AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #1 Skrevet 20. oktober 2021 Jeg har bevandret meg inn i hudpleiens verden og har hatt god effekt av produktene jeg har prøvd og har sakte introdusert nye. Nå ble jeg litt usikker på rekkefølgen. Frem til nå har jeg benyttet rens, PHA syre og niacinamide(uten sink) på kvelden, mens på morgenen bare hyaluronsyre + en fuktighetskrem(dårlig tid på morran). Føler heller ikke behovet for rens morgen og kveld, jeg har ikke problemer med kviser. Men nå har jeg fått retinol i hus og på den står det at man skal bruke fuktserum etterpå(noen sier før?). Men PHA har jeg forstått helst skal etterfølges av niacinamide? Men den synes jeg bruker så lang tid på å trekke inn at den liksom bør komme sist. Kan jeg gjøre det slik? Kveld: Rens, retinol, hyaluronsyre, fuktighetskrem Morgen: PHA + nicidamide Og nei, skal ikke bruke retinol hver dag i starten:) Anonymkode: 6473d...65d
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #2 Skrevet 15. november 2021 Hei er det noen grunn til at du bruker Niacinamide uten Zinc? Anonymkode: 800ce...19f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå