AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Skrevet 21. oktober 2021 I barnehagen til dattera vår på 14 er det godt og varmt inne. De er ute nesten hver dag, men er også en del inne. Syntes det blir litt voldsomt å ha klær over strømpebukse/body, så lurte på om det er vanlig å bare ha på strømpebukse inne. Tenker da på ull.😊 eller blir det sett på som rart? Har sett på noen med seler fra silly silas og condor, og de syntes jeg er fine også. Ser litt mer påkledd ut. Hva tenker og gjør dere? Eller er det best med bukse/sokker? Anonymkode: 59208...4ee
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #2 Skrevet 21. oktober 2021 Ganske vanlig at de minste går i strømpebukse inne i bhg. Kan jo alternativt ha en lett hverdagskjole over, men mest sannsynlig blir den tatt av i løpet av dagen og ikke er på når du henter barnet 🙂 Anonymkode: 4d3d5...720 10
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #3 Skrevet 21. oktober 2021 Min 1.5 åring går veldig lite i strømpebukser, det går i stillongs og bukser uten fot. De bruker tøfler inne, så sokker holder seg på. Det er sikkert fordeler og ulemper med begge deler, men jeg opplever at bukse og sokker fungerer bra. Da slipper de å bytte hele strømpisen hvis sokkene blir våte Anonymkode: d915f...9eb 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #4 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg regner med du mener 14 mnd, og på den tiden gikk min utelukkende i body og strømpebukse. Jeg gadd ikke bukse, unødvendig mye klær når ytterklær også skal på og så videre syns jeg, og det er varmt og godt i vår barnehage også. Nå bruker hun strømpebukser til kjole, bukser med sokker ellers. Fortsatt ikke behov for strømpebukse under buksa 🙂 Anonymkode: d36a3...ffe 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #5 Skrevet 21. oktober 2021 Mine går kun i ullstilongs/strømpebukse, ingen bukse over. Det er ganske varmt i barnehagen vår og tenker det er mer behagelig med ett lag Anonymkode: c2184...c46 2
Crazydoglady Skrevet 21. oktober 2021 #6 Skrevet 21. oktober 2021 (endret) Nei, ikke rart. Viss sønnen har stillongs og det blir varmt så tar vi av buksa heller enn å avle med stillongs også.på med buksa også når de skal ut igjen så må man av med buksa og på med stillongs igjen. Både hjemme og i bhg. Bruker ofte bare stillongs under utedressen så hender seg vi drar til å dra bhg med jakke og stillongs bare og. Endret 21. oktober 2021 av Crazydoglady 1
Knots Skrevet 21. oktober 2021 #7 Skrevet 21. oktober 2021 Send barnet i strømpebukse og body. Helst i ull. Veldig lettvint for de som jobber i bhg å bare ta på et ekstra lag når de skal sove/ut, istedenfor å måtte ta av bukse, på med strømpis/longs, og så mellomlaget igjen.. 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #8 Skrevet 21. oktober 2021 De aller fleste små går kun i ullundertøy inne om høsten og vinteren. Anonymkode: 57b4a...e4b 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #9 Skrevet 21. oktober 2021 Ullundertøy og strømpebukse med kjole/skjørt over. Anonymkode: 10a50...e83
boblevann Skrevet 21. oktober 2021 #10 Skrevet 21. oktober 2021 Nå om høst/vinteren går min kun i body/strømpebukse eller ullundertøy. Det er for mye å ha noe utenpå da de har det varmt og godt inne i bhg, og det blir jo bare ekstra arbeid på de som jobber der om de må skifte på hele ungen fra bukse/genser til ull, mellomlag og ytterklær hver dag tenker jeg. Han kan like godt gå i ullundertøyet. Han er veldig langt fra den eneste som gjør det, i vår bhg ser jeg flertallet bare går i undertøyet. 1
Heln Skrevet 21. oktober 2021 #11 Skrevet 21. oktober 2021 Ser mange gjør det, men jeg liker ikke det på min. Han har alltid bukse over. Ser så ustelt ut synes jeg, på samme måte som at jeg kan ha stilongs under buksa men selvfølgelig ha bukse på når jeg forlater huset 6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #12 Skrevet 21. oktober 2021 Heln skrev (6 minutter siden): Ser mange gjør det, men jeg liker ikke det på min. Han har alltid bukse over. Ser så ustelt ut synes jeg, på samme måte som at jeg kan ha stilongs under buksa men selvfølgelig ha bukse på når jeg forlater huset Ustelt.. Fysj og fy! Anonymkode: c1c98...988 6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #13 Skrevet 21. oktober 2021 Alltid bare ull stillongs på mine barn, noen ganger har jeg tatt en bukse over men den tar de av med engang i barnehagen 😀 Anonymkode: 72a98...e80 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #14 Skrevet 21. oktober 2021 Elsker buksene til name it i ull. Funker jo som ullstillongs,men ser snasen ut 👌👌👌 Anonymkode: 67f83...58d 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #15 Skrevet 21. oktober 2021 Heln skrev (47 minutter siden): Ser mange gjør det, men jeg liker ikke det på min. Han har alltid bukse over. Ser så ustelt ut synes jeg, på samme måte som at jeg kan ha stilongs under buksa men selvfølgelig ha bukse på når jeg forlater huset Jeg jobber i bhg, og det skjer faktisk at vi som jobber der ender opp i bare ullundertøyet feks. Mellom to utestunder, bruker riktignok litt fint ulltøy, kari traa eller lignende. Anonymkode: b887e...bf7 1
boblevann Skrevet 21. oktober 2021 #16 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg jobber i bhg, og det skjer faktisk at vi som jobber der ender opp i bare ullundertøyet feks. Mellom to utestunder, bruker riktignok litt fint ulltøy, kari traa eller lignende. Anonymkode: b887e...bf7 Jeg ser overhodet ikke problemet med det. Jeg tar da ikke på meg fine klær hjemme heller for å bare være med mann og barn. Har man akkurat vært ute finner jeg det helt naturlig at man tar av uteklær og ikke tar på noe mer med mindre det er noe spesielt 😅 1
Drizzt Skrevet 21. oktober 2021 #17 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): I barnehagen til dattera vår på 14 er det godt og varmt inne. De er ute nesten hver dag, men er også en del inne. Syntes det blir litt voldsomt å ha klær over strømpebukse/body, så lurte på om det er vanlig å bare ha på strømpebukse inne. Tenker da på ull.😊 eller blir det sett på som rart? Har sett på noen med seler fra silly silas og condor, og de syntes jeg er fine også. Ser litt mer påkledd ut. Hva tenker og gjør dere? Eller er det best med bukse/sokker? Anonymkode: 59208...4ee Ikke uvanlig, nei. Men når de skal ut er det ikke nok med bare vinterdress oppå hvis det er kaldt Da må man ha buksene også.
H a n n e Skrevet 21. oktober 2021 #18 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg har sendt barnet mitt i tynn ullstilongs, ullgenser og ullsokker hver dag den uken her. Ett par dager da det var ekstra kaldt så hadde jeg på en fleecebukse. Tok den av når vi kom i barnehagen. Det er så godt og varmt inne på avdelingen. Ønsker å gjøre det enklere for de i barnehagen når de skal ut for da er det bare å ha på mellomlaget og så utedress. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #19 Skrevet 21. oktober 2021 Heln skrev (3 timer siden): Ser mange gjør det, men jeg liker ikke det på min. Han har alltid bukse over. Ser så ustelt ut synes jeg, på samme måte som at jeg kan ha stilongs under buksa men selvfølgelig ha bukse på når jeg forlater huset Ustelt?🙄 Anonymkode: a64cc...89c 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #20 Skrevet 21. oktober 2021 Vår gikk i strømpebukse og body da han var så liten, nå er han 2,5 så nå går han i stillongs og trøye isteden 😊 deilig for de å leke med bare ullundertøyet inne tenker jeg! Anonymkode: 2da96...374 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå