anniewal Skrevet 20. oktober 2021 #1 Del Skrevet 20. oktober 2021 Jeg husker et (eller flere) maleri som var avbildet på kunstkort man kunne få kjøpt på bokhandelen. De har mange kjente maleri og kunstverk på kortene sine. Det jeg tenker på er et maleri av et barn i parkdress som ser sliten ut. Typisk situasjon på vei hjem fra barnehagen. Det het noe sånt som "er vi fremme snart?" Eller "langt å gå". Tror også kunstneren var norsk eller nordisk, men her er jeg usikker. Er det noen som vet hvilket kunstverk eller kunstner det er snakk om? Jeg har googlet masse uten resultat😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Del Skrevet 22. oktober 2021 Kan du si noe om stilen? Kan det minner om en kunstner, kan der være illustrasjoner fra en barnebok el.? Anonymkode: cff13...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #3 Del Skrevet 22. oktober 2021 Dette? https://www.aisato.no/malerier/jufysvl9weaa5zqk7djl1chosnvcvq Anonymkode: 558e6...694 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå