Gå til innhold

Kvinner som forfalsker sin egen orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen kvinner hoverer at de de har forfalsket sin egen orgasme for å tilfredsstille mannen sitt ego. Eller kanskje det er andre grunner også for alt jeg vet. 

1. Hvorfor bruker hun tid og energi på å forfalske sin egen orgasme, når hun heller burde ha brukt tid på å kommunisere sine behov og teknikker slik at de fikk et godt ligg sammen. 

2. Hvem er det disse kvinnene lurer, seg selv eller partneren? 

3. Hva fortelle det om kvinner som forfalsker sin egen orgasme, er hun en kvinne du virkelig ønsker å ha en seksuell eller en mer seriøs relasjon til? 

4. Annet

Me first:

1. Jeg har helt sikkert blitt lurt til å tro at noen kvinner jeg har ligget med har fått orgasme. Det er helt ok, jeg har latet som det selv noen ganger på ONS med for mye alkohol innabords. Greit å bli ferdig med ligget har min tanke vært da, da jeg heller vil heller sove enn å bruke tid på dette. Så ONS skiller seg ut som det unormale i mitt sexliv. Når det gjelder kvinner jeg har eller hatt en seksuell relasjon til over tid så kan jeg ikke tro at noen kvinner har forfalsket orgasme. Det skyldes mye at vi har snakket om hennes sexliv, hennes behov, hennes teknikker og hva som skal til for å få henne over the top, enten ved samleie kombinert med sexleketøy, eller fingre og tunge. Min opphisselse ligger i at hun har det godt og at hun kommer. Har ingen problem med at kvinnen kommer både to og tre ganger før vi kan komme sammen. 

2. Tenker de lurer seg selv, og jeg tror det skyldes mangel på egen selvtillit og egenverd. En seksuell usikker kvinne finner jeg aldri tiltrekkende og jeg holder meg alltid unna de som visker at de har en eller annen lidelse som skyldes noe fra fortiden. 

3. Kan med sikkerhet si at hvis en kvinne forteller meg at hun har forfalsket sin orgasme så vil jeg automatisk se ned på kvinnen. Se punkt 2. om det å være usikker kvinne. 

Anonymkode: fa8d1...a5a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

1. Hvorfor bruker hun tid og energi på å forfalske sin egen orgasme, når hun heller burde ha brukt tid på å kommunisere sine behov og teknikker slik at de fikk et godt ligg sammen. 

3. Hva fortelle det om kvinner som forfalsker sin egen orgasme, er hun en kvinne du virkelig ønsker å ha en seksuell eller en mer seriøs relasjon til? 

4. Annet

Haha, skal svare på denne, jeg, siden det var jeg som oppretta tråden som sikkert fikk deg til å gruble på om hvorfor damer gjør det..  Men skjønner i grunnen ikke hvorfor du spør, siden du innrømmer faking selv. Er det bedre at en mann gjør det?

1. Tiden og energien er da allerede brukt på å prøve komme, men noen menn ER bare dårlige i senga, og da nytter det ikke å komme uansett hvor mye man prøver, og man finner ut at det er bortkasta tid. Eller hvorfor var det du faket selv?

2. Åpenbart lurer kvinnen ofte mannen. Om hun lurer seg selv, kommer an på om hvilken relasjon de har. Er det et ONS, eller fast forhold? I et fast forhold vil jo kommunikasjonen om det være tilstede, men kanskje ikke så mye med en ONS. Eller hvorfor endte du opp med å fake på ONS selv? Kunne du ikke bare kommunisert litt bedre? 

3. Hva det er med oss? Vi mangler en mann som ikke klarer lese kroppsspråket til dama godt nok til å se at dette ikke fungerer for henne. Vil man ha en seksuell eller et mer seriøs forhold til henne? Det kommer vel an på resten av dama,  om det er noe du vil satse på, og når du oppdager/får vite om at hun faket. Hvorfor ble det ikke mer enn en ONS når du faket? Og du ble nok sett ned på du også, for det er tross alt ganske lett å merke om en mann faker.. (med mindre du er som ikke kommer med sædavgang, da..)

Alt i alt, som du ser, skjønner jeg ikke hvorfor du har den innstillingen til damer som faker, når du innrømmer at du gjør/har gjort det selv? Her kaster du stein i glasshus. Det er vel de færreste damer som faker gjennom et langt forhold,  håper jeg. Og da, hvis du ikke har lest tråden om hvordan du som mann oppdager at en dame faker, er spørsmålet mitt; hvordan vet du at hun faktisk kommer to-tre ganger, eller kan hun fake fordi hun har skjønt at dette er en "forventning" fra din side? (Kan forstå hvis det hadde vært én kvinne det var snakk om som kommer så ofte hver gang, men du legger det fram som at det gjelder flerparten av de du har hatt et fast forhold til)

Anonymkode: 156b5...5b3

• Liker 7
Skrevet

1. Hvorfor bruker hun tid og energi på å forfalske sin egen orgasme, når hun heller burde ha brukt tid på å kommunisere sine behov og teknikker slik at de fikk et godt ligg sammen. 

For å gi han en tilfredsstillende avslutning på sexen. Positivt for begge at han føler at det var vellykket, og det gjør han ikke hvis jeg ikke har kommet (for meg kan det være vellykket uten orgasme, men det tar han ikke innover seg). Kommunisere egne behov og teknikker gjør jeg, men det kommer til et punkt der jeg vet at det ikke går.

Han. Jeg får en eller flere orgasmer kanskje 7 av 10 ganger vi ligger sammen. At jeg faker de 3 gangene bidrar bare til at det blir bedre andre ganger.

Naturlovene tvinger meg til å være i en seksuell relasjon med meg selv så ja, helt klart 🤣 (trodde dette var spm til kvinner. Misforstod visst 🙈)

4. Annet

Noen ganger er det tennende og deilig å fake. Særlig når jeg har drukket appellerer det til skuespillerinna langt der inne i meg 😁

Anonymkode: 36c47...f52

• Liker 5
Skrevet

Forfalske faktisk :P 

Jeg har gjort det to ganger, og begge gangene fordi sexen bare så ut til å fortsette i det uendelige. Det var ingen ende i sikte!

Når menn tenker " Jeg MÅ få henne til å komme!" Men ikke vet hvordan, og ikke aksepterer at nå er hun like tørr som Gobi, og ikke tar hverken hint eller direksjon, så må det da ende på en eller annen måte.

Anonymkode: a130a...132

• Liker 1
Skrevet (endret)

Forskere i Kansas fant frem til 52 (!) årsaker i en undersøkelse med ca. 1500 personer. Så årsakene er tydeligvis mange. Jeg har skrevet et lite sammendrag av undersøkelsen her

Jeg har også faket.  At jeg faker en orgasme, gjør at den faktiske orgasmen kommer lettere. Det er som om jeg styrer kroppen inn på riktig spor. Dessuten blir han ivrigere og mer selvsikker, og det tenner meg. For oss er det en måte jeg bruker å fortelle ham at jeg liker det vi gjør. 🤗

Endret av Fioljenta
  • Liker 2
Skrevet

Lol, du gjør jo det sjøl. Tror det handler mest om det å bli ferdig jeg da. Hvis det er kjedelig ons. Hadde faen ikke giddi gjort det for mannen sitt ego. 

Anonymkode: 90007...fc0

• Liker 2
Skrevet

Ordet forfalske er helt malplassert i denne sammenheng.

Anonymkode: 3f681...f1f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Noen kvinner hoverer at de de har forfalsket sin egen orgasme for å tilfredsstille mannen sitt ego. Eller kanskje det er andre grunner også for alt jeg vet. 

4. Annet

Me first:

1. Jeg har helt sikkert blitt lurt til å tro at noen kvinner jeg har ligget med har fått orgasme. Det er helt ok, jeg har latet som det selv noen ganger på ONS med for mye alkohol innabords. Greit å bli ferdig med ligget har min tanke vært da, da jeg heller vil heller sove enn å bruke tid på dette. Så ONS skiller seg ut som det unormale i mitt sexliv. Når det gjelder kvinner jeg har eller hatt en seksuell relasjon til over tid så kan jeg ikke tro at noen kvinner har forfalsket orgasme. Det skyldes mye at vi har snakket om hennes sexliv, hennes behov, hennes teknikker og hva som skal til for å få henne over the top, enten ved samleie kombinert med sexleketøy, eller fingre og tunge. Min opphisselse ligger i at hun har det godt og at hun kommer. Har ingen problem med at kvinnen kommer både to og tre ganger før vi kan komme sammen. 

2. Tenker de lurer seg selv, og jeg tror det skyldes mangel på egen selvtillit og egenverd. En seksuell usikker kvinne finner jeg aldri tiltrekkende og jeg holder meg alltid unna de som visker at de har en eller annen lidelse som skyldes noe fra fortiden. 

3. Kan med sikkerhet si at hvis en kvinne forteller meg at hun har forfalsket sin orgasme så vil jeg automatisk se ned på kvinnen. Se punkt 2. om det å være usikker kvinne. 

Hvordan vet du at ikke alle kvinner du ligger med gjør dette?

• Liker 3
Skrevet

Er kvinne og har aldri faket. Skjønner ikke vitsen med det. Jeg kommer som oftest på en eller annen måte under sex, men hvis jeg ikke kommer så kommer jeg ikke. Hvorfor skal det være så problem egentlig for han? Jeg har aldri opplevd at en mann har mast om at jeg må komme. 

Anonymkode: d2601...0df

• Liker 1
Skrevet

Hva er vitsen med å fake orgasme??

Det hadde jeg ikke giddet å bruke energi på.

Er jo mye deiligere å bare nyte og få deilige orgasmer😃

Skrevet

Falske orgasmer skulle vært ulovlig. Det er svindel og bedrag. 

Anonymkode: c6a09...71f

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hmm, du faker jo selv av grunner du synes er greit, da kan vel hun fake om hun føler hun vil bli ferdig. På seg selv kjenner man andre..

Skrevet

Faket en del da jeg var yngre, og det var helst for å bli ferdig, og at jeg kjente at det aldri kom til å skje. Da følte han seg som noe til kar, vet du ;)
Men jeg sluttet å fake da jeg kom i et forhold med en som virkelig kunne sakene sine. Det var ikke alltid jeg fikk orgasme med han heller, og da fikk han helt hetta, og lurte på hva han gjorde feil. Så skjørt ego er det noen menn som har, så for å unngå det, faker man. Jeg gjorde aldri det med han, men forklarte han heller at i dag var ikke dagen, og det var helt ok. Det gikk seg til etter hvert.

Når det gjelder ONS, har jeg aldri noen forventning om å få orgasme. Det har heller aldri skjedd i den sammenhengen, men det går bra. Jeg digger sex, med eller uten orgasme.

Anonymkode: 02b66...adf

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ordet forfalske er helt malplassert i denne sammenheng.

Anonymkode: 3f681...f1f

Skyld på google oversetter.

Anonymkode: fd0d3...7de

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er kvinne og har aldri faket. Skjønner ikke vitsen med det. Jeg kommer som oftest på en eller annen måte under sex, men hvis jeg ikke kommer så kommer jeg ikke. Hvorfor skal det være så problem egentlig for han? Jeg har aldri opplevd at en mann har mast om at jeg må komme. 

Anonymkode: d2601...0df

Nei, da er du heldig. For det har jeg. Virker som enkelte menn mener det er sin misjon å få damer til å komme, samtidig som at de er så dårlige i senga at det er håpløst å være i nærheten engang. Jeg har faktisk tilogmed vært borti en mann som nekta meg å gå ut av senga når jeg prøvde avslutte sexen, (etter selvfølgelig prøvd både selv og han prøvde særdeles intenst) fordi "jeg gir meg ikke før du kommer!". Vel, for pokker, tenkte jeg, jeg bruker ikke hele dagen på dette, så da faket jeg. Mannen lykkelig, og jeg tenkte bare "du skulle bare visst".. (Nei, ble ikke noe mer med den fyren, selv om han bare mente det godt..) Så, hvorfor det er så viktig for noen menn vet jeg ikke, men det handler vel om egoet da.

I nåværende forhold kommer jeg de aller aller fleste gangene, og de gangene hode og kropp ikke henger sammen, gir jeg rett og slett beskjed om at denne gangen får du bare avslutte selv, for jeg klarer ikke få orgasme. Og det er jo helt greit for han. Selv om han ofte slutter uten å komme selv også da, fordi han mener vi da heller ventet til litt senere så vi begge kan komme sammen.. 🙈😅

Anonymkode: 156b5...5b3

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan ikke FAKE en orgasme. Men jeg forstår at kvinner overdriver med lyder og lignende når jeg nå ser hvor viktig det er for menn at de "presterer". nå som jeg er 39 ser jeg jo at de dumper kvinner de ikke har god sex med. 

Anonymkode: bc17c...bbe

Skrevet (endret)

Skal man fake, bør man heller fake så det merkes. Da bør det være nok til å vekke det eselet som bare peiser på. Fake høyt, knurr og flekke tenner hvis han er tunghørt...😂

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Forresten, jeg faker selv noen ganger, en god stund før jeg kommer. Men da gjør jeg det for å tenne henne, jo mere jeg stønner og skjelver med lårene, jo høyere stønner og villere blir hun. Det samme gjør jeg når hun suger eller ronker meg, det pussige da er at hun selv stønner av det. Men det kommer nok av at hun blir tent av at jeg gir lyd og skjelver... Dirty triks vil kanskje noen si, men jeg har det bare sinnsykt deilig... det forsterker faktisk orgasmen min av å fake... bare prøv selv😇

Skrevet

Jeg faker aldri, jeg gidder ikke…

Jeg har vel heller opplevd at menn ikke gidder bruke tid på meg hvis jeg ikke får en orgasme. De er veldig opphengt i at jeg skal få en orgasme på forhånd, snakker om hvordan de alter lander en orgasme på alle og det er ikke måte på. 
så det er nok mange som faker, for Gud så kjedelige disse mennene er i senga, og så ego!

Anonymkode: 8af27...fab

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.10.2021 den 21.43):

4. Annet

Me first:

1. Man bruker tid og krefter på det når en mann ikke gir seg. Han skal få den orgasmen til å komme, ellers så betyr det at han er mann eller ikke noe, truer vist nok manndommen om kvinnen han er med ikke kommer i mål. Er tåpelig. Jeg har aldri gjort det, men gud om jeg har hatt lyst bare for å få en slutt på akten!

2. Ikke meg, men jeg ser hvorfor noen gjør det.

3. Trenger ikke si noe som helst om kvinnen.

Anonymkode: b3c90...b15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...