AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #1 Skrevet 20. oktober 2021 Har en stor kjeller som bare er et skall, altså det må legges gulv, vegger osv. Har lyst til å gjøre det om til et aktivitetsrom/gjesterom. Altså, ha en stor sovesofa, tv, alle spillkonsollene osv. Men vi er skikkelig elendige på oppussing og interiør… Satt og pratet litt om det og det kom et amerikansk oppussingsprogram på tv og mannen sa at hvorfor melder vi oss ikke bare på noe slikt. Har aldri fulgt så nøye med på slike program og aner ikke hva som finnes i Norge eller enda mindre, hvor i huleste er det folk melder seg på sånt? Anonymkode: ef1e8...d08
robot91 Skrevet 20. oktober 2021 #2 Skrevet 20. oktober 2021 Bare husk at noen programmer tar betalt, som Tid for hjem. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #3 Skrevet 20. oktober 2021 robot91 skrev (1 minutt siden): Bare husk at noen programmer tar betalt, som Tid for hjem. Men det regner jeg med at man får beskjed om på forhånd i så fall. Men hvorfor tar sånne programmer betalt? Med tanke på reklamer osv Anonymkode: ef1e8...d08
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #4 Skrevet 20. oktober 2021 Da ringer dere en tømrer og starter i den enden og får det gjort skikkelig. Anonymkode: 60741...e13 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #5 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Da ringer dere en tømrer og starter i den enden og får det gjort skikkelig. Anonymkode: 60741...e13 Men nå lurte jeg på hvor man melder seg på slike programmer da Anonymkode: ef1e8...d08
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #6 Skrevet 20. oktober 2021 https://www.tv2.no/a/6369495/ Anonymkode: 9a23b...3ab
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #7 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Men det regner jeg med at man får beskjed om på forhånd i så fall. Men hvorfor tar sånne programmer betalt? Med tanke på reklamer osv Anonymkode: ef1e8...d08 Jeg kjenner noen som har vært med som måtte betale selv. De var enige om hvor mye på forhånd. Men designeren valgte å bruke en enorm sum på noen helt håpløse stoler eller lamper eller noe som de aldri ville ha betalt for selv. Programmet ble klippa til så de så fornøyde ut da 🙈 Anonymkode: 25e4b...aff 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #8 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg kjenner noen som har vært med som måtte betale selv. De var enige om hvor mye på forhånd. Men designeren valgte å bruke en enorm sum på noen helt håpløse stoler eller lamper eller noe som de aldri ville ha betalt for selv. Programmet ble klippa til så de så fornøyde ut da 🙈 Anonymkode: 25e4b...aff Tid for hjem er jo det værste av de programmene, 80% av gangene så er resultatet til å grine av. Hadde ikke hatt de hos meg gratis engang, kan ikke tro at de stakkarene måtte betale for det i tillegg😭 Anonymkode: 97587...a4c 11
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #9 Skrevet 21. oktober 2021 Men finnes det ikke noen andre programmer enn Tid for Hjem? Eller er typen rundt slike programmer ute av dato? Anonymkode: ef1e8...d08
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #10 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Men finnes det ikke noen andre programmer enn Tid for Hjem? Eller er typen rundt slike programmer ute av dato? Anonymkode: ef1e8...d08 Hvis det er fritidsbolig er jo Eventyrlig oppussing et alternativ. Det blir stort sett alltid brukende løsninger. Der er det også egenandel, samt at en må holde overnatting og mat til hele crewet. Det er ikke sikkert at det er dyrere å ta det selv og da faktisk få bestemme hvordan en vil ha det… Anonymkode: 60741...e13 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #11 Skrevet 22. oktober 2021 Nå er det jo også tusenvis av folk som sender inn søknader til slike programmer, så sannsynligheten for å bli trukket ut er jo minimal.... Anonymkode: 1d998...0e1 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #12 Skrevet 22. oktober 2021 Søknadsskjema finner du på TV-programmenes egne nettsider, så du må følge med der regelmessig når de legges ut.... Anonymkode: 1d998...0e1 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #13 Skrevet 22. oktober 2021 Etter å hørt andres erfaringer, ville jeg nok satset på å pusset opp på eget initiativ. På Tid for Hjem og Eventyrlig oppussing må man betale selv, altså sponse et TV program om man ser det slik. Ser noen over her skriver at det ble klippet til så det ser ut til at de er fornøyde.. Det stemmer i de tilfellene jeg har hørt om også 😅 Når noe høres for godt ut til å være sant... Anonymkode: f1481...c74 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #14 Skrevet 23. oktober 2021 Det stemmer ikke helt at du må betale alt selv i Eventyrlig oppussing iallefall. Se vedlagt bilde for hva du må besørge selv i programmet. 60 000,- er en lav pris å betale i forhold til hva du får igjen. Tenk bare hva det koster i arbeidstimer. Arbeid utført av fagfolk er ikke billig! Anonymkode: c4b4e...28a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå