Gå til innhold

liker innvander kvinner fra midtøsten norske menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har blitt forlsket i en kvinne som jeg studerer med hun er fra midtøsten hun virker som hun er ikke intressert i meg eller norske menn generelt. hun svarer tørt når nordmenn prater til henne men er ganske happy med andre utlandske menn når de er rundt henne. først trodde jeg at hun var bare sånn mot meg men merker det er med andre norske menn også jeg har observert generelt på bussen, gata osv damer fra midtøsten spesifikt holder avstad fra norske menn.

Anonymkode: 9cec6...32c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten så faller du/dere bare ikke i smak og hun vil ikke gi inntrykk av at dere har en sjanse eller så vil hun ikke gi folk rundt feil inntrykk. Jeg tenker hun kanskje går etter folk med samme erfaringer som hun selv. Er nok ikke alltid like lett å tilpasse seg kultur og forventninger både fra den ene siden og den andre. Greit å plukke seg en med lignende erfaring som en selv. Det hadde jeg gjort hvis jeg måtte forholde meg til krav og forventninger her og der.

• Liker 2
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (Akkurat nå):

Enten så faller du/dere bare ikke i smak og hun vil ikke gi inntrykk av at dere har en sjanse eller så vil hun ikke gi folk rundt feil inntrykk. Jeg tenker hun kanskje går etter folk med samme erfaringer som hun selv. Er nok ikke alltid like lett å tilpasse seg kultur og forventninger både fra den ene siden og den andre. Greit å plukke seg en med lignende erfaring som en selv. Det hadde jeg gjort hvis jeg måtte forholde meg til krav og forventninger her og der.

ja men deter en kvinne som er født i norge. har også merket med andre kvinner særlig fra midtøsten de liker rett og slett ikke norske menn afrikanske/asiatiske kvinner er mer åpne for oss har jeg merket

Skrevet

Er hun Muslimsk så er du en vantro og ikke aktuel.

Anonymkode: 28f6f...122

Skrevet

Jeg har fått hørt mange ganger at både menn og kvinner/innvandrere fra Midtøsten syns vi fra vesten er helt idiot. Mennene ser på kvinnene som horer og kvinnene fra Midtøsten syns mennene er dum i hode. 
Nei, de liker oss ikke!

Anonymkode: 637a2...fec

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

ja men deter en kvinne som er født i norge. har også merket med andre kvinner særlig fra midtøsten de liker rett og slett ikke norske menn afrikanske/asiatiske kvinner er mer åpne for oss har jeg merket

Alt er jo relativt, har et par bekjente som har giftet seg med norske menn og de var i tenkeboksen lenge før de valgte å si ja til å bli sammen med norske eller vestlige menn. Mye av de grunnene jeg nevnte og så var jo ikke foreldrene så fornøyde med at de valgte en som ikke tilhørte samme religion og kultur.

Skrevet

Har de LOV til å like norske menn?

Anonymkode: 982ea...aca

Skrevet

Jeg har inntrykk av at kjente kvinner Midtøsten ofte velger norske menn. Jeg vet ikke om så mange, men kommer på Selda ekiz og Hadia Tajik.

• Liker 2
Skrevet

Du må tørre å ta mer iniativ ovenfor slike kvinner. Kanskje må du tåle mer avisning enn i fra norske jenter. De kan ikke ha sex som noen norske jenter som ligger rundt med alle. 

Anonymkode: 91268...c27

• Liker 1
Skrevet

Dette er ekstremt anekdotisk og personlig, men de jeg har kjent, og den jeg hadde sterk gjensidig tiltrekning med, satte stor pris på gammeldags holdning og oppførsel, altså ikke :rasende:men :blomst:

Skrevet

Husk at du må konvertere til Islam, ellers blir hun utstøtt fra sin familie. Er du klar for dette?

Anonymkode: bf50c...204

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.10.2021 den 20.19):

Jeg har fått hørt mange ganger at både menn og kvinner/innvandrere fra Midtøsten syns vi fra vesten er helt idiot. Mennene ser på kvinnene som horer og kvinnene fra Midtøsten syns mennene er dum i hode. 
Nei, de liker oss ikke!

Anonymkode: 637a2...fec

Jeg fikk det samme inntrykket, helt til de forsto at jeg ikke var en idiot. På et kurs satt to helt alene, ingen av kursdeltakerne snakket eller hilste på dem... de følte seg dårlig mottatt og hadde ingen å prate med. Jeg tok til motet og gav dem hver sin kaffekopp.. jeg snakket engelsk til dem, men de insisterte å prate på norsk for de ville lære seg det nye morsmålet.

Tiden gikk og vi ble mere og mere kjent. Hun ene hadde 2 barn og ble skilt fra mannen når hun flyktet, og visste aldri om hun fikk se han igjen. Hun andre hadde 3 barn, og mannen ble drept i krig. Den gripende historien om deres fortid og flukten til frihet, fikk meg til å bli rørt. Hun ene tørket meg med en klut som luktet kanel. Verden sto på en måte stille, det var jo ikke jeg som skulle få omsorg. Men det var vennligheten deres som slo meg i senk.

Så jo, de liker oss så lenge vi selv er vennlige... de har faktisk humor også, fordi de ville lære seg trøndersk grisord. Og når diskusjonen om sex ble et tema.. ble jeg litt paff over at de kunne være så lite kravstor, mens ønskene deres var høye.

Skrevet

Det spørs veldig på jenta og hva slags familie hun kommer fra. Jeg kommer fra en muslimsk familie (er ateist selv) og dater utelukkende norske gutter med full aksept fra familien min. Kan nevne flere venninner som kommer fra muslimske familier de og, men som utelukkende er interessert i "sine egne". Så prøv deg fram! :) 

Skrevet

Ryddet for spekulasjon. 

Moonshine, mod

Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 27.10.2021 den 17.33):

Jeg fikk det samme inntrykket, helt til de forsto at jeg ikke var en idiot. På et kurs satt to helt alene, ingen av kursdeltakerne snakket eller hilste på dem... de følte seg dårlig mottatt og hadde ingen å prate med. Jeg tok til motet og gav dem hver sin kaffekopp.. jeg snakket engelsk til dem, men de insisterte å prate på norsk for de ville lære seg det nye morsmålet.

Tiden gikk og vi ble mere og mere kjent. Hun ene hadde 2 barn og ble skilt fra mannen når hun flyktet, og visste aldri om hun fikk se han igjen. Hun andre hadde 3 barn, og mannen ble drept i krig. Den gripende historien om deres fortid og flukten til frihet, fikk meg til å bli rørt. Hun ene tørket meg med en klut som luktet kanel. Verden sto på en måte stille, det var jo ikke jeg som skulle få omsorg. Men det var vennligheten deres som slo meg i senk.

Så jo, de liker oss så lenge vi selv er vennlige... de har faktisk humor også, fordi de ville lære seg trøndersk grisord. Og når diskusjonen om sex ble et tema.. ble jeg litt paff over at de kunne være så lite kravstor, mens ønskene deres var høye.

Rørende

Anonymkode: 0f219...aae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...