Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

går rundt her hjemme og bare venter på at fødselen skal sette i gang, så jeg lurte på om dere hadde noen gode tips for å prøve å sette i gang prosessen? Prøver å bevege meg en del og danse…ellers er jeg helt blank.

Har dere tips?

Anonymkode: 3bd1d...f04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne fikk kjerringrådet om å bake boller, var visst noe med bevegelsene man gjorde, samme kveld gikk vannet 😂 kan like gjerne være tilfeldigheter, men kanskje verdt å prøve. Å om det ikke funker så har du boller i fryseren 😋

Anonymkode: 74b6d...104

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ei venninne fikk kjerringrådet om å bake boller, var visst noe med bevegelsene man gjorde, samme kveld gikk vannet 😂 kan like gjerne være tilfeldigheter, men kanskje verdt å prøve. Å om det ikke funker så har du boller i fryseren 😋

Haha, morro! Er jo verdt et forsøk da😄 kanskje jeg skal prøve meg på det etterpå

ts

Anonymkode: 3bd1d...f04

Skrevet

Sex,  bryst stimulering

Anonymkode: d2386...fb2

Skrevet

Fødsel starter oftest om natten, Firda slapper man helt av. Så mittråd er en tur i badekar, ansiktsmaske og full avslapping. Da blir kroppen klar for fødsel. 

Anonymkode: 12d9a...c31

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Oi det har jeg aldri hørt om! Kanskje det var derfor min fødsel startet morgenen etter at jeg bakte boller på kvelden 😅 Og jeg haater egentlig å bake, men jeg kjedet meg så fryktelig der jeg ventet på baby.

Ellers er det sex her da. To av tre ganger har fødsel startet bare timer etter :sengekos:

• Liker 1
Skrevet

Sex har funket her alle 3 gangene 😁

Anonymkode: 76840...0cc

Skrevet

Oxytocin 

Anonymkode: 39c62...e6b

• Liker 1
Skrevet
Amatariel skrev (17 timer siden):

Oi det har jeg aldri hørt om! Kanskje det var derfor min fødsel startet morgenen etter at jeg bakte boller på kvelden 😅 Og jeg haater egentlig å bake, men jeg kjedet meg så fryktelig der jeg ventet på baby.

Kanskje vi har funnet det ultimate svaret på å få i gang fødsel 😂 verdt en studie! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...