AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg kommer overrens med de fleste kollegaene mine, men så er det et par stk som får meg til å bli så anspent og rar.. blir stressa og formulerer meg rart og blir svak i stemmen. Tenker lenge over alt jeg skal si eller spørre om for å øve meg inni hodet på hvordan jeg skal si det for å ikke bli oppfattet som tilbakestående enda en gang, men det skjer altså hver gang...jeg skjønner ikke hva det er. De svarer og ser på meg på en måte som er sånn at de ser ned på meg. Ansiktsuttrykket sammen med det de svarer blir kleint og får meg til å føle at jeg sikkert virker helt tilbakestestående for dem. Har tatt hun ene i å sitte å se på meg med sånn undrende/overlegent blikk. Sånn bitch blikk rett og slett.... Dette syns jeg er skikkelig ubehagelig og jeg driter meg jo bare mer og mer ut, da de får alt jeg sier og spør om til å virke så dumt.... Er der fler som opplever sånt ? Vanligvis føler jeg ikke sånn og føler meg like bra som de andre, men med de her blir alt bare så kleint og merkelig. Veldig ubehagelig. Anonymkode: 7cfe7...68b 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #2 Skrevet 21. oktober 2021 Ja, jeg opplever det den samme settingen med ei på jobb. Har funnet ut at vi rett og slett har null kjemi. Sier «hei», «god helg» osv, men det er det. Og ja, det er kjempe ubehagelig, føler at det er en kjempe stor elegant i rommet. Ps. Har observert de siste to årene at jeg ikke er alene om den «følelsen», svært få som oppsøker henne i løpet av arbeidsdagen. Anonymkode: 6f3da...84a 4
Evig_student Skrevet 20. mars 2022 #3 Skrevet 20. mars 2022 (endret) Ja, jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Har jobbet med et par stk som liker å ha rett, klassiske bedrevitere. Slitsomt å måtte forholde seg til sånne! Endret 9. april 2022 av Evig_student
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå