AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #1 Skrevet 20. oktober 2021 Nei til ALT, bare sutring etter barnehagen, har sittet med ungen og spurt mange spørsmål for å finne ut hva det er, men det eneste ungen sier er: Nei. Og sutrer. prøver jeg å kose med ungen, blir jeg slått. Når jeg henter i barnehagen, så slår ungen meg og griner. De i barnehagen må jo tro noe er hakkende gale 😂 merket hun ene reagerte litt teit, men ungen har vært sånn så lenge jeg kan huske.. få ganger kan jeg få litt kos, men bare jeg er ani armen til ungen eller hode eller foten, for å stryke, så slår h*n meg.. prøver jeg å leke, nei. Det eneste ungen gjør er å spise. Da er h*n fornøyd. er dette bare en periode? Anonymkode: 8083c...db0
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #2 Skrevet 20. oktober 2021 Kan barnet være sliten? Eller litt dårlig språk? Sutring kan jo være så mangt. Trett og sliten, overstimulert, savner deg, noe som plager barnet... Allergi, magevondt, etc... Hvordan er barnet hjemme i helgen? Anonymkode: ffa4f...b82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå