Million Skrevet 21. oktober 2021 #1 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg tok ut noe kyllinglårfilet av fryseren i går. Det ligger tint i kjøleskapet. Skulle hatt det til middag i dag. Men så skjedde det noe som gjør at vi skal feire og spise ute i stedet i dag. Og fredag skal jeg ut med en venninne så da får jeg heller ikke brukt det tinte kyllingkjøttet. Kan jeg steke det (gjennomsteke) og kutte det opp i biter og ha det i en ziplockpose og så fryse det igjen når det er kjølnet ned? Vet at man vanligvis ikke skal fryse ting to ganger, men gjelder det hvis man steker det også?
Kristin70 Skrevet 21. oktober 2021 #2 Skrevet 21. oktober 2021 Ja, det kan du gjøre, men hvis det er kylling med skinn bør det ikke oppbevares i fryseren i mer enn 4 mnd. 1
Million Skrevet 21. oktober 2021 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2021 Kristin70 skrev (16 minutter siden): Ja, det kan du gjøre, men hvis det er kylling med skinn bør det ikke oppbevares i fryseren i mer enn 4 mnd. Ok. Takk for svar 🙂. Det er uten skinn på kjøttet.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #4 Skrevet 21. oktober 2021 Ja, det går fint. Anonymkode: 76915...abe 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #5 Skrevet 21. oktober 2021 Det gjør jeg ofte, kjøper pakker med kylingkjøtt og steker feks alle lårene med en gang og fryser ned ett og ett sånn at jeg kan få meg kjappe middager. Anonymkode: 31b2d...a34 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #6 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det gjør jeg ofte, kjøper pakker med kylingkjøtt og steker feks alle lårene med en gang og fryser ned ett og ett sånn at jeg kan få meg kjappe middager. Anonymkode: 31b2d...a34 Joda, det er jo vanlig, men du så her at kjøtte allerede hadde vært frys og tint en gang? Anonymkode: 2fd0a...350
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #7 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Joda, det er jo vanlig, men du så her at kjøtte allerede hadde vært frys og tint en gang? Anonymkode: 2fd0a...350 Uvesentlig all den tid den er stekt før ny nedfrysing. 🙂 Anonymkode: 76915...abe 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå