Gå til innhold

Finnes det norsk versjon av BetterHelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har innsett at jeg trenger å jobbe igjennom en del ting da livet mitt som det er ikke er holdbart. Men det er ting jeg ikke kan snakke om fordi jeg dessverre lever i Norge, og er både for syk og fattig å flytte til land hvor jeg kan bli kurert. Så innrømmer jeg hvordan jeg har overlevd de siste 4 årene kan det gjøre så seriøse skader at jeg kommer til å gjøre en bedre jobb enn når jeg sist gang gav opp. Jeg har også fysiske vansker med å snakke som gjøre det lettere å skrive, så det og at jeg føler meg mer komfortabel med å kunne skrive anonymt og være ærlig. Gjør at jeg skulle gjerne ville prøvd noe som Betterhelp hvor det går an å både skrive anonymt og skjule hvor betalingen kommer ifra ved bruk av paygoo kort. Men finnes det noe slikt?

Anonymkode: 08122...54d

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg ser at denne tråden er gammel, men fant du noe svar på dette? Slik jeg forstår det kan vi bruke BetterHelp i Norge, og jeg vurderer det. Gjerne andres erfaringer!

Anonymkode: 76ad2...37c

Skrevet

Betterhelp burde legges med. De behandler psykologene sine dårlig, dårlige vilkår, dårlig lønn og de har veldig useriøst forhold til personvern. Jeg er glad vi ikke har lignende i Norge.

Anonymkode: b944a...f77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...