AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Skrevet 21. oktober 2021 Tror nokk ikke det bare er meg som fortekker å dra på shopping eller se på ting ut i byen alene. heilt greit om jeg skal spise på restaurant/cafe med venninne/venninner, for det er bare koseligt men shopping? Uffa meg, nei.. elsker å bruke min tid på å se det jeg vil ha, tillegg til at jeg er veldig kjapp inn og ut fra butikker. Mens venninner skal bruke 100 år og på å prøve 1000 plagg og fram og tilbake og ditt og dattn.. og blir slitsomt i beina, noen er også slikt at de vil bare der de vil og vis jeg nevner en butikk, «å jeg drar på den butikken mens!» mens de skal dra meg øve alt der de vil.. eller at når de har kjøpt det de ville ha så drar de hjem igjen.. synes slike er kjipe så går oftest alene.. (går ikke i gruppe men med bare 1 venninne) Hva pleier dere å gjøre? Shoppe med venninner/venner eller alene? hater også «er den fin?», «ser den bra ut på meg?», «hvilken burde jeg velge?», for ærlig så bryr jeg meg ikke å vil bare videre eller ut.. siden de skal bruke så utrolig langt tid.. Anonymkode: 3634b...e06 2
Silla123 Skrevet 21. oktober 2021 #2 Skrevet 21. oktober 2021 Elsker å være alene på shopping, kan bruke all tiden på det jeg vil se på istedenfor å ta hensyn til de andre 😂 Er jeg med veninner på shopping så er det som oftest én bestemt ting jeg vet jeg skal ha, eller så suser jeg bare rundt med dem for gøy. Men er det noe jeg må lete etter, foreksempel julegaver, så er det sjeldent jeg finner noe sammen med veninner. Vi går bare og skravler også går timene x) 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #3 Skrevet 21. oktober 2021 Silla123 skrev (12 minutter siden): Elsker å være alene på shopping, kan bruke all tiden på det jeg vil se på istedenfor å ta hensyn til de andre 😂 Er jeg med veninner på shopping så er det som oftest én bestemt ting jeg vet jeg skal ha, eller så suser jeg bare rundt med dem for gøy. Men er det noe jeg må lete etter, foreksempel julegaver, så er det sjeldent jeg finner noe sammen med veninner. Vi går bare og skravler også går timene x) Helt enig shopping alene gjør det så mye lettere! spesielt når folk skal dra deg med til butikker du aldri går på å står å venter i evighet, uff.. mens å spise ute eller kino er så mye koseligere med venninner, feks restaurant. så sitter vi der og nyter maten og babler og bestiller dessert etter maten og etter dessert noen få drinker, det er veldigt elsk! Anonymkode: 3634b...e06
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #4 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg tror det å foretrekke shopping alene er noe man «vokser inn i». Da jeg var yngre syns jeg nesten det var pinlig å shoppe alene, nå MÅ jeg shoppe alene. Kan godt hoppe innom en butikk hvis man først er ute med folk, men hvis jeg virkelig skal ha noe drar jeg alene 👍🏼 Anonymkode: 1bdc4...d42
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #5 Skrevet 21. oktober 2021 Alltid alene, det er helt herlig. Anonymkode: a65ed...af4
~umulia~ Skrevet 21. oktober 2021 #6 Skrevet 21. oktober 2021 Shopping med venninner er hyggelig hvis man skal kjøpe ting eller gaver. Hvis man skal handle klær og prøve, er det bedre å gå alene.
GammelKaktus Skrevet 21. oktober 2021 #7 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg liker og å surre rundt alene når jeg faktisk skal shoppe så når jeg treffer venner for "shopping" så vagger jeg bare med og hjelper til, selv har jeg som regel allerede fått det gjort eller gjør det en annen dag. Enig med andre over her at ting tar så lang tid og så skal de diskutere med seg selv og så har jeg jo venninner som liker å glo på ting som jeg ikke bryr meg om... Men kaffe og prat er jo koselig, er jo derfor jeg er med. 😄
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #8 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg blir så innmari stressa av shopping, Spesielt når jeg skal kjøpe meg klær, så jeg trives aller best å kunne tusle rundt alene. Eventuelt ha med meg mannen min for da kan jeg bare stå i prøverommet mens han henter klær og sånt da han har en helt egen evne til å finne klær som passer perfekt Men julegavehandling osv gjør jeg aller best alene, men musikk, podcast eller lydbok på øret så jeg blokker ut alt som bare stresser meg Anonymkode: 1e247...f0e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #9 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg foretrekker å shoppe alene eller med samboer. Har andre behov enn mine venninner og blir lett overkjørt og må bli med de i 20 butikker jeg ikke har interesse av. Det skaper bare timesvis med stress og jeg er utslitt før jeg i det hele tatt kommer til mine foretrukne butikker. Har et par venninner på hjemstedet jeg kan shoppe med, men de ser jeg sjelden pga avstanden. Anonymkode: afcb3...846
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #10 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg har et to venninner (og mamma!) jeg kan dra på shopping med. Hvis jeg shopper med andre venninner, blir det mest til at vi shopper til dem. Koselig det også, men jeg shopper like gjerne alene, helst når jeg har turnusfri en hverdag så det ikke er fullt av folk i butikkene. Anonymkode: f4f2a...adf
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. oktober 2021 #11 Skrevet 22. oktober 2021 Shopper så og si alltid alene, liker det best
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #12 Skrevet 22. oktober 2021 Trives aller best med å shoppe alene. God tid, slippe mas, mer frihet, avslappende. Anonymkode: cb0b3...4d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå