Gå til innhold

Øke lengden på penisen sin, ved å strekke den

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen her som har erfaring med å «strekke» sin egen penis? Er likt ulikt hvordan man gjør det. Lest rundt om, bla eget forum på reddit, og det er farlig mange det er funket for. Skal sies at det tar tid, men funker.

Folk opplever at penisen blir 2-3 cm lengre ila 6 mnd, andre mer. 

Anonymkode: 6dffd...955

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der tror jeg er no’ tull. Er noe selgere av strekkapparater prøver å få menn til å tro. Tykkelsen kan man gjøre noe med, men ikke lengden. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser for meg at dersom du strekker den for å få den lengere, så vil den bli tynnere. Og tynne peniser er verre enn korte peniser.

Anonymkode: 6ff19...39e

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser for meg at selv om den kanskje kan bli lengere, så er det grunnet slitasje og strekkskader på grunn av strekkingen. Kan umulig være sunt.

Penisen din vil nok kunne brukes til å reprodusere og kvitte seg med væske slik den er ment for, uavhengig av om den er 1, 2 eller 3 cm lengere / kortere.

Anonymkode: 1a164...67c

• Liker 1
Skrevet
Bos43 skrev (6 minutter siden):

Det der tror jeg er no’ tull. Er noe selgere av strekkapparater prøver å få menn til å tro. Tykkelsen kan man gjøre noe med, men ikke lengden. 

Absolutt ikke tull. Er dokumentert. Itiliegg finnes det utallige dagboker og bilder av menn som tar bilde av penis dag 1, og 2-3 mnd senere, hvor den er tydelig større.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg ser for meg at dersom du strekker den for å få den lengere, så vil den bli tynnere. Og tynne peniser er verre enn korte peniser.

Det er en myte. Blir faktisk tykkere og.

• Liker 1
Skrevet

Spørsmålet er vel hvorfor skal man? Ikke om.

• Liker 1
Skrevet

Greit om noen fagfolk uttalte seg her. Slike diskusjoner er meningsløse, og kan føre med seg mye galskap i hjemmet. Jeg tenker at du kan miste viktig funksjonalitet, og det tenker jeg meg fram til selv. Jeg kommer ikke til å tro på noe annet heller før en penislege identifiserer seg med bank-id, og beviselig dokumenterer noe annet her inne.
Tenker altså ikke på bidrag fra Dr Feelgood.

Anonymkode: 38ec6...e02

Skrevet

Da kan man skade vevet og slite med å holde den oppe har jeg lest. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan er det fysisk mulig?

• Liker 1
Skrevet
Doktor Dyregod skrev (Akkurat nå):

Nei, ikke om man bare bruker hendene og ikke strekker til det gjør vondt. Du snakker om "jelqinq", søk opp på google.

Skrevet
Doktor Dyregod skrev (1 minutt siden):

Veterinærer kan man lytte til. It makes sense to me.

Anonymkode: 38ec6...e02

Skrevet

Det eneste som har vist seg å fungere vitenskapelig er slike extendere. Et apparat som strekker penis mange timer om dagen. Dersom du gjør dette over flere måneder, kan du visstnok få en økning på litt over en cm slapp, og en bitteliten økning strukket. Erigert ble ikke målt. Omkretsen på penishodet ble visstnok litt mindre, mens omkrets på resten av penis var lik. Det advares også mot strekkskader, så man må ikke overdrive. 

Skrevet
Sphere skrev (14 minutter siden):

Det eneste som har vist seg å fungere vitenskapelig er slike extendere. Et apparat som strekker penis mange timer om dagen. Dersom du gjør dette over flere måneder, kan du visstnok få en økning på litt over en cm slapp, og en bitteliten økning strukket. Erigert ble ikke målt. Omkretsen på penishodet ble visstnok litt mindre, mens omkrets på resten av penis var lik. Det advares også mot strekkskader, så man må ikke overdrive. 

Jupp, men man kan og strekke penisen ved å bare bruke henda. Extendere er derimot et hjelpemiddel.

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

For noe tull. En penis kan ikke plutselig bli tjukkere av at man drar i den hver dag! Er du vokst opp under en stein?

Du kan jo ikke ta ting du har lest på Reddit som fakta! :fnise:

Anonymkode: 97ef6...958

• Liker 2
Skrevet

Hva skal man liksom med en penis på nærmere 20cm. Som kjent for de fleste er en kvinnes skjede ca 10cm innvendig. Kjedelig å bare bruke halvparten av redskapen, og i tillegg kanskje ikke greie å fylle opp inntil kantene fordi den har blitt tynnere av strekkingen. Det må den jo nødvendigvis bli, for du får jo ikke gjort noe med volumet på penis. Den har et visst volum, og ja det kan man greie å endre litt fasong på, men det vil jo si at om den blir lengre, så blir den tynnere. 

De fleste kvinner vil nok heller ha en som fyller opp, enn en lang tynn som bunner dem.

Anonymkode: 5fb6c...0f5

Skrevet

Prøv jevnt bruk av penisring. Blodårene utvides merkart. Da kan penis oppleves tykkere.

Anonymkode: 1c9c5...977

Skrevet

Hadde ikke alle hatt en lang en da? De fleste som har observert guttebarn ser jo hvordan de i perioder drar den omtrent tvers av😂

Anonymkode: fdf68...b14

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hadde ikke alle hatt en lang en da? De fleste som har observert guttebarn ser jo hvordan de i perioder drar den omtrent tvers av😂

Anonymkode: fdf68...b14

:ler: 

Det er jammen et poeng! Og de slutter jo ikke å dra i den opp igjennom åra heller...

Anonymkode: bf1b9...ecf

• Liker 1
Skrevet
Bos43 skrev (På 21.10.2021 den 15.10):

Helt korrekt. Har diskutert dette med høyt kvalifiserte plastikkirurger som driver med penisforstørrelse. Lengden er gitt, mens tykkelsen kan økes ved å injisere fett under huden. Fettet suges fra buken eller rumpa.

Anonymkode: f932d...105

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...