Minmy Skrevet 8. oktober 2002 #1 Skrevet 8. oktober 2002 Hehe, dette kommer nok til å höres rart ut, jeg har nettopp sett Crossroads med Britney Spears ( sant nok har jeg drukket litt vin, men likevel...) og jeg får en sånn fantastisk fölelse inni meg, jeg skulle virkelig värt henne! Jeg vet det höres sykt ut, men jeg kan ikke for det, når jeg så Coyote Ugly også..samme ting, alt jeg vil er å danse på en bar... Det föles virkelig sykt, men det er akkurat som om jeg skulle värt födt inn i en sånn rolle, jeg vet det er Hollywood og hele den pakka, men jeg vil bare så gjerne väre som dem!! Okey, nå tenker dere sikkert at jeg er 14 år og litt forvirret, men det er ikke tilfellet. Jeg er 23 og går for å väre moden og reflektert, likevel vekker denne typen filmer en sånn fölelse i meg... jeg ER liksom disse menneskene, eller jeg skulle värt... kanskje jeg var som dem i et annet liv?? Jeg tror egentlig ikke på sånt, men jeg må jo lure... Samtidig er jeg kanskje Britney Spears' störste motstander, jeg liker ikke hva hun står for og de signalene hun sender ut til all verdens (små) tenåringer, hun er absolutt ikke noe forbilde for meg ( til det er jeg for gammel), og jeg ville ikke värt som henne, jeg vil liksom bare ha hennes mulighet... Det hele bunner vel i en dum dröm... Og det har ingenting med selv Britney Spears å gjöre, det er mest hennes posisjon i verden ( jeg vet det höres dumt ut, jeg mener vel underholdningsverdenen), det gjelder alle filmer av den typen " ung jente overbeviser alle". Jeg vet det er latterlig, men stadig sjekker jeg hjemmesider for folk som vil jobbe som statister og håper at noen skal oppdage meg.. selv om det ikke er noe å oppdage. Jeg kan värken synge, danse eller spille skuespill, men likevel har jeg denne uoppnåelige drömmen som driver meg til vanvidd. Noen som har det som meg her? Noen som har noen gode råd? (adresser til plateselskaper som söker "skap-kjendiser"?! :-) Det merkelige er bare at jeg kjenner meg så vanvittig igjen i "folk" som Rachel i Friends, Britney og hovedpersonen i Coyote Ugly ( godt tegn at jeg ikke husker navnet..), jeg mener, jeg kjenner meg igjen i ansiktsuttrykkene deres, i bevegelsene, i holdnigene - jepp det er sykt, men hva gjör jeg??
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2002 #2 Skrevet 8. oktober 2002 Hva kan du gjøre. de fleste drømmer seg inn i roller, om det er på film eller hva det nå måtte være. Å drømme å være hovedpersonen i Crossroads, vel du om det...selv kunne jeg tenkt meg å bo i en loft leilighet i New York jobbet i et fancy firma på Manhatten & spist lunsj i Central Park...Vi har alle våre drømmer trenger ikke å være syk for det LilliBlaze PS det er nok mange med de samme drømmene som deg, men aldri villet innrømme det....
OppNed Skrevet 8. oktober 2002 #3 Skrevet 8. oktober 2002 Hei du Jeg tenker også mye rart når jeg har drukket vin . Fryktelig mye rart av og til! Maiken
*Lavendel* Skrevet 10. oktober 2002 #4 Skrevet 10. oktober 2002 Vin er skummelt. Da ramler det ned mye rare tanker i hue mitt i allefall. Men enig, mange føler nok som du men tørr ikke å si det. Tips: Prøv å lev ut flere av de drømmer og fantasier du har. En dag kan det være for seint....
Minmy Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2002 Gjest: Ler du av meg eller ler du med meg? :blunke: Jepp jeg vet jeg er litt gal, jeg må le selv, men det var bare sånn jeg fölte det i det nöyaktige öyeblikket... *Minmy drömmer fremdeles*
Bettie Skrevet 11. oktober 2002 #7 Skrevet 11. oktober 2002 Drømmer med eller uten vin kan være ganske forskjellig......
Imax Skrevet 12. oktober 2002 #8 Skrevet 12. oktober 2002 Du er ikke gal så lenge du kan skille mellom drøm og virkelighet! Drøm i vei, så lenge det ikke hindrer deg i å leve livet ditt. Litt drømming av og til gjør livet lettere å leve når det er kjedelig og kanskje du får tenkt litt over hva du ønsker å gjøre med livet ditt? PS! Husk at film er film, og at Rachel osv. ikke eksisterer. De har jo aldri "bad hair day" osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå