Gå til innhold

Sikkerhetskurs på bane - erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Her utviser du en høy grad av påståelighet og personlige meninger om andre yrkesutøvere, og det blir vanskelig å ta deg på alvor. 

Kunne du vist til noen kilder? Eller latt være å være så bastant og påståelig? 

Anonymkode: 85749...92c

Hvilken påstander er det du ønsker kilder på? 

Jeg vil gjerne publisere forskning på hvor udugelig trafikklærere er, men det er litt stress å få det finansiert, og det strider jo mot mine egeninteresser. 

Ønsker du lenker til masteroppgaver av tvilsom kvalitet? CVene til baneutvalget som endret glattkjøringskurset til sikkerhetskurs på øvingsbane? Lenker til forskning på denne typen kurs (lett tilgjengelig for alle, og alle har jo samme resultat, så et fett hva du leser)? 

Kilder på at enkelte trafikklærere ikke burde være i yrket? Jeg kan godt finne noen saftige tilsynsrapporter dersom det er av interesse...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig glad for at glattkjøring er en del av opplæringen. Jeg hadde alle kjøretimer og oppkjøring på barmark, og det første som skjedde på vinterføre var at jeg seilte sidelengs gjennom en rundkjøring... Hadde det ikke vært for glattkjøringskurset hadde jeg nok fått passelig panikk da, men jeg visste jo heldigvis nøyaktig hvordan bilen kom til å oppføre seg og hva jeg skulle gjøre for å rette opp. De som ikke ser verdien i glattkjøring må være passelig tette i toppen tenker jeg...

Anonymkode: d7a34...010

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...