Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en veldig søt og blid baby på 3 mnd som ofte under amming tar "smilepauser" der han stopper opp midt i diingen for å smile bredt til meg, pludre litt også dier videre. Det er jo supersøtt, men litt upraktisk for melka renner videre og søler på begge to 😆 Betyr det noe annet enn "hei, mamma, her er jeg!" burde jeg gjøre noe annerledes? Eller må jeg bare fortsette å pakke oss godt inn i gulpekluter under amming for å minimere melkesøl? 🙈

Vi ammer i ro og fred så det bør ikke være noe som distraherer ham.  

Anonymkode: 94ac4...04e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig, er jo en fin setting å bonde i 🙂

• Liker 3
Skrevet

Fortsett å pakk dere inn i gulpekluter 🥰

Anonymkode: 96cc9...01a

• Liker 4
Skrevet

Åh, det der elsker jeg! Noe jeg virkelig savner etter ammeslutt. Heldigvis har jeg ny baby nå, så nå storkoser jeg meg med smil og melkesøl igjen 🥰 husk desse minnene, lagre bilder i hodet ditt som du kan tenke på om noen år 😊

Anonymkode: ebe83...637

• Liker 5
Skrevet

Ååå det gjør min baby og🥰 Elsker det og bare nyter det øyeblikket mens melkespruten står ut og begge blir våte 😂 men det hjelper å bare holde en fing på nippelen i et par sekunder så stopper det å renne ut. 

Anonymkode: 97170...d00

• Liker 4
  • 2 uker senere...
Skrevet

Åh. Sånt glemmer man aldri❤️ gleder meg til neste

Anonymkode: 1f639...65c

• Liker 2
Skrevet

Haha jeg har også en gutt på 3 mnd som gjør det, men når han gliser og ler til meg prøver jeg å sprute melkestrålen i munnen hans og styrer på, må se ganske komisk ut😂

Anonymkode: f6b40...5ea

• Liker 1
Skrevet

Åå så herlig 🤩 gutten min på 7 mnd gjør det samme, han ligger bare å kikker på meg og prater og smiler så stort at man kan høre det. Så strekker han seg etter ansiktet mitt for å kose 🤩❤️ fortsett og pakk dere inn i gulpekluter 💕 

Jeg pleier å ha en liten klut ved siden av, så hver gang kan kobler seg fra legger jeg kluten på knoppen bare 😊

Anonymkode: c26fd...33d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...