AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #1 Skrevet 20. oktober 2021 Jeg har en veldig søt og blid baby på 3 mnd som ofte under amming tar "smilepauser" der han stopper opp midt i diingen for å smile bredt til meg, pludre litt også dier videre. Det er jo supersøtt, men litt upraktisk for melka renner videre og søler på begge to 😆 Betyr det noe annet enn "hei, mamma, her er jeg!" burde jeg gjøre noe annerledes? Eller må jeg bare fortsette å pakke oss godt inn i gulpekluter under amming for å minimere melkesøl? 🙈 Vi ammer i ro og fred så det bør ikke være noe som distraherer ham. Anonymkode: 94ac4...04e
Crazydoglady Skrevet 20. oktober 2021 #2 Skrevet 20. oktober 2021 Helt vanlig, er jo en fin setting å bonde i 🙂 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #3 Skrevet 20. oktober 2021 Fortsett å pakk dere inn i gulpekluter 🥰 Anonymkode: 96cc9...01a 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #4 Skrevet 20. oktober 2021 Åh, det der elsker jeg! Noe jeg virkelig savner etter ammeslutt. Heldigvis har jeg ny baby nå, så nå storkoser jeg meg med smil og melkesøl igjen 🥰 husk desse minnene, lagre bilder i hodet ditt som du kan tenke på om noen år 😊 Anonymkode: ebe83...637 5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #5 Skrevet 20. oktober 2021 Ååå det gjør min baby og🥰 Elsker det og bare nyter det øyeblikket mens melkespruten står ut og begge blir våte 😂 men det hjelper å bare holde en fing på nippelen i et par sekunder så stopper det å renne ut. Anonymkode: 97170...d00 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #6 Skrevet 29. oktober 2021 Åh. Sånt glemmer man aldri❤️ gleder meg til neste Anonymkode: 1f639...65c 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #7 Skrevet 29. oktober 2021 Haha jeg har også en gutt på 3 mnd som gjør det, men når han gliser og ler til meg prøver jeg å sprute melkestrålen i munnen hans og styrer på, må se ganske komisk ut😂 Anonymkode: f6b40...5ea 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #8 Skrevet 29. oktober 2021 Åå så herlig 🤩 gutten min på 7 mnd gjør det samme, han ligger bare å kikker på meg og prater og smiler så stort at man kan høre det. Så strekker han seg etter ansiktet mitt for å kose 🤩❤️ fortsett og pakk dere inn i gulpekluter 💕 Jeg pleier å ha en liten klut ved siden av, så hver gang kan kobler seg fra legger jeg kluten på knoppen bare 😊 Anonymkode: c26fd...33d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå