Gå til innhold

Litt vondt i halsen, burde jeg ta korona test?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har litt vondt i halsen, burde jeg ta korona test?

Anonymkode: c9abd...e8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har litt vondt i halsen, burde jeg ta korona test?

Ja.

Skrevet
Teatrica skrev (8 minutter siden):

Ja.

Det har bare vart snart en dag, burde jeg se det litt an eller bestille time med en gang?

Skrevet

Du er hysterisk. Så ille er det nok ikke. Det du trenger er en gonore test.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har bare vart snart en dag, burde jeg se det litt an eller bestille time med en gang?

Det kommer an på om du skal være ute blant folk eller ikke.

Skrevet
Michaelhe skrev (Akkurat nå):

Du er hysterisk. Så ille er det nok ikke. Det du trenger er en gonore test.

Tenkte bare at det kunne være lurt å teste seg om det eventuelt skulle være korona, men var usikker på om man måtte ha flere symptomer for å teste seg eller om det var unødvendig ved bare vond hals. Har og hørt at fullvaksinerte får svakere symptomer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenkte bare at det kunne være lurt å teste seg om det eventuelt skulle være korona, men var usikker på om man måtte ha flere symptomer for å teste seg eller om det var unødvendig ved bare vond hals. Har og hørt at fullvaksinerte får svakere symptomer. 

Da ringer du koronatelefonen i kommunen din da, og undersøker hva de har som praksis.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Alt jeg sa i forrige innlegg var tøys. Det er en del andre symptomer i tillegg til sår hals ved corona. Har du noen av disse? Du kan også ringe til legevakten og spørre. Eller kanskje bare ta testen? Det er jo ingen stor ting? Om du gidder. Så slipper du å gruble på dette.

Endret av Michaelhe
Skrevet
Michaelhe skrev (29 minutter siden):

Alt jeg sa i forrige innlegg var tøys. Det er en del andre symptomer i tillegg til sår hals ved corona. Har du noen av disse? Du kan også ringe til legevakten og spørre. Eller kanskje bare ta testen? Det er jo ingen stor ting? Om du gidder. Så slipper du å gruble på dette.

MAN RINGER ALTSÅ IKKE LEGEVAKTEN FOR DETTE!!

• Liker 1
Skrevet
Michaelhe skrev (1 time siden):

Jeg kjenner meg litt slapp, men det kan jo og være tilfeldig.

Skrevet

Ja

Anonymkode: d44e4...484

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...