uten en person som tar valg basert på bullshit. Anonymkode: bcb29...03c 16
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #3 Skrevet 21. oktober 2021 Hva stemmer du? Anonymkode: 8fcd3...1f1 1
Hannah80 Skrevet 21. oktober 2021 #4 Skrevet 21. oktober 2021 Du skriver det jo selv. At det er tull. Og det er tull. 7
Macro Skrevet 21. oktober 2021 #5 Skrevet 21. oktober 2021 Nei ikke faen. Ikke ta avgjørelser på tull, løgn og bedrag. Men du kan sikkert med fordel trekke deg unna "venninna" di. 6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #6 Skrevet 21. oktober 2021 1 minutt siden, Hannah80 said: Du skriver det jo selv. At det er tull. Og det er tull. Rasjonelt tenker jeg det, men følelsene reagerer litt mot logikken Anonymkode: d7bd0...ce1
Bøtteballetten Skrevet 21. oktober 2021 #7 Skrevet 21. oktober 2021 Du skal ikke ta det så bokstavelig. Det er tolking av kortene og de kan tolkes feil. Har ringt spåtelefon for gøy noen ganger. Kan si såpass i allefall at de tok feil alle som en på utfallet. Kunne være noen småting som stemte. Mitt råd er å ikke gjøre noe overilt.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #8 Skrevet 21. oktober 2021 Just now, Bøtteballetten said: Du skal ikke ta det så bokstavelig. Det er tolking av kortene og de kan tolkes feil. Har ringt spåtelefon for gøy noen ganger. Kan si såpass i allefall at de tok feil alle som en på utfallet. Kunne være noen småting som stemte. Mitt råd er å ikke gjøre noe overilt. Det var godt å høre. Har hørt det ikke kan vise fremtiden men plukke opp elementer fra nåtiden, og var i nåtid at han har mistet interessen. Men skal prøve å ikke tenke på det. Anonymkode: d7bd0...ce1
Hannah80 Skrevet 21. oktober 2021 #9 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rasjonelt tenker jeg det, men følelsene reagerer litt mot logikken Anonymkode: d7bd0...ce1 Joda, jeg skjønner det:) Slike ting er jo ikke hyggelig å høre. Men syns du skal prøve å glemme det:) Det dreier seg kun om noen tøysekort:) 3
Gjest Elder Millennial Skrevet 21. oktober 2021 #10 Skrevet 21. oktober 2021 Bare å legge kortene igjen til du får det svaret du ønsker deg, om du får det samme resultatet hver gang 10 ganger på rad kan det vel hende universet prøver å fortelle deg noe🙈😅
Bøtteballetten Skrevet 21. oktober 2021 #11 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var godt å høre. Har hørt det ikke kan vise fremtiden men plukke opp elementer fra nåtiden, og var i nåtid at han har mistet interessen. Men skal prøve å ikke tenke på det. Anonymkode: d7bd0...ce1 Nei du får ikke noe fasitsvar. Det er en " mulig " utgang av det. Det er mye som spiller inn, bl.a dagsform og humør. Måten å tolke kortene på. Det er ikke for ingenting at spåtjenester går under underholdingstjenester hos teleoperatørene. 😉 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #12 Skrevet 21. oktober 2021 Kortene kan selvsagt ikke vite sannheten. Men siden det er venninna di kan det jo også hende at hun bare prøver å legitimere et godt råd, basert på en situasjon hun kanskje ser klarere utenfra. Regner med at ikke alt går på skinner med den nye flammen, siden du var usikker nok til å be om råd. Anonymkode: 14dbe...7c6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #13 Skrevet 21. oktober 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Kortene kan selvsagt ikke vite sannheten. Men siden det er venninna di kan det jo også hende at hun bare prøver å legitimere et godt råd, basert på en situasjon hun kanskje ser klarere utenfra. Regner med at ikke alt går på skinner med den nye flammen, siden du var usikker nok til å be om råd. Anonymkode: 14dbe...7c6 Hun er en venninne fra tidligere studier og ikke en nær venninne som vet mye om meg (eller han). Hun viste meg tre sverd og åtte kopper og sa han kommer til å forlate relasjonen så kunne jeg trekke meg bort nå om jeg ønsket eller ikke. Anonymkode: d7bd0...ce1
Gjest Lawyam Skrevet 21. oktober 2021 #14 Skrevet 21. oktober 2021 (endret) All kortlesing baserer seg på nåværende øyeblikk og sannsynlige fremtidige hendelser basert fra nåværende. Dermed er det mulig han ikke likte deg der og da. Det betyr ikke at han ikke liker deg i morgen. Du kan starte med å fenke over om han har noen grunn til å føle slik NÅ. Hvis det fortsetter og du ikke tar dette til etterretning vil du kunne få situasjoner som blir beskrevet som fremtid i kortene. Tarotister ser nemlig ikke fremtiden. Din fremtid med denne fyren er ikke hugget i stein. Du er delaktig i alle foehold og avgjørelser som omhandler din fremtid. Slik også med han. Fremtid er noe som skapes. Hvis du får råd om å forlate han, beviser ikke dette at det tar slutt. Det beviser kun mine uttalelser at du har et valg om fremtiden og at hun ikke kan se hva som skal skje - bare hva som er mest sannsynlig. Du kan rådføre deg med kort, men avgjørelsen er din. Hun kan ha hatt sine egne forutintatte meninger ved tolkningen når hun sier han ikke liker deg så dette med at han ikke liker deg behøver ikke stemme. Hun kan også ha tolket feil. Du skal bare tenke over om det kan være noe i dette. Det er ikke alle som har samme syn på oss selv som det vi tror eller vil tro, så det kan stemme. Du som alle oss andre blir også misforstått og det kan være noe som gjør at du ikke er likbar. Betyr det ikke bare at du kan kjenne etter om det kan være at du kan ha gjort eller sagt noe som han reagerer på ved deg? Tenk etter - fordi hvis det er slik kan du ved å ha fått beskjed om dette forandre på dine feil slik at han kan like deg igjen og da må du jo ikke nødvendigvis gå fra en som ikke liker deg heller.... Hvis ikke kan du jo gå, men hvorfor skal du gå fra noen som ikke liker deg? Skulle det ikke helst være noen som ikke liker deg som går? Det er du som velger uansett. Kortene forteller bare, tarotisten kan tolke feil, men du spurte og fikk svar og fikk mulig en ny sjanse til å rette opp i feil som kunne hjelpe deg til å forandre situasjonen du er i til det verre eller bedre. Spådom er ikke annet enn det. Kortene peker bare på din situasjon og ikke på fremtiden. En situasjon du kanskje ikke ser selv. Beskjedene du får er opp til deg å motta. Du får nåtid på et fat - ikke fremtiden din. Den må du skape. Spådom servert som 'dette skal skje deg' er selskapsleker og slike forteller kun at spåeren ikke er kommet lengre enn på et nybegynnerstadie. Stadiet der de ikke ennå har forstått hvorfor folk ikke tror på dem og ikke respekterer at kort har noe for seg, at klarsynte kan se, men ikke slik at de kan besskrive fremtiden, men advare og rådføre om konsekvenser ved EGNE valg. 3 sverd og 8 kopper. Ved hjelp av 2 kort så så hun DET? Vet INGEN hvor lite det forteller? Hvor dumme er folk som kan tro at det ikke må flere kort til for å analysere en situasjon enn noen få? Det blir ikke noe mer enn en svært amputert spådom i beste fall. Hun kan jo sitte i timevis med de kortene og beskrive de, men det betyr ikke at noen ser, det betyr kun at hun har lest seg opp på kortforklaringer og nevner alt som tenkes kan som kortet kan bety og så kan logikk og kjennskap og tro og fantasi og dine egne bekreftelser gjøre resten slik at både du og andre lures trill rundt mens dere samtidig bare bekrefter teorien om at spådom og de som tror på det er tøv. Slikt ER tøv. Seriøst bruk eller utøvelse er ikke tøv, men dere vil heller tro på at spåere skal vite alt og skylde på skjebnen fremfor å innse at dere ikke kommer noen vei i livet hvis dere bruker skylapper i enhver situasjon og skylder på skjebner og andre. Spåeres oppgave er å påpeke hvor du er og hva du må forholde deg til, ikke å fortelle deg hva du garantert går mot enten du vil eller ikke. Du må forholde deg til livets spilleregler og din fremtid skapes av deg og hvordan du og andre innretter dere fremover ved hjelp av kort eller uten hjelp. Endret 21. oktober 2021 av Lawyam
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #15 Skrevet 23. oktober 2021 On 10/21/2021 at 7:33 PM, AnonymBruker said: Hun er en venninne fra tidligere studier og ikke en nær venninne som vet mye om meg (eller han). Hun viste meg tre sverd og åtte kopper og sa han kommer til å forlate relasjonen så kunne jeg trekke meg bort nå om jeg ønsket eller ikke. Anonymkode: d7bd0...ce1 Det kan like gjerne bety at du må være sikker på at du har lagt tidligere kjærlighetssorg helt bak deg før du går inn i en ny relasjon. For eksempel. Anonymkode: 739eb...672 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #16 Skrevet 23. oktober 2021 Lawyam skrev (På 22.10.2021 den 0.03): All kortlesing baserer seg på nåværende øyeblikk og sannsynlige fremtidige hendelser basert fra nåværende. Dermed er det mulig han ikke likte deg der og da. Det betyr ikke at han ikke liker deg i morgen. Du kan starte med å fenke over om han har noen grunn til å føle slik NÅ. Hvis det fortsetter og du ikke tar dette til etterretning vil du kunne få situasjoner som blir beskrevet som fremtid i kortene. Tarotister ser nemlig ikke fremtiden. Din fremtid med denne fyren er ikke hugget i stein. Du er delaktig i alle foehold og avgjørelser som omhandler din fremtid. Slik også med han. Fremtid er noe som skapes. Hvis du får råd om å forlate han, beviser ikke dette at det tar slutt. Det beviser kun mine uttalelser at du har et valg om fremtiden og at hun ikke kan se hva som skal skje - bare hva som er mest sannsynlig. Du kan rådføre deg med kort, men avgjørelsen er din. Hun kan ha hatt sine egne forutintatte meninger ved tolkningen når hun sier han ikke liker deg så dette med at han ikke liker deg behøver ikke stemme. Hun kan også ha tolket feil. Du skal bare tenke over om det kan være noe i dette. Det er ikke alle som har samme syn på oss selv som det vi tror eller vil tro, så det kan stemme. Du som alle oss andre blir også misforstått og det kan være noe som gjør at du ikke er likbar. Betyr det ikke bare at du kan kjenne etter om det kan være at du kan ha gjort eller sagt noe som han reagerer på ved deg? Tenk etter - fordi hvis det er slik kan du ved å ha fått beskjed om dette forandre på dine feil slik at han kan like deg igjen og da må du jo ikke nødvendigvis gå fra en som ikke liker deg heller.... Hvis ikke kan du jo gå, men hvorfor skal du gå fra noen som ikke liker deg? Skulle det ikke helst være noen som ikke liker deg som går? Det er du som velger uansett. Kortene forteller bare, tarotisten kan tolke feil, men du spurte og fikk svar og fikk mulig en ny sjanse til å rette opp i feil som kunne hjelpe deg til å forandre situasjonen du er i til det verre eller bedre. Spådom er ikke annet enn det. Kortene peker bare på din situasjon og ikke på fremtiden. En situasjon du kanskje ikke ser selv. Beskjedene du får er opp til deg å motta. Du får nåtid på et fat - ikke fremtiden din. Den må du skape. Spådom servert som 'dette skal skje deg' er selskapsleker og slike forteller kun at spåeren ikke er kommet lengre enn på et nybegynnerstadie. Stadiet der de ikke ennå har forstått hvorfor folk ikke tror på dem og ikke respekterer at kort har noe for seg, at klarsynte kan se, men ikke slik at de kan besskrive fremtiden, men advare og rådføre om konsekvenser ved EGNE valg. 3 sverd og 8 kopper. Ved hjelp av 2 kort så så hun DET? Vet INGEN hvor lite det forteller? Hvor dumme er folk som kan tro at det ikke må flere kort til for å analysere en situasjon enn noen få? Det blir ikke noe mer enn en svært amputert spådom i beste fall. Hun kan jo sitte i timevis med de kortene og beskrive de, men det betyr ikke at noen ser, det betyr kun at hun har lest seg opp på kortforklaringer og nevner alt som tenkes kan som kortet kan bety og så kan logikk og kjennskap og tro og fantasi og dine egne bekreftelser gjøre resten slik at både du og andre lures trill rundt mens dere samtidig bare bekrefter teorien om at spådom og de som tror på det er tøv. Slikt ER tøv. Seriøst bruk eller utøvelse er ikke tøv, men dere vil heller tro på at spåere skal vite alt og skylde på skjebnen fremfor å innse at dere ikke kommer noen vei i livet hvis dere bruker skylapper i enhver situasjon og skylder på skjebner og andre. Spåeres oppgave er å påpeke hvor du er og hva du må forholde deg til, ikke å fortelle deg hva du garantert går mot enten du vil eller ikke. Du må forholde deg til livets spilleregler og din fremtid skapes av deg og hvordan du og andre innretter dere fremover ved hjelp av kort eller uten hjelp. Så mye ord og så lite bakgrunn for å kunne si dette. Det du sier har på ingen måte noe som helst backing. Så hvordan i alle dager kan du presentere detter som en sannhet? Anonymkode: bcb29...03c 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #17 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Så mye ord og så lite bakgrunn for å kunne si dette. Det du sier har på ingen måte noe som helst backing. Så hvordan i alle dager kan du presentere detter som en sannhet? Anonymkode: bcb29...03c Visste du ikke at hvis man skriver nonsens med ord som høres seriøse og dype ut, så blir det plutselig ikke til nonsens lengre? Anonymkode: cf36c...069 3
Gjest Lawyam Skrevet 24. oktober 2021 #18 Skrevet 24. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så mye ord og så lite bakgrunn for å kunne si dette. Det du sier har på ingen måte noe som helst backing. Så hvordan i alle dager kan du presentere detter som en sannhet? Anonymkode: bcb29...03c Jeg skrev INGENTING om bakgrunnen min. Endret 24. oktober 2021 av Lawyam
Iia Skrevet 24. oktober 2021 #19 Skrevet 24. oktober 2021 Ikke stol verken på tarotkort eller en dårlig venninne. Stol på din egen mening. Lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #20 Skrevet 24. oktober 2021 Du kan jo vare Google de kortene der selv og tolke. Med mindre hun la tarot på «han» er det ingenting i de kortene som tilsier at han vil forlate deg. Handler jo om deg og dine tankemønstre. Nyt forholdet ditt - drit i din sure venninne! Anonymkode: 28071...9c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå