AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Skrevet 21. oktober 2021 Er det noen som har fått planlagt KS på Stord? Gikk det greit å få det, eller var de vanskelige? Noen med erfaringer? Er veldig tidlig gravid med nr 2 og har flyttet siden sist. Hadde en traumatisk og komplisert første fødsel på et annet sykehus, og orker virkelig ikke tanken på å føde igjen. Er der at jeg faktisk vurderer abort pga jeg er redd for å føde igjen. Lurer derfor på om Stord er et sykehus som er vanskelige på KS.. Anonymkode: 73839...9b1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #2 Skrevet 21. oktober 2021 Nå fikk jeg planlagt ks pga seteleie da, så det er kanskje litt annerledes. Det var ingen problem, skulle jeg føde vaginalt måtte jeg til Haugesund. Har inntrykk av at de ikke er så «vanskelige» på mindre sykehus, så med gode grunner tipper jeg det skal gå fint. Anonymkode: c7733...afc 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #3 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nå fikk jeg planlagt ks pga seteleie da, så det er kanskje litt annerledes. Det var ingen problem, skulle jeg føde vaginalt måtte jeg til Haugesund. Har inntrykk av at de ikke er så «vanskelige» på mindre sykehus, så med gode grunner tipper jeg det skal gå fint. Anonymkode: c7733...afc Takk for svar de kunne vel pushet deg til vaginal fødsel i haugesund da 🤷🏽♀️ håper det går greit. Anonymkode: 73839...9b1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #4 Skrevet 21. oktober 2021 Har du vurdert Voss eller Haukeland? Anonymkode: f8ce5...4a4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #5 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har du vurdert Voss eller Haukeland? Anonymkode: f8ce5...4a4 Haukeland er vel ikke å anbefale med tidligere dårlige hendelser... Men stord og voss har begge godt rykte, så jeg ville tatt det med ro og pustet med magen. Kanskje ta kontakt med sykehuset allerede? Evt kommunal jordmor og diskutere ? Anonymkode: b3ee7...b27
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #6 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Har du vurdert Voss eller Haukeland? Anonymkode: f8ce5...4a4 Haukeland er vel skrekken for de i min situasjon? Har hørt de er helt ekstremt strenge på å gi KS. Var Voss jeg fødte på sist, og jeg har ingenting vondt å si om sykehuset selv om ting ble som de ble. Men det er sinnsykt langt dit fra der jeg bor nå. Dog absolutt et alternativ hvis Stord sier nei. AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Haukeland er vel ikke å anbefale med tidligere dårlige hendelser... Men stord og voss har begge godt rykte, så jeg ville tatt det med ro og pustet med magen. Kanskje ta kontakt med sykehuset allerede? Evt kommunal jordmor og diskutere ? Anonymkode: b3ee7...b27 Ja har time hos jordmor til uka Men er så redd for at det skal bli nei… Har allerede knekt sammen i hysteriske gråteanfall 3-4 ganger pga tanken på ny fødsel - kan ikke ha det slik hele svangerskapet… Anonymkode: 73839...9b1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #7 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haukeland er vel skrekken for de i min situasjon? Har hørt de er helt ekstremt strenge på å gi KS. Var Voss jeg fødte på sist, og jeg har ingenting vondt å si om sykehuset selv om ting ble som de ble. Men det er sinnsykt langt dit fra der jeg bor nå. Dog absolutt et alternativ hvis Stord sier nei. Ja har time hos jordmor til uka Men er så redd for at det skal bli nei… Har allerede knekt sammen i hysteriske gråteanfall 3-4 ganger pga tanken på ny fødsel - kan ikke ha det slik hele svangerskapet… Anonymkode: 73839...9b1 Tror det med at KK på Haukeland er så strenge stemte før men ikke nå lengre. Jeg fikk innvilget planlagt ks der i løpet av en enkelt samtale. Var vel 5 minutter ut i samtalen da overlegen sa jeg kom til å få det om jeg ville. Dette er grunnet fødselsangst. Anonymkode: f8ce5...4a4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #8 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tror det med at KK på Haukeland er så strenge stemte før men ikke nå lengre. Jeg fikk innvilget planlagt ks der i løpet av en enkelt samtale. Var vel 5 minutter ut i samtalen da overlegen sa jeg kom til å få det om jeg ville. Dette er grunnet fødselsangst. Anonymkode: f8ce5...4a4 Var det første eller andre gang du fødte? Håper jeg har litt ekstra «vekt» på at jeg faktisk har en traumatisk fødsel bak meg som gav meg plager i over et år… Skal dog ha dette i bakhodet! Jeg reiser til svalbard om nødvendig for å slippe å føde 🤪 Anonymkode: 73839...9b1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #9 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Var det første eller andre gang du fødte? Håper jeg har litt ekstra «vekt» på at jeg faktisk har en traumatisk fødsel bak meg som gav meg plager i over et år… Skal dog ha dette i bakhodet! Jeg reiser til svalbard om nødvendig for å slippe å føde 🤪 Anonymkode: 73839...9b1 Det var andre gang. Anonymkode: f8ce5...4a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå