Tingeling ♥ Skrevet 14. desember 2010 #1121 Skrevet 14. desember 2010 Jeg er takknemlig for at jeg har en god kjæreste som elsker meg, for at jeg har herlige venner og for at jeg har en frisk familie. Og ikke minst for at folk rundt meg har helsa i behold.
Wonders Skrevet 14. desember 2010 #1122 Skrevet 14. desember 2010 venner som har gjensidig takknemlighet
cilipili Skrevet 14. desember 2010 #1123 Skrevet 14. desember 2010 At jeg har en fantastisk menn, verdens beste barn og drømmesvigerfamilien
Wonders Skrevet 27. desember 2010 #1126 Skrevet 27. desember 2010 at livet mitt har en enormt bra innflytelse på nære og kjære. Mer enn jeg har gått rundt å trodd. Har ikke for vane å reflektere så mye over min egen fremtoning ovenfor andre, jeg er svært sjelden nervøs eller ikke-inkluderende oven for noen. Og det har bært intedanende frukter!
Baby <3 Skrevet 3. august 2011 #1127 Skrevet 3. august 2011 Jeg er takknemlig for at de viser Roskildekonserter på nrk3! Annet (og sikkert MASSE mer) jeg er takknemlig for: - At sansene mine er intakt, at jeg er fri for sykdom og ubehag - Leseevnen min - Minnene som bare er mine - Samboerens varme hender og gode ord hver dag - Mamman min! - JK Rowling - Maureen Martella - Gitaren min! - Humoren
K.B.E Skrevet 23. august 2011 #1128 Skrevet 23. august 2011 Akkurat nå er jeg takknemlig for alt kjørelæreren min har lært meg, pappa som har øvelseskjørt en del med meg og at jeg klarte å bestå oppkjøringa i dag.
pusilus Skrevet 4. januar 2013 #1130 Skrevet 4. januar 2013 Mirakelet vårt på nesten 6 mnd som ligger i sengen og sover og det faktum at hun sovnet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå