AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg har litt vondt i halsen, burde jeg ta korona test? Anonymkode: c9abd...e8d
Mezzosoprena Skrevet 21. oktober 2021 #2 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har litt vondt i halsen, burde jeg ta korona test? Anonymkode: c9abd...e8d Ja.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #3 Skrevet 21. oktober 2021 Teatrica skrev (8 minutter siden): Ja. Det har bare vart snart en dag, burde jeg se det litt an eller bestille time med en gang? Anonymkode: c9abd...e8d
Michaelhe Skrevet 21. oktober 2021 #4 Skrevet 21. oktober 2021 Du er hysterisk. Så ille er det nok ikke. Det du trenger er en gonore test.
Mezzosoprena Skrevet 21. oktober 2021 #5 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har bare vart snart en dag, burde jeg se det litt an eller bestille time med en gang? Anonymkode: c9abd...e8d Det kommer an på om du skal være ute blant folk eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #6 Skrevet 21. oktober 2021 Michaelhe skrev (Akkurat nå): Du er hysterisk. Så ille er det nok ikke. Det du trenger er en gonore test. Tenkte bare at det kunne være lurt å teste seg om det eventuelt skulle være korona, men var usikker på om man måtte ha flere symptomer for å teste seg eller om det var unødvendig ved bare vond hals. Har og hørt at fullvaksinerte får svakere symptomer. Anonymkode: c9abd...e8d
Mezzosoprena Skrevet 21. oktober 2021 #7 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenkte bare at det kunne være lurt å teste seg om det eventuelt skulle være korona, men var usikker på om man måtte ha flere symptomer for å teste seg eller om det var unødvendig ved bare vond hals. Har og hørt at fullvaksinerte får svakere symptomer. Anonymkode: c9abd...e8d Da ringer du koronatelefonen i kommunen din da, og undersøker hva de har som praksis.
Michaelhe Skrevet 21. oktober 2021 #8 Skrevet 21. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenkte bare at det kunne være lurt å teste seg om det eventuelt skulle være korona, men var usikker på om man måtte ha flere symptomer for å teste seg eller om det var unødvendig ved bare vond hals. Har og hørt at fullvaksinerte får svakere symptomer. Anonymkode: c9abd...e8d Alt jeg sa i forrige innlegg var tøys. Det er en del andre symptomer i tillegg til sår hals ved corona. Har du noen av disse? Du kan også ringe til legevakten og spørre. Eller kanskje bare ta testen? Det er jo ingen stor ting? Om du gidder. Så slipper du å gruble på dette. Endret 21. oktober 2021 av Michaelhe
Mezzosoprena Skrevet 21. oktober 2021 #9 Skrevet 21. oktober 2021 Michaelhe skrev (29 minutter siden): Alt jeg sa i forrige innlegg var tøys. Det er en del andre symptomer i tillegg til sår hals ved corona. Har du noen av disse? Du kan også ringe til legevakten og spørre. Eller kanskje bare ta testen? Det er jo ingen stor ting? Om du gidder. Så slipper du å gruble på dette. MAN RINGER ALTSÅ IKKE LEGEVAKTEN FOR DETTE!! 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #10 Skrevet 21. oktober 2021 Michaelhe skrev (1 time siden): Alt jeg sa i forrige innlegg var tøys. Det er en del andre symptomer i tillegg til sår hals ved corona. Har du noen av disse? Du kan også ringe til legevakten og spørre. Eller kanskje bare ta testen? Det er jo ingen stor ting? Om du gidder. Så slipper du å gruble på dette. Jeg kjenner meg litt slapp, men det kan jo og være tilfeldig. Anonymkode: c9abd...e8d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå