AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Skrevet 21. oktober 2021 Er så vanvittig forelska i kjæresten min at det ofte er fysisk og psykisk vondt å være borte fra han. Gjør vondt i magen, tenker masse på han, savner å se han, holde hånden hans, høre stemmen hans, elske med han, kysse, spise sammen, gå turer. Alt. Det er en lidelse å vente til neste overnatting, neste helg sammen etc. Nå skal vi tilbringe hele helgen sammen, men nå er det kun torsdag og føles som en evighet til fredag kveld. Føles litt som det Mircea Eliade skriver om i "Det hellige og det profane," hvor han skriver om forholdet mennesket har til forestillinger om det hellige. At for mange religiøse mennesker er det i møtet med det hellige, det guddommelige, at de finner virkelig mening i tilværelsen. At de forbereder seg, gleder seg til og nærmest lever for tiden hvor de får oppleve ritualene og "samhandlingen" med det hellige og at det er da de føler de virkelig lever! At lykke og mening oppleves. Skremmende, og litt deilig, at jeg føler de litt på samme måte i forhold til tiden jeg tilbringer med kjæresten min. Flere som føler det sånn? Er jeg bare psycho og ekstrem? Anonymkode: 31ffe...4ec
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #2 Skrevet 21. oktober 2021 Høres ut som du er mer besatt enn forelsket. Får håpe det går over etterhvert, og roer seg til en vanlig forelskelse. Pass på at du ikke kveler ham i denne perioden. Anonymkode: a8473...de1 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #3 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres ut som du er mer besatt enn forelsket. Får håpe det går over etterhvert, og roer seg til en vanlig forelskelse. Pass på at du ikke kveler ham i denne perioden. Anonymkode: a8473...de1 Kanskje litt besatt også ja, men absolutt og forelsket. Har gått to år, hadde liksom håpet at det hadde roet seg allerede, men det har det ikke. Prøver å ikke kvele han. 🥴 Anonymkode: 31ffe...4ec
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #4 Skrevet 21. oktober 2021 Hvor gammel er du? Har du noe annet meningsfylt som du fyller livet med? Pass på at du ikke isolerer deg både fysisk og mentalt av å bare bry deg om en mann Anonymkode: 24de2...419 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #5 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor gammel er du? Har du noe annet meningsfylt som du fyller livet med? Pass på at du ikke isolerer deg både fysisk og mentalt av å bare bry deg om en mann Anonymkode: 24de2...419 Jeg er snart 40. Har høyere utdannelse og fast 100% jobb, har alltid noe å holde på med. Men blir veldig distrahert av tanker på og savn etter kjæresten. Anonymkode: 31ffe...4ec
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #6 Skrevet 21. oktober 2021 Du er bare forelsket. Ikke at det er “bare”, jeg svevde de 2-3 første årene. Kjente på alt det samme som deg så kom to barn med ett års mellomrom, og da landet vi med et smell. men godt å tenke tilbake på den lette tilværelsen og dopaminrusen i starten av forholdet. Sukk, for en følelse Anonymkode: 3d753...649 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #8 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du er bare forelsket. Ikke at det er “bare”, jeg svevde de 2-3 første årene. Kjente på alt det samme som deg så kom to barn med ett års mellomrom, og da landet vi med et smell. men godt å tenke tilbake på den lette tilværelsen og dopaminrusen i starten av forholdet. Sukk, for en følelse Anonymkode: 3d753...649 Godt å høre det roet seg. Kanskje det må barn til her også. Anonymkode: 31ffe...4ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå