AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Skrevet 21. oktober 2021 Mistet i uke 9 og nå er det 4 uker siden cytotec kuren ble tatt og ting kom ut. Blødde veldig kraftig i 1 uke, for å så middels blødning i 1 uke, brunt utflod på uke nr 3, og nå den siste uken er det blod slim og må bruke bind😓 når går dette over da? Har fulgt med at hcg stigningen går nedover på strimmel testene og det gjør den jo og er bare så vidt en svak strek nå så da kan det vel ikke være pga rester heller? Begynner å lure litt ettersom jeg er litt øm og murrende i livmor området idag. Og er så lei av å bruke bind å blø og aldri får lagt dette bak meg nå!! Og ikke minst få tilbake sexlivet 😬 Anonymkode: a925a...ce9
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #2 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg blodspor daglig i nesten 3 mnd. Gikk til slutt til legen og ble henvist til sykehuset for sjekk, men før jeg fikk timen hadde det gitt seg. Jeg hadde imidlertid eggløsning og mens hver av disse mnd, bare noe ustabilt. Ble gravid igjen mnd etter at blødningene hadde gitt seg. Anonymkode: a40e8...596
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #3 Skrevet 21. oktober 2021 Mistet i uke 6. blødde i 1 uke. Var gravid igjen 2 uker etter spontan aborten. Tok en abort, blødde i 7 uker. Måtte ta 3 aborter løpet av den tiden. Embryoet kom ut siste aborten og blødningen stoppet. Anonymkode: 8984d...f5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå