Gå til innhold

Intense smerter nederst i magen og kvalm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet opp med intense magesmerter nederst i magen og kvalm. Gjør så vondt at jeg må konsentrere meg om å puste istedenfor. Kjente også at det føltes ut som om jeg fikk strøm i hele magen også strålte det ut og ned mot endetarmen der hvor avføringen skal ut.. Sånne strømsmerter har jeg hatt før også. Igår etter at jeg hadde vært på do hadde jeg også masse slim på papiret når jeg tørket meg, og har også hatt blod I avføringen et par ganger for noen måneder siden. Noen som vet hva dette kan være? Bør jeg ta kontakt med legen/legevakten pga disse smertene?

Anonymkode: 0e313...74e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjer dette under eggløsning og/eller før eller under menstruasjon? Blod i avføringen høres ikke normalt ut. Kan jo hende du har Endometriose? Synes du skal gå til legen.

Anonymkode: aff49...3e8

• Liker 1
Skrevet

Bestill legetime i morgen tidlig, eventuelt kontakt legevakt om det er virkelig ille. Skader forsåvidt ikke å ringe nå og høre om hva de tenker, om du burde komme inn nå eller om det kan vente til i morgen.

Anonymkode: 6961e...651

Skrevet

Akutte magesmerter skal undersøkes av lege. Ring legevakta for å forhøre deg , tlf 116117.

Anonymkode: a3317...af7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...