Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde besøkende i dag som unnlot å henge opp ny dorull da den var brukt opp. Påpekte dette for vedkommende, og fikk til svar at hen var usikker på hva som var rett å gjøre. Hvis ny dorull står åpenlyst fremme, er det da høvelig å henge opp en ny eller ikke? Skjønner prinsippet hvis man måtte begynt å lete i skap, men hva tenker folket? Hva er dommen her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hvis besøkende ikke trenger mere er det din jobb som eier av etablissementet. :laugh: 

• Liker 5
Skrevet

Seriøst?

Anonymkode: 187b5...cd8

• Liker 3
Skrevet

Verten var tom for dasspapir så jeg måtte bruke de rene håndklærne som var hengt opp. Hva ellers skulle jeg gjøre?

Anonymkode: 2f2d4...530

Skrevet

Nei nå må du gi deg.

Av alt man skal pirke på tar du kaka.

• Liker 1
Gjest LeseInnlegg
Skrevet (endret)

slettet

Endret av LeseInnlegg
Skrevet
Me for life skrev (32 minutter siden):

Nei nå må du gi deg.

Av alt man skal pirke på tar du kaka.

Her pirker jeg ikke på noen, men lurer på hva folk finner naturlig :) Litt som spørsmålet om hvilken vei en dorull skal henge

Skrevet
LeseInnlegg skrev (31 minutter siden):

Hadde jeg vært på besøk hos noen og opplevde at det var tomt for toalettpapir, eller at det ble tomt etter jeg var ferdig - da hadde jeg sagt takk for meg og stormet ut. Man må vel kunne forlange litt service når man er på besøk hos folk, tross alt.

Var ikke det som var tilfellet her; dorullen var på langt nær tom, og nye ruller sto åpenlyst rett ved doen. Ikke kom her og påpek noe annet

• Liker 1
Skrevet

Ikke alltid jeg gjør det selv, om de har en dorull holder, der jeg ikke forstår hvordan man tar på en ny 😅 tenker er bedre å ikke prøve og ødelegge den 😅😂

Anonymkode: 5c13e...f80

Gjest LeseInnlegg
Skrevet (endret)

slettet

Endret av LeseInnlegg
Skrevet

Det var mer enn halve rullen igjen, og selvfølgelig hang jeg opp ny. Hvor amøbe tror du jeg er? 

Dette var ment som en diskusjon, og ikke som personlige stikk 

• Liker 1
Skrevet

Aldri opplevd problemstillingen da jeg alltid henger opp ny rull ved besøk. 

Anonymkode: da43e...276

Skrevet

Ville sagt i fra at det var tomt for papir. Så får eier sette opp nytt.

Skrevet

Måtte bruke strømpene mine en gang jeg var på besøk, det ble tomt for toalettpapir, brukte bare strømpene og hev dem i bosset etterpå.

Anonymkode: d9570...848

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...