foxie Skrevet 3. oktober 2005 #1 Skrevet 3. oktober 2005 Fikk en fantastisk sønn for snart 6 mnd siden .......etter en del øving. Nå har jeg vanvittig lyst på en til.......men man må jo være to. Min mann er vel ikke helt lyste,.men sier ikke helt blankt nei heller........men det er kanskje litt tidlig. Noen erfaringer med tette barn? Måtte bare få ut noen tanker her..........
LilleSnille Skrevet 5. oktober 2005 #2 Skrevet 5. oktober 2005 Er vel like mange fordeler og bakdeler med å få de tett som å vente noen år. Det viktigste er vel å vente til både mor og far er klar til å lage bebis sammen. Lykke til med den du har og de du vil lage!
Liten og søt Skrevet 5. oktober 2005 #3 Skrevet 5. oktober 2005 Hei!!! Du er ikke alene om å ønske deg flere barn.... Jeg ønsket meg oså to tette, men det gikk ikke slik Første mann er nå snart fem.... men vi jobber med saken enda Det med å få barna så tett har nok sine fordeler og ulemper, så det er vel bare å bearbeide parneren og fortelle han fordeler som at barna har hverandre som lekekamerater, man blir ferdig med "bleiearbeidet" fort, osv, osv Lykke Til Hilsen Liten og søt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå