AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Skrevet 21. oktober 2021 Hei, Har sfo ansatte lov å "spionere" på den ene foreldrene ved feks henting, for å så ringe å rapportere til den andre? Jeg følte ubehag ved henting, og valgte å ringe sfo dagen etter. De bekreftet at det hadde en slags avtale imellom hen og sfo. Hensikten er uforståelig. Viktig å påpeke det aldri har skjedd noen omsorgssvikt/vold ect. Det handler kun om kontroll. Dette kan umulig være lovlig ? Anonymkode: c1152...92b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #2 Skrevet 21. oktober 2021 Bhg/skole har, såvidt jeg har forstått, ikke lov å gi ut informasjon som omhandler barnets ene hjem til barnets andre forelder. Det er såpass strengt at dersom barnet kommer uten matpakke fra mor/far, og motparten henter, har de ikke lov til å fortelle at matpakken manglet - da det omhandler barnets andre hjem. Anonymkode: 7e15f...6ef
GammelKaktus Skrevet 21. oktober 2021 #3 Skrevet 21. oktober 2021 En venninne har en slik avtale med SFO fordi far gjentatte ganger har glemt å hente.🙄 Men så lenge dette aldri har skjedd så ser jeg ikke før meg at det skulle være noe vits.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #4 Skrevet 21. oktober 2021 Da regner jeg med dette er noe han er opplyst om? Anonymkode: 987f6...763
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå