marta Skrevet 3. oktober 2005 #1 Skrevet 3. oktober 2005 Har aldri hørt om dette merket før. Har de bra kvalitet? Dyrt? Noen som har noen som helst erfaring? :icon_question: Jeg er bare nyskjerrig, jeg.
Naken Skrevet 3. oktober 2005 #2 Skrevet 3. oktober 2005 Aner ikke, (så da burde jeg jo egentlig bare la være å svare..), men jeg må bare si det : for et idiotisk navn! Jeg og sambis holdt på å le oss skakke av det navnet ,- nå er det bare irriterende.
LilleBille Skrevet 3. oktober 2005 #3 Skrevet 3. oktober 2005 Det er en "gammel" svensk kjede. Tror de prøvde seg her i Norge for 15-20 år siden. Før var de kjent for striper/mønstrete litt "bamsebjørn"aktige klær - og litt tøffe olaklær.
prinsessa Skrevet 3. oktober 2005 #4 Skrevet 3. oktober 2005 Hei! Kjempefine klær. Dette er et merke som har vært i Sverige veldig lenge. Veldig god kvalitet og brukervennlige klær. Har bla mye stripete som liksom er basisvaren deres. Er sånn midt på treet når det gjelder priser, ikke HM og ikke Fru Lynge. Eks. mørkeblå kordfløyel snekkebukse 2 år kr. 265,-
marta Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2005 Aner ikke, (så da burde jeg jo egentlig bare la være å svare..), men jeg må bare si det : for et idiotisk navn! Jeg og sambis holdt på å le oss skakke av det navnet ,- nå er det bare irriterende. ← Ja! Jeg satt bare og lurte på hva i alle dage det der var for en parodi
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #6 Skrevet 4. oktober 2005 Er det ikke de som hadde det giftige regntøyet som det stod om i avisene for en uke siden?
aline Skrevet 4. oktober 2005 #7 Skrevet 4. oktober 2005 så ihvertfall at det lå en avdeling oppe i Bogstadveien når jeg tuslet litt der i forrige uke, ganske høyt oppe.
ashera Skrevet 4. oktober 2005 #8 Skrevet 4. oktober 2005 Er det ikke de som hadde det giftige regntøyet som det stod om i avisene for en uke siden? ← Det giftige regntøyet var Fru Lyng og Bogerud. Polarn og Pyret har en butikk i Bogstadveien. Tidligere hadde de en på Steen og Strøm, men den ble nedlagt. Svensk merke, bra kvalitet. Noen som vet hvordan navnet egentlig uttales og hva det betyr? Polare er vel en kamerat, men Pyret?????
knøtte Skrevet 4. oktober 2005 #10 Skrevet 4. oktober 2005 De holder i alle fall til på xhibition i Bergen. Har ikke kjøpt barneklær der (mye stripete klær!), men kjøpte en gravidbukse som jeg var kjempefornøyd med. Kostet ca. 500,-, og var verdt hver krone (holdt form og farge i vask etter vask etter vask.....) Navnet betyr vel gutt og jente på svensk?
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #11 Skrevet 4. oktober 2005 Navnet betyr "kameraten og krapylet".
tuji Skrevet 4. oktober 2005 #12 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har kjøpt parkdress til vesla der. De har mye deilig av bodyer, trøyer og hele dresser.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #13 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg kjøpte en jakke til datteren min på seks år der i våres. Den har vært favoritt-jakka etterpå! Vanntett og pustende, og lett og myk. Hun har en skogstadjakke også, som har samme funksjoner, men den er mye stivere og klammere. Jeg kommer til å kjøpe mer yttertøy på pop!
smil Skrevet 17. oktober 2005 #14 Skrevet 17. oktober 2005 Hva kostet dressen? Noen som vet om den kan kjøpes på nett, eller om det finnes butikker med det merket i Trondheim?
carina81 Skrevet 17. oktober 2005 #15 Skrevet 17. oktober 2005 Det er fortsatt en butikk på Steen & Strøm! Har kjøpt endel klær der til tantebarnet mitt. Det er veldig mye fint, og bra kvalitet!!
Loolaa Skrevet 17. oktober 2005 #16 Skrevet 17. oktober 2005 Hva kostet dressen? Noen som vet om den kan kjøpes på nett, eller om det finnes butikker med det merket i Trondheim? ← Det ligger en butikk på Solsiden, ved siden av H&M og Cubus opp i andre etasje.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2005 #17 Skrevet 18. oktober 2005 Var og kikket den gangen de åpent på Solsiden, Trondheim for ca. et halvt år siden. Gikk mye på hvitt/blått eller hvitt/rødt striper - synes ikke så mye om det så det ble ikke noe handling da. Var der igjen for noen uker siden for nå er høstkolleksjonen kommet. Og grrrrrr - ser ut som de samme klærne jo, Hvitt/blått, hvitt/rødt i striper.... Når det er sagt så nevnte min mann at han en plass hadde lest at kjeden gjør det meget bra i tester i Sverige mht kvalitet. Parkdresser etc., men i Norge er de så små at klærne deres gjerne ikke er med og blir testet.
tuji Skrevet 19. oktober 2005 #18 Skrevet 19. oktober 2005 I dag testes parkdressen for første gang i barnehagen, så vi får se hvordan det går...
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #19 Skrevet 19. oktober 2005 Parkdressen koster rundt 1300 kroner.
tuji Skrevet 19. oktober 2005 #20 Skrevet 19. oktober 2005 Neida, min kostet 500 eller 800, husker ikke helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå