AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Del Skrevet 21. oktober 2021 Jeg har fått opp en del reklame for dette produktet i det siste og ser at de har veldig mange fornøyde kunder i kommentarfeltene. Men jeg føler det er så mye rart på facebook.. så jeg lurte på om det er noen her som har kjøpt denne og kan dele noen erfaringer? Den er visst nok produsert i norge og det ser heelt genialt ut at man kan skyve osten opp etter hvert som man spiser av den, sånn at man får brukt opp hele osten uten at alle klår på den!! Kunne vært en super julegave til mine foreldre også, og jeg er møkk lei av å ha gulosten i sånne ekle fryseposer😳 Anonymkode: 5799a...d5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #2 Del Skrevet 21. oktober 2021 Jeg og lurer!! Anonymkode: 0b2af...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #3 Del Skrevet 21. oktober 2021 Ingen erfaring, har sett på den på nettsiden, men skjønner ikke hvorfor det må være en stor, stygg logo på den. De kunne vel plassert logoen under? Anonymkode: e373c...4a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pragmatikeren Skrevet 21. oktober 2021 #4 Del Skrevet 21. oktober 2021 Den fungerer veldig bra for oss. Men siste del kan få litt skorpe hvis det tar lang tid å spise opp osten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #5 Del Skrevet 21. oktober 2021 TS her. Ser at det er logo på men det plager meg ikke, ser vel bedre ut enn en frysepose likevel? 😝 den synes uansett ikke så godt på den sorte ser det ut som. Men til deg som hadde kjøpt den her og var fornøyd, kan du si noe mer om hvordan den funker?🥰 Anonymkode: 5799a...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 21. oktober 2021 #6 Del Skrevet 21. oktober 2021 Vi har også, og det er en kjekk «beholder» for ost. Det er liksom mitt forhold til den. Hadde ikke savnet den så mye om den ble ødelagt. Her er mannen mer entusiastisk enn meg. Tror han er godt fornøyd med kjøpet 😊 Det finnes flere tråder om den, bare å søke 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 21. oktober 2021 #7 Del Skrevet 21. oktober 2021 Kom i hus som julegave og ble kun brukt en gang. Mener å huske det var så mye av osten som stakk opp over kanten, den ble vanskelig å skjære av og vanskelig å plassere i kjøleskapet. Foreldrene mine fikk den samme og det ble med det ene forsøket for dem også. Oppbevarer hvitost i original emballasje, i en passe stor plastikkpose, med en klype på. Synes det funker helt fint, tar jo av ytterposen når den settes på bordet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zwish Skrevet 21. oktober 2021 #8 Del Skrevet 21. oktober 2021 Vi har den og er fornøyd- men vi spiser mye ost så den går fort og blir ikke tørr/skorpere. Den er nok ikke helt tett før man kommer litt nedpå hvertfall den stors kilo-osten stikker en del opp, selvom det absolutt ikke er helt utett. men så deilig å slippe de stygge og irriterende posene! Alt i alt veldig kjekt produkt. et minus: Jeg syns det kan være vanskelig å skyve den opp, det er sånne hakk/klikk som er litt harde, som gjør at man må presse litt, og da kan komme flere hakk enn man ville, eller skjevt (man dytter på begge sidene) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 21. oktober 2021 #9 Del Skrevet 21. oktober 2021 Zwish skrev (Akkurat nå): Den er nok ikke helt tett før man kommer litt nedpå hvertfall den stors kilo-osten stikker en del opp, selvom det absolutt ikke er helt utett. Interessant 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 21. oktober 2021 #10 Del Skrevet 21. oktober 2021 Jeg har 2, en til hvit og en til brun. De fungerer som en osteklokke, men du slipper å berøre osten. Hygienisk sett, mye bedre. Jeg er fornøyd med mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. oktober 2021 #11 Del Skrevet 22. oktober 2021 Vi er veldig fornøyde. Den har plass til en stor 1 kgs ost (og den er helt tett selv med ny stor ost, man må bare ha bunnen helt på nederste hakk) og den sitter helt tett på osten slik at det ikke blir kondens inni slik det blir i vanlige osteklokker. I tillegg tar den mindre plass enn vanlige osteklokker. Også greit at man slipper å ta på osten for å forsyne seg eller skyve bunnen oppover. Anbefales. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #12 Del Skrevet 22. oktober 2021 Sally-Go-Round skrev (14 timer siden): Vi har også, og det er en kjekk «beholder» for ost. Det er liksom mitt forhold til den. Hadde ikke savnet den så mye om den ble ødelagt. Her er mannen mer entusiastisk enn meg. Tror han er godt fornøyd med kjøpet 😊 Det finnes flere tråder om den, bare å søke 😊 Det gjør det. Mistenkelig mange tråder faktisk. Om noe som er i beste fall et litt sært nisjeprodukt, men mest en raritet. Fremstår som aktive forsøk på markedsføring, via ‘fornøyde kunder’ og ‘interessenter’ som framsnakker produktet nesten ingen har hørt om på Norges største forum. Pussig nok, så blir også alltid innvendinger og kritikk folk har mot produktet nedsnakket og bortforklart av trådstarter - selv når de visstnok ikke eier produktet selv engang. Pussige greier? Eller forsøk på skjult markedsføring? Anonymkode: d7df6...c8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #13 Del Skrevet 22. oktober 2021 Veldig fornøyd har en til hvitost og en til brunost 👍 Anonymkode: aaec8...01e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #14 Del Skrevet 22. oktober 2021 Stygg og oppskrytt (har prøvd). Anonymkode: a20ec...c7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #15 Del Skrevet 22. oktober 2021 Er superfornøyd med min! Osten holder seg lenger enn før, man slipper å kladde på selve osten, og sammenlignet med poser og originalemballasje så synes jeg den er minst like "pen". Men nå er jeg nok svært lite opptatt av at osteoppbevaringen min må se bra ut. Ostehøvelen de selger er også prima btw! Anonymkode: 8728d...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zwish Skrevet 22. oktober 2021 #16 Del Skrevet 22. oktober 2021 applestories skrev (På 21.10.2021 den 20.16): Interessant 🤓 Hahaha 😆🙈🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå