Gå til innhold

liker innvander kvinner fra midtøsten norske menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har blitt forlsket i en kvinne som jeg studerer med hun er fra midtøsten hun virker som hun er ikke intressert i meg eller norske menn generelt. hun svarer tørt når nordmenn prater til henne men er ganske happy med andre utlandske menn når de er rundt henne. først trodde jeg at hun var bare sånn mot meg men merker det er med andre norske menn også jeg har observert generelt på bussen, gata osv damer fra midtøsten spesifikt holder avstad fra norske menn.

Anonymkode: 88fa3...e40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun blir sammen med en hvit mann så kommer nok familien for å begå æresdrap på begge.

Anonymkode: 0a303...e31

• Liker 11
Skrevet

Det er ganske sjeldent at de går for skandinaviske. 

Anonymkode: 80f7f...700

• Liker 5
Skrevet

Hvordan kan vi vite det? Om du er intressert I hun så spør hun.

Anonymkode: 42aeb...5f9

Skrevet

Nei, det er haram.

Anonymkode: 2f37a...cd8

• Liker 2
Skrevet

Du må jobbe mer for å få de fra Midtøsten interessert. Ikke så løse på tråden som norske jenter. Ikke døm innvandrerkvinner for dette. 

Anonymkode: 5118b...329

• Liker 2
Skrevet

Midtøstenkvinner er ofte svært vakre og allerede av den grunn i en annen liga enn de fleste norske pottittmenn. Mange, f.eks.,palestinske, jordanske, libanesiske og israelske kvinner er høyt utdannede og meget sekulære, og da er det ikke religionen som står i veien.

Anonymkode: 7c7f1...499

• Liker 2
Skrevet

Vennen min er gift med ei fra Midtøsten, hun studerte i Norge. Tror de hadde ganske kysk dating. Og hun ble graviditet først etter bryllupet  

Anonymkode: d2861...3bf

Skrevet

De er ikke lette på tråden som norske eller vestlige kvinner

Anonymkode: 48e1f...15b

Skrevet

Ja, det gjør de.

Men noen gifter seg i ung alder (gjerne med en fetter), og far og onkler passer ofte godt på…

Går hun med hijab blir hun ihvertfall aldri sammen med en ikke-muslim.

Går hun ikke i hijab er det jo en mulighet .

Anonymkode: 326e2...839

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Midtøstenkvinner er ofte svært vakre og allerede av den grunn i en annen liga enn de fleste norske pottittmenn. Mange, f.eks.,palestinske, jordanske, libanesiske og israelske kvinner er høyt utdannede og meget sekulære, og da er det ikke religionen som står i veien.

israelske faktisk, som det liksom bor flere av dem i landet:ler:

Anonymkode: 21377...126

Skrevet

Utifra min erfaring, er de ganske glad i norsk kuk. Men de gir ikke så mye uttrykk for det, sikkert i frykt for hva familien kommer til å gjøre/synes.

Anonymkode: b84c8...62e

• Liker 1
Skrevet

Hvis hun ikke virker interessert i deg så er hun ikke interessert i deg. 

Anonymkode: 0d9c8...9ee

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja, det gjør faktisk det.

• Liker 2
Skrevet

hmmmm kanskje hun er ikke intressert i deg bare?, men det er noe sanhet i det at de ikke er så veldig keene på å treffe norske menn. har noen venniner som er opprinelig fra midtøsten og de flesete har ikke norske menn i ordboka si engang. det er litt sånn med Norske kvinner også mange har fordommer når det gjelder menn fra midtøsten, men fordommene blir raskt borte når vi blir kjent med de. hvorfor de har fordommer mot norske menn, vet jeg rett og slett ikke. kan være at de ser anderledes ut?, har anderledes mentalitet/kultur som kan virke skremmende eller uintrassant. de er bare rett og slett ikke intressert Basta!!

Anonymkode: 88fa3...e40

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvis hun blir sammen med en hvit mann så kommer nok familien for å begå æresdrap på begge.

Anonymkode: 0a303...e31

Hvor mange hjerneceller har en person som skriver noe slikt? Bor du under en stein? Ikke uttal deg om noe som du ikke vet om. Det finnes mange innvandre i Norge, menn og kvinner, som er i forhold med nordmenn. 

Anonymkode: 8efeb...b21

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det gjør det faktisk ja.

• Liker 1
Skrevet

Den nydeligste og fineste kvinnen jeg noensinne har datet var fra Midt-Østen...

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Du må jobbe mer for å få de fra Midtøsten interessert. Ikke så løse på tråden som norske jenter. Ikke døm innvandrerkvinner for dette. 

Anonymkode: 5118b...329

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

De er ikke lette på tråden som norske eller vestlige kvinner

Anonymkode: 48e1f...15b

Min erfaring er at flere av disse kvinnene er de største horene som finnes. Men tar ikke betaling. 

I tillegg er de ofte frekke og nedlatende mot norske menn. Mens disse woman beaterne og utro mennene fra sine egen kultur er opphøyd i det høyeste. Eller. De er vel mer redde dem. Med grunn!

Anonymkode: 3bcb6...626

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Min erfaring er at flere av disse kvinnene er de største horene som finnes. Men tar ikke betaling. 

I tillegg er de ofte frekke og nedlatende mot norske menn. Mens disse woman beaterne og utro mennene fra sine egen kultur er opphøyd i det høyeste. Eller. De er vel mer redde dem. Med grunn!

Anonymkode: 3bcb6...626

Verste mølet jeg har lest på KG på lenge. Skjerp deg.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...