AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg skal prøve å gjøre langt om til kort. Mulig jeg er overdramatisk. Jeg har en samboer som jeg elsker så høyt. Og jeg vet det er gjengjeldt. Men det er noen ting som plager meg. Det har vart over lengre periode, og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre mer. For eksempel sex. Jeg har tatt det opp med han flere ganger at jeg gjerne vil ha sex med han, men helst litt tidligere enn rett før vi skal sove før ny arbeidsdag. Han tar kanskje initiativ en gang i uken, og da i det momentet vi skal legge oss. Jeg er ikke så flink til å ta initiativ, og det er rett og slett fordi jeg er gravid og har hatt mye i hodet den siste tiden. Det er dårlig av meg, men jeg strekker ikke til over alt. Han vet dette, og har flere ganger sagt han skal bli bedre på å ta initiativ tidligere på dagen. Jeg føler meg rett og slett ikke ønsket eller sett. Dette gjelder flere ting. Han sier at han skal gjøre noe med det. Han gjør noe med det i noen dager, før det er tilbake til gamle trakter om jeg kan si det sånn. Det kan gjelder husarbeid, det å spørre hvordan jeg har det når han ser at jeg er sliten og lei, bestemme litt selv over hva vi skal gjøre/spise osv. Hvis jeg spør om hans mening er det alltid «samme for meg, bestem du». Hvis noe plager meg og jeg tar det opp med han, så begynner han å skulle fortelle sin side av saken, hva han egentlig mener og tenker vs det som kommer ut til meg. Også blir det en diskusjon, nettopp fordi jeg plages av at han ikke bare kan godta at jeg føler det sånn og at det er en grunn til at det føles sånn. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå, jeg har prøvd så mye! Jeg skulle bare ønske at jeg ble hørt, og tatt på alvor. Jeg føler meg ikke tiltrekkende, ønsket eller i det hele tatt sett. Har noen noe tips, råd eller noe? Jeg orker ikke dette+graviditet+andre ting som jeg må hjelpe til med på jobb, familie osv. Anonymkode: 5d26f...40d
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #2 Skrevet 21. oktober 2021 Det er gravidhormoner. Det er som å leve i konstant PMS hvor en føler seg uelsket. Du er det ikke. Feilkoblingen er der ikke pga noe galt HAN har gjort. Det er en "feil" oppi hjernen din. Det går over. Det er ikke lett å bare skulle komme på å ta initiativ tidligere når en ikke er vant til det. Hverken for han eller deg. Sett på en alarm på mobilen. Det er like mye ditt ansvar som hans. Han får ikke mer sexlyst av klaging på at han ikke tar initiativ til sex. Han får mer sexlyst av at du tar initiativ til sex. Hvem vet. Kanskje det smitter. Mer sex blir det ihvertfall. Eller du kan spørre fint om du kan få en massasje. Det er jo godt. Og kan lede til det ene eller det andre 😊 Anonymkode: ee511...239 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #3 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er gravidhormoner. Det er som å leve i konstant PMS hvor en føler seg uelsket. Du er det ikke. Feilkoblingen er der ikke pga noe galt HAN har gjort. Det er en "feil" oppi hjernen din. Det går over. Det er ikke lett å bare skulle komme på å ta initiativ tidligere når en ikke er vant til det. Hverken for han eller deg. Sett på en alarm på mobilen. Det er like mye ditt ansvar som hans. Han får ikke mer sexlyst av klaging på at han ikke tar initiativ til sex. Han får mer sexlyst av at du tar initiativ til sex. Hvem vet. Kanskje det smitter. Mer sex blir det ihvertfall. Eller du kan spørre fint om du kan få en massasje. Det er jo godt. Og kan lede til det ene eller det andre 😊 Anonymkode: ee511...239 Takk for svar, og du har nok helt rett Jeg vet det innerst inne, men ikke lett å slå seg til ro med det og ta seg sammen😅 Anonymkode: 5d26f...40d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå