Håp86 Skrevet 21. oktober 2021 #1 Skrevet 21. oktober 2021 Hei. Jeg er 31+0 uker gravid i dag. Jeg har hatt en del slimlignende utflod som dere ser i bildet i det siste tre dagene. Jeg er veldig bekymret for at dette er slimproppen spesielt jeg har født min første sønn når jeg var 36+0. Jeg ønsker veldig å føde til termin denne gangen, vet ikke om jeg bør ringe føden eller ikke. Tror dere at dette er vanlig utflod eller slimproppen. Jeg har hatt en del utflod tidligere i dette svangerskapet, men ikke tre dager på rad.
Sokkar Skrevet 21. oktober 2021 #2 Skrevet 21. oktober 2021 Isåfall en veldig liten del av den. Fargen minner litt om slik min var, men jeg hadde litt blodig farge på den i tillegg. Og så hadde jeg mye større. Trenger ikke bety noe. Kan være at ting modnes fordi babyen presser meir nedover. Kan likevel være en stor del igjen av livmormunnen som ikke er avflatet enda. Men dersom du er bekymret, så tar nok jordmoren din telefonen. Det skal være lav terskel for å komme inn på en ekstra sjekk 😊 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #3 Skrevet 21. oktober 2021 Ligner på den brøkdelen av slimproppen som kom hos meg noen dager før fødsel. Kom en sånn en omtrent mandag og tirsdag, fødte på onsdag. Når selve slimproppen kom på fødestua var det som om en slimete golfball ble slynget ut. Sjukeste jeg hadde sett før vannet gikk og slo oppover veggen. Mye trøkk i en fødsel 😂😂😂 Anonymkode: cf818...a29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå