AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #1 Skrevet 20. oktober 2021 Jeg ønsker meg robotstøvsuger, og tenker å se om det finnes noen på tilbud etterhvert! Jeg flytter snart inn i ny leilighet og vil investere i en robotstøvsuger. I leiligheten vil det være relativt høye dørstokker mellom rommene, så det er jo ønskelig at den skal kunne komme seg rundt uten at jeg må løfte den hver gang. Har dere noen gode tips? 😊 så rimelig som mulig, helst. Legg gjerne ved link! Anonymkode: 52f6a...c6b
Crazydoglady Skrevet 20. oktober 2021 #2 Skrevet 20. oktober 2021 Roborock s50👌 veldig bra, stillegående og fin pris
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #3 Skrevet 21. oktober 2021 Vi har roborock s6 max, den kommer seg lett over de fleste dørtersklene, også inn og ut fra badet(men den kommer seg ikke ut fra toalettet, terskelen der er visst akkurat for høy). Med dnb kredittkort får man 20% på det meste på Power denne helgen, da sparer du jo endel. Elkjøp pleier å ha 20% avslag samtidig for de som er medlem av kundeklubb. Disse tilbudene kommer med jevne mellomrom Anonymkode: a2adf...eb4 1
Sportiva Skrevet 21. oktober 2021 #4 Skrevet 21. oktober 2021 38 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har roborock s6 max, den kommer seg lett over de fleste dørtersklene, også inn og ut fra badet(men den kommer seg ikke ut fra toalettet, terskelen der er visst akkurat for høy). Med dnb kredittkort får man 20% på det meste på Power denne helgen, da sparer du jo endel. Elkjøp pleier å ha 20% avslag samtidig for de som er medlem av kundeklubb. Disse tilbudene kommer med jevne mellomrom Anonymkode: a2adf...eb4 Power satte dog akkurat opp prisene på S5 max og S6 max med hhv. 800 og 500 kr. Sikkert i anledning supertilbud 😒 Sjekk heller ut S6 pure, og sjekk for guds skyld prisjakt.no før du kjøper noe. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #5 Skrevet 21. oktober 2021 Vi har kjøpt Roborock s7 og er ganske fornøyd med den. Kom seg greit over de gamle tersklene i huset her Anonymkode: 7272e...8b1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #6 Skrevet 21. oktober 2021 Nok en stemme for Roborock. Tror jeg har S6, er i hvert fall svært fornøyd. Anonymkode: d7b46...672
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #7 Skrevet 21. oktober 2021 Tusen takk for svarene folkens! Jeg gikk for en Roborock S6 pure 😄 -20% rabatt for kundemedlemmer. Var det billigste jeg fant på Prisjakt også 😊 Anonymkode: 52f6a...c6b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå