Gå til innhold

Svak test dagen etter festeblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg fikk en veldig liten blødning i går som kan ha vært en festeblødning. Det har ikke vært noe blødning siden. Syklusen min har vært annerledes enn vanlig siden mai pga vaksiner etc, så jeg er usikker på sykluslengde og eggløsningsdagen. Men jeg tror jeg er på dag 20 i syklusen. Den er vanligvis på 24-28 dager. 

Jeg tok en tidligtest i går pga blødningen. Den var negativ. Jeg tok en ny i dag, og trooor jeg ser en svak strek. Det er Make Sure, og jeg har aldri opplevd å ha skyggestrek på disse før. 

Ser dere en strek her? Det er samme test, men ulik vinkel og utsnitt.. Den er veldig svak, men den ble synlig innen frist.. men er usikker på om det likevel bare kan være en skyggestrek..

3A86B6E6-A473-4A21-970E-68AEEFB76BF5.png

2590AA9B-9FFC-4C51-AEB0-F29E36323D5B.png

C16100EA-CBD4-4775-92CB-B4BB583234B8.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ingenting, desverre. Kanskje antydning på den nederste.

Anonymkode: 94002...41e

• Liker 2
Skrevet

Ser noe svakt. Du får teste igjen om 1-3 dager og se :)

Anonymkode: 1b652...9ff

• Liker 1
Skrevet

Ser ingenting.

Anonymkode: cd744...e10

Skrevet

Jeg tror ikke det er målbar HCG i ditt blod allerede dagen etter at egget har festet seg. 

Anonymkode: 3286f...bda

Skrevet

Nå er det jo ikke sikkert det var festeblødning du hadde. Men jeg ser noe, men usikker på om det er positiv test. Du må nesten bare teste på nytt om noen dager....

Anonymkode: 29e6b...538

Skrevet

Jeg har lest her inne at flere har testet positivt dagen etter festeblødning. Men ja, jeg vet jo ikke sikkert at det var en festeblødning.. Må uansett teste på nytt om noen dager ja. Fikk bare et ørlite håp ettersom jeg aldri har opplevd skyggestreker på Make Sure før.. :)

I følge kalenderen min, så kan jeg være ca 7-8-9 dpo, så det er jo uansett veldig tidlig å skulle kunne forvente noe særlig tydelig strek? Streken er synligere i virkeligheten enn på bildet da, men fortsatt veeeldig svak..

Gjest 123 eller noe
Skrevet (endret)

Jeg ser svak strek på alle 3 bildene (sitter ikke på mobil, men en 65'' tv kobla til dataen, er kanskje derfor) men ta en ny om 2 dager og se om det er noe sterkere? :)

Endret av 123 eller noe
Skrevet

Ååh, jeg sjekket også på PC-skjermen nå, og strekene er absolutt tydeligere der enn på mobilen min! Får bare krysse fingrene 🤞🤞

skruttveig skrev (3 minutter siden):

Jeg ser svak strek på alle 3 bildene (sitter ikke på mobil, men en 65'' tv kobla til dataen, er kanskje derfor) men ta en ny om 2 dager og se om det er noe sterkere? :)

Skrevet

Ser dere det nå?🙈🙈 Svak økning? Bildene er tatt i veldig dårlig morgenlys, og dette er Metode tidligtester. Har lest at den viser svakere enn andre merker.. 

Klarer ikke helt å tro at det er ordentlige streker, siden jeg har hatt flere kjemiske/skygger.. Tror jeg skal ta en digital i morgen. Men er 3 dager til ikm, så det er kanskje for tidlig med digital test nå?

C67BC824-3EAB-4D50-97FD-5AF15250B5B6.jpeg

EBA37D85-39B9-4A3D-A13D-E33CE41B55CA.jpeg

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg ser streken så du er nok gravid. Krysser fingrene for at det holder seg 😄

Anonymkode: 9dc04...c48

Skrevet

Jeg ser streken! Også på det første bildet, men enda tydeligere på det siste du la ut.

Jeg har forøvrig også opplevd festeblødning èn dag, og så svak positiv test dagen etterpå 😊

Skrevet

Jeg ser strek. Men det er jo ikke sikkert at blødningen var festeblødning. Ikke alle har det. Kan være hormonelt betinget, såre slimhinner feks.

Anonymkode: f585e...a41

Skrevet

Oppdatering! 🎉

Forøvrig interessant å se hvor svak Metode tidligtest er i forhold til CB tidligtest.. 

DDF4B724-B7BC-4ADE-A5AF-A420D403ABE1.jpeg

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer! :) 

Anonymkode: 974a7...6e3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...