Gå til innhold

Finnes det norsk versjon av BetterHelp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har innsett at jeg trenger å jobbe igjennom en del ting da livet mitt som det er ikke er holdbart. Men det er ting jeg ikke kan snakke om fordi jeg dessverre lever i Norge, og er både for syk og fattig å flytte til land hvor jeg kan bli kurert. Så innrømmer jeg hvordan jeg har overlevd de siste 4 årene kan det gjøre så seriøse skader at jeg kommer til å gjøre en bedre jobb enn når jeg sist gang gav opp. Jeg har også fysiske vansker med å snakke som gjøre det lettere å skrive, så det og at jeg føler meg mer komfortabel med å kunne skrive anonymt og være ærlig. Gjør at jeg skulle gjerne ville prøvd noe som Betterhelp hvor det går an å både skrive anonymt og skjule hvor betalingen kommer ifra ved bruk av paygoo kort. Men finnes det noe slikt?

Anonymkode: 08122...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Fortsetter under...

Jeg ser at denne tråden er gammel, men fant du noe svar på dette? Slik jeg forstår det kan vi bruke BetterHelp i Norge, og jeg vurderer det. Gjerne andres erfaringer!

Anonymkode: 76ad2...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betterhelp burde legges med. De behandler psykologene sine dårlig, dårlige vilkår, dårlig lønn og de har veldig useriøst forhold til personvern. Jeg er glad vi ikke har lignende i Norge.

Anonymkode: b944a...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...