En som vet Skrevet 3. oktober 2005 #1 Skrevet 3. oktober 2005 Shit! Skulle aldri registrert meg hos ebay! Begynner å ta av.... Eier ikke økonomisk sans i det hele tatt! Men så gøy det er og da....!
Charmina Skrevet 3. oktober 2005 #2 Skrevet 3. oktober 2005 Sukk, godt å høre at det er flere som meg da Lett å ta av der ja...........................
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #3 Skrevet 3. oktober 2005 Avhengig her og. Det er så vanskelig å motstå... Så mye fint... så lav dollarkurs.... Kanskje vi skulle starte en støtteforening.
momo Skrevet 4. oktober 2005 #4 Skrevet 4. oktober 2005 Vet hvordan det er. I sommer klarte jeg vel og bruke 5 000 kr der på veldig kort tid, så nå har jeg gitt meg selv kjøpeforbud der. Ihvertfall for en periode.
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2005 #5 Skrevet 4. oktober 2005 Det går i perioder for min del..var litt avhengig forrige uke
En som vet Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2005 Det går i perioder for min del..var litt avhengig forrige uke ← Hehe... Får håpe min avhengighet går over snart da... Skal liksom spare, men nå som jeg har blitt kjent med eBay går det IKKE så bra lenger...
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #8 Skrevet 4. oktober 2005 Hva er det dere kjøper da? ← Jeg har tidligere kjøpt endel makeup og hudpleieprodukter, armbåndsur, lommebok og forskjellige smykker. Akkurat nå sitter jeg og sikler på et par ankelboots.
FrøkenJuliet Skrevet 4. oktober 2005 #9 Skrevet 4. oktober 2005 Har noen av dere noen negative erfaringer med ebay? er d trygt?
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #10 Skrevet 4. oktober 2005 Har aldri hatt noen problemer iallefall. Om du tar visse forholdsregler så går det sikkert bra.
En som vet Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #11 Skrevet 5. oktober 2005 Hva er det dere kjøper da? ← Kjæresten min har snart bursdag, så har kjøpt en del ting til han! Og så har jeg kjøpt litt sminke og en kjole til meg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå