Gå til innhold

Menn,merker dere når damer faker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan merker dere evt. det?      (Er vel kanskje ikke så mange som vil innrømme at de har damer som faker, men. )

Spør fordi jeg faker selv innimellom, og det er visst tydeligvis ikke så lett å skjønne.. Det er jo ingen problem å fake ved feks stramme skjedemuskelaturen i fast rytme samtidig som man strammer annen muskulatur, samt etterligner pustinga man har når man faktisk får orgasme.

Skal sies at jeg svært sjeldent faker, har bare skjedd noen yderst få ganger. Har bare vært hvis sexen var dårlig og det var med noen som desperat prøver få meg til å komme og ikke vil gjøre seg ferdig før jeg er ferdig.. Men innimellom er det bare begrensa hvor lenge man gidder prøve komme, (enten selv eller at mannen prøver) når man holder på å kjede seg ihjel og nesten heller vil tilbake til kjøkkenbenken. 🤪😅

Anonymkode: e82bb...dc9

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Og hvordan merker dere evt. det?      (Er vel kanskje ikke så mange som vil innrømme at de har damer som faker, men. )

Spør fordi jeg faker selv innimellom, og det er visst tydeligvis ikke så lett å skjønne.. Det er jo ingen problem å fake ved feks stramme skjedemuskelaturen i fast rytme samtidig som man strammer annen muskulatur, samt etterligner pustinga man har når man faktisk får orgasme.

Skal sies at jeg svært sjeldent faker, har bare skjedd noen yderst få ganger. Har bare vært hvis sexen var dårlig og det var med noen som desperat prøver få meg til å komme og ikke vil gjøre seg ferdig før jeg er ferdig.. Men innimellom er det bare begrensa hvor lenge man gidder prøve komme, (enten selv eller at mannen prøver) når man holder på å kjede seg ihjel og nesten heller vil tilbake til kjøkkenbenken. 🤪😅

Jeg er enig i at det er veldig lett å etterligne alle de kroppslige reaksjonene, så jeg har aldri blitt tatt for å fake av noen av mennene jeg har ligget med. Jeg tenner veldig på hvor tent mannfolk oftest blir av at jeg kommer, så det er blitt en fast del av forspillet for min del, men det er min egen hemmelighet da altså 😅

Anonymkode: 37479...857

• Liker 2
Skrevet

Virker som at menn ikke klarer avsløre det, nei..

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at en dama jeg var med i fylla en gang faket. Enten det eller så har hun det kjedeligste orgasme-ansiktet i historien. Jeg tror nok en eks faket innimellom også for hun var plutselig i ekstase også tre sekunder etterpå så spratt hun opp av senga og kledde på seg. Hun var forferdelig dårlig til å snakke om sex så jeg mistenker at hun heller faket for å bli ferdig enn å gi meg pointers til hva hun likte.

Hun jeg er sammen med nå er det verre å vite med. Hvis hun får en ordentlig orgasme så merker jeg at hun kommer, men hun får visst også små orgasmer som jeg ikke alltid får med meg engang så de kan hun lett fake.

Så det kommer vel an på personens seksualitet, hvor flinke de er til å late som og hvor godt du kjenner dem. Når jeg har brukt kondom har jeg også faket orgasme et fåtall ganger og damene har aldri merket det.

Anonymkode: 1a01f...4cb

• Liker 2
Skrevet

Faket de første årene i forholdet (etter den første forelskelsen) han ble skjokkert når jeg sa jeg hadde faket i mange år. Sluttet med det nå nå er jeg bare ærlig og sier at jeg ikke kom noe som er greit for begge to 😀

Anonymkode: 9056a...bbb

Skrevet

Hvis jeg merker at en dame faker så sier jeg ikke nødvendigvis fra. Akkurat som dere tenker at det er fint at vi lever i illusjonen om at dere fikk orgasme, kan vi tenke at det er like greit at dere lever i illusjonen om at vi tror at dere fikk orgasme. Bare en liten bemerkning til dere som er så sikre på at det ikke legges merke til når dere faker ;)

Anonymkode: f7814...c4b

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis jeg merker at en dame faker så sier jeg ikke nødvendigvis fra. Akkurat som dere tenker at det er fint at vi lever i illusjonen om at dere fikk orgasme, kan vi tenke at det er like greit at dere lever i illusjonen om at vi tror at dere fikk orgasme. Bare en liten bemerkning til dere som er så sikre på at det ikke legges merke til når dere faker ;)

Jepp, samme her...

• Liker 3
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Så blir du da mer tent av det selv når du tror hun faker? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så blir du da mer tent av det selv når du tror hun faker? 

Det var ikke det han skrev i det hele tatt.

Anonymkode: 2cdf6...f7a

• Liker 2
Skrevet

Ja, noen ganger har jeg tenkt at hun kanskje faker. Selvsagt sier jeg ikke fra om det. Jeg er ikke så sosialt, moralsk og mentalt tilbakestående at jeg konfronterer henne. Det er bare hennes høflige på å si at det er greit å bli ferdig. Sånn er livet. Det er ikke alltid kroppen er klar for orgasme.

Jeg kan ikke være helt sikker på om hun faker, og hun kan ikke vite sikkert om jeg merker det.

• Liker 4
Skrevet

Vel. Enten så merker jeg det ikke, eller så har det ikke skjedd. Har vært mange ganger jeg har hatt sex hvor ingen av oss eller bare en av oss har kommet. Man kan ha god sex uten orgasme og dårlig sex med.

• Liker 4
Skrevet

Har faket mye, med alle partnerne mine, men aldri blitt tatt i det. Så min erfaring er at de ikke merker det. Har slutta å fake nå, og heller kommunisert tydelig med mannen min om hvordan jeg ønsker det - anbefales :)

• Liker 3
Skrevet

Har alltid faket og alle menn tror jeg har fått orgasme uten at jeg har fått det. hehe

Anonymkode: 8fbc3...658

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har alltid faket og alle menn tror jeg har fått orgasme uten at jeg har fått det. hehe

Anonymkode: 8fbc3...658

Pleier du å spørre om de trodde på at orgasmen var ekte?

Eller sier de det uoppfordret: "Wow. Skal si du fikk en Helt Ekte Orgasme!"

Hvorfor tror du at du kan vite hva de tenker, men at de ikke kan lese ditt kroppsspråk?

Jeg tror på at du lurer mange, men ikke undervurder en fast partner. Det grenser mot telepati etterhvert.

• Liker 2
Skrevet

Dere som faker orgasme, skjønner dere ikke at dere i stor grad ødelegger for dere selv? Det må jo være mye bedre å være ærlige og si at dere ikke greier å komme? Det er jo knapt noen som kommer hver gang. 

Hvorfor ikke heller kommunisere med partneren? Si fra om hva som funker og hva som ikke funker. Da lærer heller motparten dere å kjenne, og vet hva som skal til for at dere kommer. Så får dere heller en ekte orgasme i ny og ne. En vinn-vinn situasjon. 

• Liker 5
Skrevet
1 hour ago, kisskissbangbang said:

Har faket mye, med alle partnerne mine, men aldri blitt tatt i det. Så min erfaring er at de ikke merker det. Har slutta å fake nå, og heller kommunisert tydelig med mannen min om hvordan jeg ønsker det - anbefales :)

18 hours ago, Katten.2.0 said:

Vel. Enten så merker jeg det ikke, eller så har det ikke skjedd. Har vært mange ganger jeg har hatt sex hvor ingen av oss eller bare en av oss har kommet. Man kan ha god sex uten orgasme og dårlig sex med.

Og vi fikk fasiten! :nigo:

Skrevet
Navnet Mitt skrev (1 time siden):

Dere som faker orgasme, skjønner dere ikke at dere i stor grad ødelegger for dere selv? Det må jo være mye bedre å være ærlige og si at dere ikke greier å komme? Det er jo knapt noen som kommer hver gang. 

Hvorfor ikke heller kommunisere med partneren? Si fra om hva som funker og hva som ikke funker. Da lærer heller motparten dere å kjenne, og vet hva som skal til for at dere kommer. Så får dere heller en ekte orgasme i ny og ne. En vinn-vinn situasjon. 

Veldig enig, Bare tull å fake. Grunnene som alltid blir brukt er: Må ikke såre egoet hans. Tror dere alle menn er sånne hårsåre pingler som får nervesammenbrudd hvis dere ikke får orgasme hver gang? Det tror ikke jeg, og om de er det så får de bare ta det som det er. Den andre grunnen: Han gir seg aldri å prøve før jeg kommer. Men herregud, si fra til han da: "Jeg får ikke til å komme nå, og jeg blir sliten hvis du fortsetter mer. Kan vi ikke bare slappe av litt og kose isteden?" Det er jo ikke verdens undergang å si det og være ærlig på det. Og ja, jeg er kvinne. Aldri faket, kunne ikke falt meg inn. 

Anonymkode: 1a2cd...ce1

• Liker 2
Skrevet

Er det helt vanlig å fake? Det vil si at mange menn tror at damer får orgasme fortere enn normalt og at vaginal orgasme er lett å få?

Hvordan oppfører dere dere etter å ha faket?

Anonymkode: 5b74a...4a2

Skrevet

Har aldri merket at noen har faket. Strengt tatt skjønner jeg ikke vitsen, og tenker nok at det er hennes problem i så fall.

Kommunikasjon er sterkt undervurdert ser det ut til.

• Liker 1
Skrevet

Umulig å avsløre. De er så flinke til å fake. Det meste er fake. Skulle ønske det fantes ekte kvinner.

Anonymkode: 8b592...dec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...