AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #1 Skrevet 20. oktober 2021 Jeg er ikke så glad i brune/røde/rosa liplinere. Har noen tips til nøytrale liplinere? Anonymkode: 24de9...9e1
AliceNextDoor Skrevet 20. oktober 2021 #2 Skrevet 20. oktober 2021 Jeg liker veldig godt Haus Lab's liplinere, også spesielt den nøytrale. Har ikke brukt ofte, men den er lett å bruke og gir en fin silkematt effekt.
amourerah Skrevet 22. oktober 2021 #4 Skrevet 22. oktober 2021 De har mye fint på blivakker.. bare søk opp lipliner når du er inne på siden. mye fint og billig der og rask leveling og god kundeservice.🙂 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #5 Skrevet 22. oktober 2021 amourerah skrev (2 minutter siden): De har mye fint på blivakker.. bare søk opp lipliner når du er inne på siden. mye fint og billig der og rask leveling og god kundeservice.🙂 Om du ønsker å støtte denne styrtrike abortmotstanderen Oppfordrer til boikott av mangemillionær (seher.no) Anonymkode: 2bfed...a82
amourerah Skrevet 22. oktober 2021 #6 Skrevet 22. oktober 2021 (endret) 28 minutter siden, AnonymBruker said: Om du ønsker å støtte denne styrtrike abortmotstanderen Oppfordrer til boikott av mangemillionær (seher.no) Anonymkode: 2bfed...a82 Jeg er fornøyd med blivakker. Og kommer til og fortsette og handle der, Du trenger ikke og spore av tråden det er nok av slike tråder her. Ts spør om hvilke liplinere som er bra, ikke om hun skal handle fra blivakker eller ikke. Jeg kom bare med mitt forslag da jeg er meget fornøyd med blivakker. Endret 22. oktober 2021 av amourerah 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #7 Skrevet 23. oktober 2021 amourerah skrev (23 timer siden): De har mye fint på blivakker.. bare søk opp lipliner når du er inne på siden. mye fint og billig der og rask leveling og god kundeservice.🙂 amourerah skrev (22 timer siden): Jeg er fornøyd med blivakker. Og kommer til og fortsette og handle der, Du trenger ikke og spore av tråden det er nok av slike tråder her. Ts spør om hvilke liplinere som er bra, ikke om hun skal handle fra blivakker eller ikke. Jeg kom bare med mitt forslag da jeg er meget fornøyd med blivakker. Jaja....Jobber du der eller? Anonymkode: b71da...15b
amourerah Skrevet 23. oktober 2021 #8 Skrevet 23. oktober 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Jaja....Jobber du der eller? Anonymkode: b71da...15b Nei. 2
Yuumi Skrevet 24. oktober 2021 #9 Skrevet 24. oktober 2021 amourerah skrev (På 22.10.2021 den 10.12): Jeg er fornøyd med blivakker. Og kommer til og fortsette og handle der, Du trenger ikke og spore av tråden det er nok av slike tråder her. Ts spør om hvilke liplinere som er bra, ikke om hun skal handle fra blivakker eller ikke. Jeg kom bare med mitt forslag da jeg er meget fornøyd med blivakker. Du er abortmotstander selv da eller?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #10 Skrevet 24. oktober 2021 amourerah skrev (23 timer siden): Nei. Jo, virker sånn Anonymkode: b71da...15b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå