AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #1 Skrevet 20. oktober 2021 Jeg har ikke mye erfaring så må spør litt hva som er «vanlig»🙈 Min kjæreste holdt i kanskje 15-20 min de første gangene vi hadde sex, men det blir bare kortere og kortere... Vanligvis er det ca 1 min men sist var det knapt det. Jeg klarer ikke å komme så raskt og merker at jeg ofte stresser med å rekke å komme i mål, noe som igjen gjør at jeg ikke klarer å nyte så mye😔 Anonymkode: c7134...8bc 1
Doktor Dyregod Skrevet 20. oktober 2021 #2 Skrevet 20. oktober 2021 Det er jo synd. Jeg styrer det som regel med tempoet og intensiteten.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #3 Skrevet 20. oktober 2021 Det varierer jo etter dagsformen og lysten… noen kommer jo ikke engang, f eks om de har drikket mye alkohol eller tatt narkotika. Bare eksempel Anonymkode: 342eb...5d5 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #5 Skrevet 20. oktober 2021 Det varierer veldig. Har vært med en som kunne holde over en time (han fikk ikke orgasme ved penetrering) og en som et par ganger kom etter et par minutter. Tror 5,5 minutter er gjennomsnittet. Vet han selv at det varer så kort? Kommenterer han det selv? Om han ikke er klar over det, så ser jeg for meg dere burde snakke om det. Samtidig er det noe som er så sårt for mange menn, så vet ikke helt hvordan du skal gå fram. Kanskje trekke fram at du nyter sånn å ha sex med ham og lurer på hvordan dere kan få det til å vare enda lengre? Jeg vet ikke... Anonymkode: c1669...9a1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #6 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det varierer veldig. Har vært med en som kunne holde over en time (han fikk ikke orgasme ved penetrering) og en som et par ganger kom etter et par minutter. Tror 5,5 minutter er gjennomsnittet. Vet han selv at det varer så kort? Kommenterer han det selv? Om han ikke er klar over det, så ser jeg for meg dere burde snakke om det. Samtidig er det noe som er så sårt for mange menn, så vet ikke helt hvordan du skal gå fram. Kanskje trekke fram at du nyter sånn å ha sex med ham og lurer på hvordan dere kan få det til å vare enda lengre? Jeg vet ikke... Anonymkode: c1669...9a1 Ja, han unnskylder seg ofte med at det gikk for fort. Sier at jeg er alt for deilig så han klarte ikke holde seg, men jeg er jo ikke annerledes enn jeg var i starten av forholdet...🤷♀️ ts Anonymkode: c7134...8bc 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #7 Skrevet 21. oktober 2021 Målet hans med sex med deg er å få orgasme. Din glede ved sexen bryr ikke han seg det minste om. Brutalt men sant. Anonymkode: b6f15...49d 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #8 Skrevet 21. oktober 2021 Lorieen skrev (6 timer siden): Hvor langt er et tau? alltid like "hyggelige" lorieen Anonymkode: a2110...411 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #9 Skrevet 21. oktober 2021 Det kommer vel an på tempoet. Og om dere er i samme stilling hele tiden, eller varierer litt underveis, da starter han jo på en måte på nytt hver gang, og vil vare lenger. Kjæresten min gjør dette, men kan også holde på veldig lenge om han varierer tempoet og f.eks. gjør det rolig og deilig mens jeg bruker vibrator. Anonymkode: a2110...411 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #10 Skrevet 21. oktober 2021 Kommer også an på hvor våt og kåt hun er. Hvor trang hun er. Hvor deilig hun er. Anonymkode: ade1b...12e
Vera Skrevet 21. oktober 2021 #11 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Målet hans med sex med deg er å få orgasme. Din glede ved sexen bryr ikke han seg det minste om. Brutalt men sant. Anonymkode: b6f15...49d For noe tull. Om du har sex med folk som ikke bryr seg om deg, eller guttevalper som ikke er menn - da kan det nok hende at han ikke bryr seg døyten om din glede.. Finner man seg en skikkelig mann derimot - hele hans oppmerksomhet er viet til din nytelse. 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #12 Skrevet 21. oktober 2021 Vera skrev (1 minutt siden): For noe tull. Om du har sex med folk som ikke bryr seg om deg, eller guttevalper som ikke er menn - da kan det nok hende at han ikke bryr seg døyten om din glede.. Finner man seg en skikkelig mann derimot - hele hans oppmerksomhet er viet til din nytelse. Dere sier det samme. Anonymkode: 32f89...83c 1
Vera Skrevet 21. oktober 2021 #13 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere sier det samme. Anonymkode: 32f89...83c Hvem er vi, og hva sier vi? 1
Gjest ABM Skrevet 21. oktober 2021 #14 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har ikke mye erfaring så må spør litt hva som er «vanlig»🙈 Min kjæreste holdt i kanskje 15-20 min de første gangene vi hadde sex, men det blir bare kortere og kortere... Vanligvis er det ca 1 min men sist var det knapt det. Jeg klarer ikke å komme så raskt og merker at jeg ofte stresser med å rekke å komme i mål, noe som igjen gjør at jeg ikke klarer å nyte så mye😔 Anonymkode: c7134...8bc Ta deg en alvorsprat med kjæresten..sånn egoknulling er jo ikke lov!...Og jævlig ufint mot kvinnen..
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #15 Skrevet 21. oktober 2021 Vera skrev (1 minutt siden): Hvem er vi, og hva sier vi? Du og anonym 49d. Anonym 49d snakker jo om ts sin mann. Som tydeligvis er en av dem som ikke bryr seg. Anonymkode: 83b65...010 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #16 Skrevet 21. oktober 2021 Vera skrev (2 minutter siden): Hvem er vi, og hva sier vi? Jeg tror du tolket den du siterte feil, brukeren sier ikke at alle menn er sånn, men at TS' mann er sånn. Kanskje ikke nøyaktig det samme som du sa, men ikke det motsatte heller. Anonymkode: 32f89...83c 3
Entern Skrevet 21. oktober 2021 #17 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg har bare kommet fort en gang, og det var med en fantastisk kvinne. Kan det ikke være mulig at typen til TS rett og slett er supertent på henne og blir mer og mer tent på henne? Er ikke det i så fall en god ting? 😊 Men forstår at det er frustrerende.
Vera Skrevet 21. oktober 2021 #18 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du og anonym 49d. Anonym 49d snakker jo om ts sin mann. Som tydeligvis er en av dem som ikke bryr seg. Anonymkode: 83b65...010 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tror du tolket den du siterte feil, brukeren sier ikke at alle menn er sånn, men at TS' mann er sånn. Kanskje ikke nøyaktig det samme som du sa, men ikke det motsatte heller. Anonymkode: 32f89...83c Ah, nå ser jeg det samme. Beklager til den jeg siterte. Det har bare blitt en vane å lese at mange her inne sier «alle menn» når de snakker negativt om menn. Men da er jeg helt enig med den jeg siterte 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #19 Skrevet 21. oktober 2021 Ts: Det er bare å sette ned foten, og si at slik kan vi ikke ha det. Dere må jobbe med seksuell kommunikasjon, like mye som all annen kommunikasjon i parforholdet. Hvis han ikke greier å holde igjen, eller vil trene utholdenhet, så må du sørge for å være ferdig stimulert på andre måter, før han får penetrere deg. La det ikke bli en stressituasjon. 1minutt må jo være frustrerende for ham? Anonymkode: fc5c8...1dc 1
Gjest Chroma Skrevet 21. oktober 2021 #20 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Målet hans med sex med deg er å få orgasme. Din glede ved sexen bryr ikke han seg det minste om. Brutalt men sant. Anonymkode: b6f15...49d Det kan jo virke sånn. At han kanskje brydde seg mer før, mens nå er målet bare å få utløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå