AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg har nylig fått bekreftet at jeg er gravid, å var hos rådgiver i går for å snakke om skolen. Hun ville jeg skulle prøve å fortsette skolen så lenge jeg klarer. I utgangspunktet er det det jeg har tenkt, men føler heller at jeg vil jobbe istede for skolen, da det er mye å fokusere på skolen. Jeg går påbygg nå, men har et fagbrev å lene meg tilbake på i så fall. Hva ville dere gjort? Jeg vet jo at det er mitt valg, men det er godt æ bare få litt råd fra andre 😊 Anonymkode: 593b9...0d5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #2 Skrevet 21. oktober 2021 Hva vil det ha å si for økonomien? Får du støtte fra Lånekassen slik at du får foreldrestipend? Anonymkode: 3e868...476
Sokkar Skrevet 21. oktober 2021 #3 Skrevet 21. oktober 2021 Det er mye jobb å være i jobb også? Hvilke tanker har du for påbygg, siden du har begynt på dette? Hva er planen når babyen kommer? Skal barnets far være hjemme mens du studerer videre til høsten, så kan du få engangsstøtte og han får foreldrepenger. Eller er du alene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå